باغ عمارت کاج

200,000 تومان300,000 تومان

شناسه محصول: نامعلوم

 

  • رزرو به صورت ساعتی
  • رزرو اختصاصی و غیر اختصاصی
  • اختصاصی: وسط هفته ساعتی 300,000 ، اخر هفته ساعتی 450,000
  • غیر اختصاصی : وسط هفته ساعتی 200,000 ، اخر هفته ساعتی 250,000
  • شماره تماس : 09351871002
شناسه محصول: نامعلوم دسته:
لوکیشن

نوع رزرو

ساعتی

نوع لوکیشن

,

رنج قیمت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باغ عمارت کاج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه کارها

سوالات متداول

با توجه به تاریخ مراسم شما و تعداد قراردهای طوس استدیو، بازه های زمانی متفاوتی برای عقد قرارداد وجود داره. ولی به طور معمول برای برنامه ریزی بهتر و منظم‌تر برای مراسم شما بازه‌ی یک الی دوماهه قبل از مراسم به شما پیشنهاد میشه.

بله. مجموعه طوس استودیو محدودیت لوکیشنی برای اجرای پروژه شما نداره و با بهترین کیفیت پروژه شما رو انجام میده.

حفظ حریم خصوصی عروس و دامادها بسیار برای مجموعه استودیو طوس اهمیت داره . و یک اتاق مخصوص برای بخش ارشیو تخصیص داده شده که جز افراد محدودی اجازه ورود به اون اتاق رو ندارند. و تمام روند ارشیو و طراحی و تدوین برای عزیزانی که حساسیت دارند بدست گروه تمام خانم انجام میشه.

بله ، خیلی وقت‌ها به دلیل تخفیف‌ها و پر نشدن تاریخ، عروس دامادها تقاضای عقد قرارداد رو از مجموعه ما داشتند.  مجموعه طوس استودیو این شرایط رو فراهم کرده و عروس دامادها میتونن با تاریخ باز با مجموعه ی ما قرارداد ببندند.

بله آنلاین . خیلی پیش اومده که عروس دامادها به دلیل مسافت زیاد با دفتر و یا به دلیل شاغل بودنشون نمیتونن به صورت حضوری برای دیدن نمونه کار ها و عقد قرارداد تشریف بیارند. شما میتونید از طریق گوگل میت یا فیس تایم به صورت کامل مشاوره بشید، نمونه کار هارو ببینید و قرارداد ببندید. به همین راحتی.

توضیحات

یکی از لوکیشن های بی نظیر برای عکسبرداری و فیلمبرداری به مناسبت عروسی، عقد، نامزدی و سایر مناسبت های مهم و به یادمادنی باغ عمارت کاج می باشد. تیم تخصصی استدیو طوس با استفاده از فضای سبز بی نظیر باغ عکاسی کاج بهترین لحظات شما را در قالب عکاسی پرتره با تنوع رنگ بندی و کیفیتی باورنکردنی به شما ارائه می دهد.  باغ عمارت عکاسی کاج در منطقه غرب تهران واقع شده است. فضای سبز باغ عمارت ۴۰ هزار متر مربع می باشد.

 

باغ عمارت کاج را بیشتر بشناسید

فضای داخلی باغ عمارت کاج طراحی بسیار مدرنی دارد و به شما این امکان را می دهد که عکس های متفاوت و جذابی از بهترین روزها و دقایق زندگی تان ثبت کنید. می توان گفت بخش داخلی باغ عمارت کاج یکی از  رویایی ترین بخش های این مجموعه می باشد. المان های جذاب و اکسسوری های متنوع در فضای داخلی این عمارت عکس های شما را برایتان خاطره انگیز می کند. از ماشین های کلاسیک و قدیمی گرفته تا فضای مدرن طراحی داخلی، پنجره های شیک، لوسترهای باشکوه، پرده های سلطنتی و…  هر کدام در باغ عکاسی کاج حس و حال خاصی به تصاویر روزهای مهم عروس و دامادها و زوج های جوان می دهد.

 

آلاچیقی رویایی در دل آب

یکی از ویژگی هایی که فیلمبرداری باغ عمارت کاج را برای عروس و دامادها و زوج های جوان متفاوت کرده است وجود آلاچیقی با طراحی زیبا و چشم نواز و معماری بسیار شیکی می باشد. این آلاچیق چوبی با پایه ها و دیواره های سنگی، در وسط آب های برکه باغ عمارت کاج واقع شده است. پل های متصل به این آلاچیق با متریال سنگ های زیبا، امکان ثبت عکس هایی خاطره انگیز را برای همکاران ما در استدیو طوس فراهم می کند. مطمئناً وجود این دریاچه با پل های سنگی بسیار زیبایی که دارد وقتی با هنرنمایی عکاسان استدیو طوس به تصویر کشیده می شود تاثیر شگفت انگیزی در جلوه عکس و فیلم های شما خواهد داشت.

امکان قایقرانی نیز برای برای مشتریان فراهم شده است تا بتوانند از لوکیشن بی نظیر باغ عمارت عکاسی کاج برای ثبت بهترین لحظات زندگی خود استفاده کنند.

 

فضای سبز و کاربردی باغ عمارت کاج

فضای سبز این مجموعه، باغ عکاسی کاج را به یکی از جذاب ترین لوکیشن های عکاسی در تهران تبدیل کرده است. دسترسی به مجموعه راحت است و علاوه بر آن دارای محیطی کاملاً کاربردی و متنوع می باشد. فیلمبرداری باغ عمارت کاج در فضای باز و دل انگیز این مجموعه، به تیم تخصصی استدیو طوس این امکان را می‌دهد تا هلی شات را برای بدون هیچ ممانعتی در فضای آن را به پرواز دربیاورند و از تمام زوایا لحظات زیبای شما را ضبط و ثبت کنند.

به طور کلی از امکانات بی نظیر باغ عمارت کاج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قایق سواری
  • آلاچیق در برکه
  • فضای باز چشم نواز
  • فضای داخلی رویایی

 

خدمات قابل ارائه در باغ آتلیه ی کاج

لوکیشن اختصاصی کودک

لوکیشن اختصاصی کودک باغ عمارت کاج ، عکس های فرزندان شما را در دوران شیرین کودکی زیباتر می کند. این لوکیشن فضایی را در اختیار کودکان قرار می‌دهد تا جنب و جوش کمتری داشته باشند و با آرامش بیشتری ژست های لازم را برای یک خروجی جذاب و منحصر به فرد به راحتی و در یک محیط دوست داشتنی بگیرند.

 

لوکیشن اختصاصی عروس

باغ عکاسی کاج فضایی جذاب را برای عکاسی عروس اختصاص داده است. همکاران متخصص ما با استفاده از این فرصت لحظات به یاد مادنی شما را به زیبایی هر چه تمام تر در قاب تصویر محسور می کنند.

 

فضای مناسب برای عکاسی مدلینگ

یک پیشنهاد عالی از طرف استدیو طوس برای عکاسی مدلینگ لوکیشن مناسب باغ عمارت کاج است. عکاسان حرفه ای ما تمام تلاش و تخصص خود را به کار می گیرند تا خروجی کار تبلیغاتی شما، بتواند کسب و کارتان را بیش از گذشته رونق دهد و نوید یک فروش موفق را با درآمد عالی برای مجموعه شما به همراه داشته باشد.

 

شرایط رزرو باغ عکاسی

در حال حاضر باغ عمارت کاج از لوکیشن های محبوب در جنوب تهران به شمار می رود. این مجموعه از لحاظ قیمتی برای زوج های جوان و علاقمندان مقرون به صرفه است. بنابراین با ورود به این باغ و عمارت زیبا علاوه بر استفاده از فضایی زیبا، می توانید هزینه های برگزاری مراسم خود را نیز بهتر مدیریت کنید. برای رزرو باغ عمارت کاج هم به صورت اختصاصی و هم غیر اختصاصی می توانید اقدام نمایید. امکان رزرو این مجموعه به صورت ساعتی برای مشتریان عزیز فراهم شده است.

 

باغ عمارت کاج از لوکیشن های جنوب تهران میباشد.

از این لوکیشن میتوان هم به صورت اختصاصی و غیر اختصاصی استفاده کرد که درمورد هزینه های آن در ادامه توضیح خواهیم داد.

رزرو این لوکیشن چه به صورت اختصاصی و چه به صورت غیر اختصاصی به صورت ساعتی میباشد.

رزرو غیر اختصاصی : هزینه رزرو در وسط هفته ساعتی 200 هزار تومان . در اخر هفته ساعتی 250 هزار تومان .

رزرو اختصاصی : هزینه رزرو وسط هفته ساعتی 300 هزار تومان . در اخر هفته ساعتی 450 هزار تومان .

همچنین به ازای هر همراه در رزرو غیر اختصاصی مبلغ 50 هزار تومان و اختصاصی نفری 100 هزار تومان به مبلغ اعلام شده اضافه خواهد شد .

شماره تماس : 09351871002

0/5 (0 نظر)