مقالات عکاسی عروس و داماد, مقالات عکاسی فرمالیته, مقالات لوکیشن عکاسی عروسی

بهترین ایده عکاسی فرمالیته خاص + لوکیشن‌های چشمگیر

بهترین ایده عکاسی فرمالیته خاص

خیلی از دختر خانم‌ها و آقا پسرهای جوان قبل از مراسم ازدواجشان به دنبال بهترین ایده عکاسی فرمالیته خاص می‌گردند؛ شاید این موضوع کمی برایتان سخت به نظر برسد؛ زیرا به احتمال زیاد این چالش، اولین تجربه شما در ثبت این مدل عکس‌هاست. به شما حق می‌دهم کمی در این مورد نگران باشید؛ اما یکی از بهترین مواردی که به شما در این زمینه کمک می‌کند، ایده گرفتن از دیگران و عناصر موجود برای بهتر شدن عکس های فرمالیته است. ما در این مقاله از سایت استدیو طوس ایده‌هایی بسیار جذاب، انواع لباس‌ها و حتی بهترین لوکیشن های مناسب عکاسی فرمالیته خاص را به شما معرفی می‌کنیم.

 

بهترین ایده عکاسی فرمالیته خاص؛ 7 ایده کاربردی

حتما در مراسم‌ عروسی دوستان و آشنایان خود عکس‌های مختلف عروس و داماد را دیده‌‌اید، برخی از این عکس‌ها به قدری ایده‌های عالی و جذابی دارند که ناخودآگاه نگاه افراد را جذب می‌کند. در بخش زیر با تعدادی از این ایده‌ها آشنا می‌شوید.

 

1. استفاده از اکسسوری‌های خاص

استفاده از اکسسوری‌های خاص

اکسسوری‌ها و وسایل جانبی زیبایی خاصی به عکس فرمالیته می‌دهند؛ اما به شرطی که متناسب با مکان و شرایط موجود باشند! مثلا شما می‌توانید از چترهای ظریف و زیبا در روز و شب استفاده و جذابیت عکستان را دو برابر کنید.

برای مثال می‌توانید در شب، چتر را به سمت لنز دوربین گرفته و نور را در پشت چتر قرار دهید. حال ژست‌های مختلفی گرفته و از تصاویر منحصربه‌فرد خود لذت ببرید.

 

2. عدم نمایش چهره در عکاسی فرمالیته

نیازی نیست در تمام عکس‌ها چهره‌تان مشخص باشد؛ مثلا می‌توانید در برخی از عکس‌ها به جای صورت از دستتان استفاده کرده و حلقه‌هایتان را رو به دوربین نشان دهید.

 

3. استفاده از شمع و ریسه

استفاده از شمع و ریسه

استفاده از شمع و ریسه فضایی بسیار رمانتیک و جذاب را برای شما ایجاد می‌کند؛ هیچ فرقی ندارد که در کویر باشید یا جنگل و کنار دریا! وجود این دو مورد همیشه باعث جذابیت بیشتر فضا می‌شوند؛ مخصوصا اگر در شب عکاسی کنید!

 

4. عکاسی فرمالیته در حال صحبت کردن

همه ما از عکس‌های ناگهانی خوشمان می‌آید؛ می‌توانید از این ایده در عکس‌های فرمالیته خود نیز استفاده کنید. برخی از افراد خیلی موافق ژست و عکس گرفتن های مصنوعی نیستند؛ اگر شما نیز از این دسته هستید این نوع عکس را به شما پیشنهاد می‌دهم.

شما می‌توانید در حین صحبت و بدون توجه به دوربین، عکس‌های بسیار زیبایی را ثبت کرده و صمیمیت خود را نیز نشان دهید؛ البته حتما لبخند بزنید!

 

5. حضور حیوان خانگی مثل سگ  های بامزه در تصاویر

حضور حیوان خانگی مثل سگ  های بامزه در تصاویر

اگر حیوان خانگی مثل سگ یا گربه دارید، می‌توانید از آن‌نیز در عکس‌های فرمالیته خود استفاده کنید؛ مثلا می‌توانید همراه با سگ خود در حال بازی یا دویدن عکس‌های بسیار جذابی خلق کنید.

 

6. عکاسی فرمالیته با ژست رقص

این نوع ژست نیز از بهترین ایده‌های عکس‌های فرمالیته است؛ عکس‌هایی که در آن‌ها می‌رقصید همیشه لبخند بر روی لب‌هایتان می‌آورد. حتی می‌توانید در روز مراسم عروسی، قبل از حضور مهمان‌ها، در پیست رقص عکس‌های دو نفره خود را بگیرید.

 

7. لباس اسپرت بهترین ایده عکاسی فرمالیته عروس و داماد

لباس اسپرت بهترین ایده عکاسی فرمالیته عروس و داماد
لباس یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر زیبایی عکس‌های فرمالیته شماست. البته این موضوع کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد؛ مثلا خیلی از افراد به لباس‌های مجلسی علاقه دارند.

اما تعداد دیگری از زوجین نیز به لباس‌های اسپرت تمایل داشته و در فضاهای مختلفی مثل ریل قطار، طبیعت و… عکس‌های فرمالیته خود را می‌گیرند. البته حساسیت این موضوع به همین‌جا ختم نمی‌شود. در بخش زیر بیشتر در مورد لباس‌ های مناسب برای عکاسی فرمالیته برایتان توضیح می‌دهیم.

 

لباس های مناسب برای فرمالیته خاص

مسلما انتخاب لباس یک موضوع کاملا شخصی بوده و تنها به سلیقه شما بستگی دارد؛ اما داشتن چند ایده در این زمینه کمک زیادی به شما می‌کند تا فرمالیته ماندگاری را تجربه نمایید. در بخش زیر چند لباس مناسب برای عکاسی فرمالیته خاص را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

1. پیراهن بلند و سفید برای عروس

پیراهن بلند و سفید برای عروس

خانم های بسیاری به این نوع لباس‌ علاقه دارند؛ زیرا بسیار شبیه به لباس عروس است و حس نوعروس بودن را بهتر منتقل می کند! بنابراین اگر دوست دارید عکس‌های فرمالیته‌تان مجلسی و با حال و هوای عروسی باشد، از پیراهن سفید بلند در کنار لباس‌های مجلسی برای آقایان استفاده کنید.

 

2. پیراهن و لباس‌های ساده

پیراهن و لباس‌های ساده

یک نکته مثبت لباس‌ها و پیراهن‌های ساده این است که می‌توانید آن‌ها را به شکل‌های متفاوتی بپوشید. مثلا پوشیدن یک لباس ساده به همراه دامن کوتاه، به شما کمک می‌کند تا ژست‌ها و عکس‌های متفاوتی بگیرید، یا حتی در برخی اوقات برای ایجاد تنوع در عکس‌ها آن‌ را با شلوار اسپرت ست کنید.

 

3. لباس‌های رنگی‌رنگی

لباس‌های رنگی‌رنگی

اگر می‌خواهید عکس‌هایی متفاوت با سبکی بسیار جدا و مستقل از عروسی‌تان داشته باشید، توصیه می‌کنم از لباس‌های رنگی در عکاسی فرمالیته خود استفاده کنید. البته حواستان باشد رنگ و مدل لباس‌های شما و همسرتان باید با هم هارمونی مناسبی داشته باشند.

 

4. لباس‌های جین و اسپرت

لباس‌های جین و اسپرت

تعداد زیادی از زوجین لباس‌های اسپرت و جین را برای عکاسی فرمالیته خود انتخاب می‌کنند؛ حتی لباس‌های لش نیز در صورتی که با ژست و محیط عکاسی مرتبط باشند، انتخاب بسیار مناسبی است.

 

بهترین استدیو عکاسی فرمالیته خاص با طوس استدیو

تا اینجا با چند ایده لباس برای عکاسی فرمالیته آشنا شدید. با این حال باز هم ممکن است هنگام عکاسی دست و پای خود را گم کنید و به دلیل نا آگاهی نتیجه خوبی دریافت نمکنید. اما نگران نباشید!

استدیو طوس در این زمینه کمک بسیار زیادی به شما کرده و با ارائه پکیج‌های بسیار کامل، تمام موارد مورد نیاز برای عکاسی فرمالیته را در اختیارتان قرار می‌دهد. از جمله:

  • پکیج فرمالیته (تهران)
  • پکیج فرمالیته (گرمسار)
  • پکیج فرمالیته (شمال)
  • پکیج فرمالیته (قشم)
  • پکیج فرمالیته (چابهار)

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پکیج‌ها می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط بوده و علاوه بر پاسخ سوالاتتان، مشاوره رایگان نیز دریافت کنید.

همان طور که می‌دانید لوکیشن عکاسی از مهم‌ترین موارد بوده و حتی تاثیر و ارتباط مستقیمی با ژست و لباس‌های شما دارد. در بخش زیر چند ایده برای مکان عکاسی به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

معرفی بهترین لوکیشن های عکاسی فرمالیته خاص

مسلما از اهمیت لوکیشن ها در زیبایی و جذابیت عکس‌ها اطلاع دارید؛ البته حتما توجه کنید که لوکیشن انتخابی حتما با سبک عکس و لباس‌هایتان هم‌خوانی داشته باشند؛ در بخش زیر تعدادی از بهترین مکان‌های مناسب عکاسی فرمالیته را می‌بینید.

 

1. جنگل‌های مختلف

یکی از بهترین مکان‌ها برای گرفتن عکس‌های فرمالیته جنگل است؛ خوشبختانه ایران از لحاظ سرسبزی و طبیعت حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و جنگل‌های زیادی نیز در آن واقع شده است.

برای مثال جنگل هیرکانی یکی از بهترین لوکیشن‌های عکاسی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شرایط اقلیمی و طبیعت آن در هیچ جنگل دیگری مشاهده نمی‌شود و گونه‌های نادر گیاهی نیز در آن وجود دارد. شما می‌توانید با انواع لباس‌ها و ژست‌ها در یک فضای سرسبز لحظاتتان را ثبت کنید.

 

2. طبیعت بسیار خاص مثل دریاچه ابر فیلبند

طبیعت بسیار خاص مثل دریاچه ابر فیلبند

مازندران علاوه بر جنگل و طبیعت سرسبز، لوکیشن‌های بسیار زیبایی برای عکاسی فرمالیته دارد؛ دریاچه ابر فیلبند یکی از خاص‌ترین مکان‌ها برای عکس‌برداری است. این مکان در قسمت شرقی استان مازندران و در روستای فیلبند واقع شده و همیشه علاوه بر عروس و دامادها، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

 

3. جزایر و سواحل جنوبی

جزایر و سواحل جنوبی

اگر شما نیز مثل من از علاقه‌مندان شهرهای جنوبی هستید، حتما این گزینه را در اولویت خود قرار دهید. جزیره‌های مختلفی مثل هرمز، قشم، کیش و… در جنوب قرار دارند که فضای بسیار دل‌نشین و گرمی را برای عکاسی فرمالیته شما ایجاد می‌کنند.

 

4. روستاهای سنتی

اگر به فضاهای سنتی و قدیمی علاقه دارید، می‌توانید به روستاهای اطراف شهرتان مراجعه کنید. برای مثال روستای رودبار گیلان منظره‌ای چهار فصل داشته و فضایی بکر را برای عکس‌های فرمالیته شما در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

5. دشت‌های جذاب

دشت‌های جذاب

دشت‌ها نیز یکی دیگر از بهترین ایده‌های لوکیشن عکاسی فرمالیته برای عروس و دامادها هستند. دشت‌های بسیار جذاب و متفاوتی مثل دشت بابونه در اردبیل، کالپوش در سمنان، سوسن در مسجد سلیمان و… وجود دارند که فضایی بسیار دلنشین و خاص را برای این مدل عکس‌ها فراهم کرده‌اند.

 

6. دریاهای شمال و جنوب کشور

دریاهای شمال و جنوب کشور

حتما دیده‌اید بسیاری از افراد برای ثبت عکس‌های فرمالیته خود کنار دریا می‌روند؛ البته یک پیشنهاد نیز برایتان دارم؛ شما می‌توانید با سفر به شهرهای شمالی یا جنوبی، علاوه بر دریا از طبیعت بکر و جنگل‌ها نیز برای عکاسی فرمالیته خود استفاده کنید.

 

7. کویر از بهترین لوکیشن‌های عکاسی

کویر از بهترین لوکیشن‌های عکاسی

یکی دیگر از بهترین لوکیشن‌های عکاسی فرمالیته خاص، کویرهای مختلف است؛ به عقیده من زیباترین کویر بافق یزد است که تراکم گیاهی بسیار متنوع و متفاوتی دارد. اگر آتلیه عکاسی موردنظرتان چنین لوکیشنی را برای عکس‌هایتان پیشنهاد داد، حتما از آن استقبال کنید.

 

8. انواع باغ و عمارت‌ها

انواع باغ و عمارت‌ها

باغ و عمارت‌های بسیار زیادی در تمام شهرها وجود دارند؛ بسیاری از آن‌ها به گونه‌ای جذاب طراحی شده‌اند که لوکیشنی بسیار خاص داشته و تمام نیازهای شما را برای عکاسی فرمالیته برطرف می‌کنند.

 

سخن پایانی در مورد بهترین ایده عکاسی فرمالیته خاص

در این مقاله از سایت استدیو طوس شما با بهترین ایده‌ها، انواع لباس‌ها و لوکیشن‌های مناسب عکاسی فرمالیته آشنا شدید؛ اما در انتها باید بگویم یک موضوع از تمام این موارد مهم‌تر است؛ می‌توانید آن را حدس بزنید؟

استدیوی عکاسی انتخابی‌تان مهم‌ترین عامل تاثیرگذار بر کیفیت و زیبایی عکس‌هایتان است؛ من بارها دیده‌ام افراد با پرداخت هزینه زیاد، بهترین لباس‌ها و لوکیشن‌ها را تهیه کرده، اما با انتخاب استدیوی اشتباه، هرگز به نتیجه دلخواهشان نرسیده‌اند.

استدیو طوس با سال‌ها تجربه در این زمینه، با تیم حرفه‌ای و متخصص خود بهترین عکس‌های فرمالیته را با توجه به سلیقه شما در اختیارتان قرار می‌دهد. در صورت داشتن هرگونه سوال با مشاوران ما در ارتباط بوده و این مقاله کاربردی را برای دوستانتان نیز بفرستید.

 

سوالات متداول

1- چه ایده ای را برای رمانتیک کردن فضای عکاسی فرمالیته پییشنهاد می دهید؟

استفاده از اکسسوری هایی چون شمع و ریسه فضایی بسیار رمانتیک و جذاب را برای شما ایجاد می‌کند؛ هیچ فرقی ندارد که در کویر باشید یا جنگل و کنار دریا! وجود این دو مورد همیشه باعث جذابیت بیشتر فضا می‌شوند؛ مخصوصا اگر در شب عکاسی کنید!

 

2- بهترین لوکیشن سنتی برای عکاسی فرمالیته کدام است؟

اگر به فضاهای سنتی و قدیمی علاقه دارید، می‌توانید به روستاهای اطراف شهرتان مراجعه کنید یابا آتلیه هایی که با عمارت های سنتی همکاری می کنند قرارداد ببندید.

 

3- مهمترین معیار در انتخاب لوکیشن عکاسی فرمالیته چیست؟

لوکیشن انتخابی علاوه بر سنخیت با سلیقه و بودجه شما، حتما باید سبک عکاسی و لباس‌هایتان هم‌خوانی داشته باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *