مقالات عکاسی عروس و داماد

ایده عکاسی عروسی

ایده عکاسی عروسی-طوس استودیو

اگر در حال مطالعه این مطلب هستید احتمالا عکس‌‌‌های تکراری شما را خسته کرده است و به دنبال بهترین ایده عکاسی عروسی‌ می‌گردید. ژست‌‌‌های همیشگی، فیگور‌‌‌های تکراری و پوزیشن هایی که همیشه نمونه‌های آن را در همه جا دیده‌ می‌شود طبیعی است که هیچ تنوع و هیجانی در وجود شما ایجاد نمی کند. اما کدام عروس و داماد جسارت اجرای ایده عکاسی عروس را به شیوه‌ای متفاوت دارد؟

اگر شما هم‌ می‌خواهید آلبوم خلاق و جذابی داشته باشید تا در آینده از تماشای بهترین روز زندگی تان لذت ببرید با ما در این مطلب از استدیو طوس مرکز تخصصی عکاسی و فیلمبرداری عروس و داماد با ما همراه شوید تا جدیدترین سبک و ژست‌‌ها را در ایده عکاسی عروسی با شما در میان بگذاریم.

 

عکاسی از جزئیات

چند سالی است که عکاسی از جزئیات و اکسسوری هایی که عروس و داماد به همراه خود دارند مثل کیف و کفش، حلقه، کارت عروسی، دسته گل عروس، لباس عروس، پاپیون داماد و… به عنوان یک ایده عکس عروسی جذاب مطرح است. این اکسسوری‌‌ها تاثیر زیادی در جذاب شدن آلبوم شما دارد. در آینده‌ می‌توانید برای کلیپ عروسی نیز از آن استفاده کنید.

عکاسی از جزئیات-طوس استودیو

 

ایده عکاسی عروس در شب

خیلی از عروس و دامادها‌ می‌خواهند بدانند چطور می‌توانند شات‌‌‌های خاص و درخشان در فضاهای مختلف از خود داشته باشند؟ ایده عکس عروس و داماد در ساعات شب با نورپردازی‌‌‌های خاص و رویایی در حال حاضر طرفداران زیادی دارد. این ایده تاثیر زیادی بر زیباتر شدن عکس‌‌‌های عروسی‌ می‌گذارد.

ایده عکاسی عروس در شب-طوس استودیو

ایده عکاسی عروسی با پدر و مادر

پدر و مادر مهمترین دارایی‌‌‌های عروس و داماد هستند. ایده عکس عروس و داماد با پدر و مادر حال و هوای خاصی دارد. ممکن است حتی اشک عروس و داماد را در بیاورد. از پدر و مادر خود بخواهید در کنارتان باشد تا با ژست هایی که عکاس به شما‌ می‌دهد لحظات خاطره انگیزی ثبت کنید.

ایده عکاسی عروسی با پدر و مادر-طوس استودیو

 

ایده عکاسی عروس در فضای باز

ایده عکس عروسی در فضاهای باز و طبیعی نیز طرفداران زیادی دارد. با اینکه شرایط آن با عکاسی در فضای بسته یا آتلیه کاملاً متفاوت است و ممکن است هر اتفاقی بیفتد اما کمتر عروس و دامادی حاضر‌ می‌شود از ایده عکاسی عروسی در فضای باز به راحتی بگذرد.

برخی عروس و دامادها نگرانند که عکس هایشان به دلیل شرایط خاص فضای باز مطابق انتظار نباشد و شرایط مختلف محیط مانند وزیدن باد، تغییرات جوی، کثیف شدن لباس‌‌ها یا هر عامل دیگری بر ایده عکاسی عروسی مورد نظر آنها در فضای باز تاثیرگذار باشد. اما به هر حال برای خلق عکس‌‌‌های خاص و رمانتیک کمی جسارت و دید مثبت لازم است.

ایده عکاسی عروس در فضای باز-طوس استودیو

 

ایده عکس عروسی از زمین‌‌‌های بکر تا کوه‌‌‌های پوشیده از برف

ژست عروس و داماد در فضاهای باز بر روی تپه‌‌‌های سرسبز، در میان درختان سر به فلک کشیده، زمین‌‌‌های بکر و دست نخورده، دریاچه‌‌‌های رویایی، کوه‌‌‌های پوشیده از برف و… تصاویر بسیار زیبا و بی بدیلی به پکیج عروسی فرمالیته شما اضافه‌ می‌کند.

ایده عکس عروسی از زمین‌‌‌های بکر تا کوه‌‌‌های پوشیده از برف-طوس استودیو

ایده عکاسی عروسی در فضای باز موقعیت و لوکیشن‌‌‌های بسیار متنوعی را در برمی گیرد:

  • مراسم روستایی و نوستالژیک
  • طلوع و غروب زیبای خورشید
  • افق‌‌‌های دوردست
  • مراسم باغ فضای باز در شب

 

اول کی عاشق شد؟

یکی از عناصر جذابیت عکس‌‌‌های عروس و دامادها ثبت تصاویر آنان با حالات بامزه و ژست‌‌‌های دوست داشتنی است. تصاویری که در آلبوم عروسی لبخند را بر لبان شما و مخاطبان عکسهایتان جاری‌ می‌کند. ما در این بخش چند ایده عکاسی عروس بامزه و جالب را آورده ایم:

  • عروس قلدر
  • پایان غم انگیز دوران مجردی
  • عشق در نگاه اول
  • گرفتن بله با اعمال شاقه
  • برنده میدان کیست؟
  • هزینه‌‌‌های عروسی و دست خالی پدر و مادرها
  • پادشاه در روز عروسی
  • واقعیت مراسم
  • پشت صحنه‌‌ها هنگام آماده شدن برای برگزاری مراسم
  • مسابقه بین عروس و داماد
  • اول کی عاشق شد؟
  •  پیدا کردن فرصت برای فرار از مهلکه عروسی
  • برنامه دزدیدن عروس
  • اولین دلبریها
  • رازهای پنهان

 

ایده عکاسی عروس در آب

آب یکی از عناصر طبیعی است که عکاسان را همیشه برای ثبت زیباترین تصاویر یاری کرده است. با قرار دادن دوربین در آب و استفاده از تجهیزات مناسب‌ می‌توانید عکس‌‌‌های بی نظیری از عروس و داماد ثبت کنید. علاوه بر آن که این ایده عکاسی عروس در رزومه درخشان آتلیه نیز کاربرد زیادی دارد.

 

رمانتیک ترین ایده عکس عروسی

ایده‌های رمانتیک همیشه جذاب است و هیچوقت قدیمی نمی‌شود. عاشقانه‌‌‌های عروس و داماد، در آغوش گرفتن همدیگر، نگاه‌‌‌های محبت آمیزشان و لحظاتی که دست در دست هم در حال قدم زدن هستند ایده هایی بسیار جذاب برای ثبت عکس‌‌‌های رمانتیک است. البته امروزه عکاسی رمانتیک شکل جدیدتری به خود گرفته‌است و شما می‌توانید با عکاسی فرمالیته در لحظات طلوع و غروب آفتاب، ساحل دریا و هر لوکیشن دیگری عکس‌‌‌های خاطره انگیزی ثبت کنید. تصور عروسی با تور سفید در حالی که باد لباس او را به رقص آورده است در ساحل یک دریای طوفانی یا بر روی یک تپه سبز واقعا رویایی است.

 

بازی نور و سایه در ایده عکاسی عروسی

تکنیک‌‌‌های مختلف نور در عکاسی در سبک‌‌‌های مختلف عکاسی مخصوص عکاسی عروس حرف اول را‌ می‌زند ایجاد سایه و مسیرهای نوری برای جذابیت بیشتر عکس‌‌‌های عروس و داماد کاربرد زیادی دارد.

بازی نور و سایه در ایده عکاسی عروسی-طوس استودیو

خطرناک ترین ایده عکاسی عروس و داماد

عکاسانی که حس ماجراجویی دارند، خلاق هستند و به ایجاد تفاوت در ثبت تصاویر خود فکر‌ می‌کنند ممکن است پیشنهادهایی خطرناک ولی جذاب به عروس و داماد ارائه بدهند. البته لازمه این نوع عکاسی، مراجعه یک عروس و داماد پر انرژی و جسور به آتلیه است. برای ایده عکاسی عروس در موقعیت‌‌‌های خطرناک، کوهستان‌‌ها لوکیشن های خوبی هستند که به زیبایی آلبوم عروسی شما را متفاوت‌ می‌کند.

 

به تصویر کشیدن عمق احساس عروس و داماد

نمایش عمق احساسات عروس و داماد مخصوصا زمانی که از خود بیخود‌ می‌شوند ایده عکاسی عروسی بسیار جذابی است. عروس و دامادی که احساسات خود را در چهره پنهان نمی کنند و اعتماد به نفس دارند بهترین سوژه برای اجرای این ایده هستند. عکاس‌ می‌تواند به راحتی آنها را راهنمایی کند تا احساسات عاشقانه خود را در نگاه، لبخند و حرکاتشان وارد کنند و بهترین ژست‌‌ها را بگیرند.

 

تلفیق سنت و مدرنیته در ایده عکاسی عروس

اگر از خدمات عکاسی پکیج فرمالیته برای مراسم خود استفاده‌ می‌کنید‌ می‌توانید از المان‌‌‌های سنتی، لوکیشن‌‌‌های قدیمی، ابزار آلات موسیقی سنتی، مکان‌‌‌های باستانی، موزه، عمارت خانه‌‌ها و… در کنار نورپردازی مدرن و تجهیزات حرفه ای برای زیباتر شدن عکس‌‌‌های خود استفاده کنید.

 

دویدن در ساحل طوفانی یا آرام برای ایده عکس عروسی

یکی از لوکیشن‌‌‌های پرطرفدار برای عکاسی فرمالیته عروس دریا و ساحل است. عروس و داماد‌ می‌توانند در حال تلاطم دریا و رقص موج‌‌ها یکدیگر را در آغوش بگیرند، یا با آرامش بر روی شن‌‌‌های روان قدم بزنند. دویدن نیز در این لوکیشن ژست بسیار زیبایی است.

 

 

تماشای افق دوردست

تماشای افق بر نوعی آینده نگری تاکید دارد. برای همین‌ می‌تواند یک گزینه جذاب برای عروس و داماد‌‌ها باشد. به هر حال زندگی کوتاه است و فراز و نشیب‌‌‌های زیادی دارد. نگاه کردن به افق گویی نمونه کوچکی از تماشای زندگی عروس و داماد در آینده‌‌‌های دوردست است.

 

لحظه هیجان‌زدگی عروس و داماد

لحظه هیجان‌زدگی عروس و داماد یکی از ایده‌‌‌های جذاب عکاسی، برای ثبت در آلبوم عروسی است. شوخی‌‌‌های مردانه داماد در میان دوستانش، دست انداختن داماد، خنده‌‌‌های ریز عروس و ساقدوش‌‌‌های همراه بهترین لحظه برای عکاسی هستند.

لحظه هیجان‌زدگی عروس و داماد-طوس استودیو

 

ایده عکس عروسی با نمایش لباس عروس

عروس در روز مراسم در لباس خود به بهترین شکل ممکن مانند یک پرنسس ظاهر‌ می‌شود. کافیست در یک آینه مجلل نگاه کند، روی چمن‌‌‌های سرسبز و شاداب راه برود، به یک نیمکت چوبی تکیه دهد و یا از پله‌‌‌های عریض یک عمارت خانه پایین بیاید. اگر طرفدار تم‌‌‌های مینیمال هستید یک تور تزیین شده با کریستال‌‌‌های زیبا‌ می‌تواند با این ایده بسیار چشمگیر باشد.

 

استفاده از حلقه نامزدی برای ایده عکس عروس

یکی از اکسسوری هایی که عشق و علاقه بین عروس و داماد را در ایده عکس عروسی برجسته‌ می‌کند تمرکز بر روی حلقه نامزدی است. این قطعه زیبا و خاطره انگیز علاوه بر زیباتر کردن عکس‌‌‌های شما، نوعی حس عاطفی را نیز به مخاطبانتان در عکس‌‌ها القا‌ می‌کند. پیشنهاد‌ می‌کنیم حتما در انتخاب حلقه دقت کافی را داشته باشید تا بعدا وقتی آن را در آلبوم خود‌ می‌بینید احساس خوبی به شما دست دهد.

 

پایان

عکس‌‌‌های عروسی تنها یادگاری هایی هستند که از این روز باشکوه برای عروس و داماد به جا‌ می‌ماند. همه چیز بعد از مدتی رنگ‌ می‌بازد و حس و حال روز عروسی از خاطره‌‌ها محو‌ می‌شود. بنابراین موضوع ایده عکاسی عروسی بسیار مهم است و در ماندگاری این روز مهم تاثیر زیادی دارد. در پایان به شما پیشنهاد‌ می‌کنیم حتما در برنامه ریزی‌‌‌های قبل از مراسم انتخاب یک آتلیه معتبر را در اولویت کار خود قرار دهید و با توجه به بودجه، سلیقه و علایق شخصی تان بهترین گزینه را انتخاب کنید. استدیو طوس در این مسیر زیبا با شماست و تا خلق یک آلبوم متفاوت در کنار شما باقی خواهد ماند.

 

سوالات متداول

1- مهمترین اقدام پیش از برگزاری مراسم عروسی چیست؟

حتما در برنامه ریزی‌‌‌های قبل از مراسم انتخاب یک آتلیه معتبر را در اولویت کار خود قرار دهید و با توجه به بودجه، سلیقه و علایق شخصی تان بهترین استدیو عکاسی را انتخاب کنید.

 

2- جزئیات چه نقشی در ایده عکاسی عروسی دارد؟

هر عکاسی با خلاقیت خود از جزئیات و اکسسوری هایی که عروس و داماد به همراه خود دارند مثل کیف و کفش، حلقه، کارت عروسی، دسته گل عروس، لباس عروس، پاپیون داماد و… به عنوان بهترین ایده عکس عروسی استفاده می کند.

 

3- برای ژست عکاسی عروسی آتلیه بهتر است یا فضای باز؟

شرایط عکاسی در آتلیه و فضای باز متفاوت است. این موضوع کاملا سلیقه ای است و به علایق شخصی، بودجه و نوع پکیج عروس بستگی دارد

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *