باغ عمارت موگه

4,000,000 تومان

  • رزرو به صورت تایم آزاد و ساعتی
  • رزرو فقط به صورت غیر اختصاصی
  • هزینه رزرو غیر اختصاصی : 4,000,000 تومان
  • ساعتی : 1,500,000 تومان
  • برای رزرو لوکیشن حداکثر دو هفته قبل از مراسم اقدام نمایید.
  • دارای لوکیشن های گوناگون
  • شماره تماس : 09195553431
دسته:
نوع لوکیشن

نوع رزرو

تایم آزاد

لوکیشن

رنج قیمت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باغ عمارت موگه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه کارها

سوالات متداول

با توجه به تاریخ مراسم شما و تعداد قراردهای طوس استدیو، بازه های زمانی متفاوتی برای عقد قرارداد وجود داره. ولی به طور معمول برای برنامه ریزی بهتر و منظم‌تر برای مراسم شما بازه‌ی یک الی دوماهه قبل از مراسم به شما پیشنهاد میشه.

بله. مجموعه طوس استودیو محدودیت لوکیشنی برای اجرای پروژه شما نداره و با بهترین کیفیت پروژه شما رو انجام میده.

حفظ حریم خصوصی عروس و دامادها بسیار برای مجموعه استودیو طوس اهمیت داره . و یک اتاق مخصوص برای بخش ارشیو تخصیص داده شده که جز افراد محدودی اجازه ورود به اون اتاق رو ندارند. و تمام روند ارشیو و طراحی و تدوین برای عزیزانی که حساسیت دارند بدست گروه تمام خانم انجام میشه.

بله ، خیلی وقت‌ها به دلیل تخفیف‌ها و پر نشدن تاریخ، عروس دامادها تقاضای عقد قرارداد رو از مجموعه ما داشتند.  مجموعه طوس استودیو این شرایط رو فراهم کرده و عروس دامادها میتونن با تاریخ باز با مجموعه ی ما قرارداد ببندند.

بله آنلاین . خیلی پیش اومده که عروس دامادها به دلیل مسافت زیاد با دفتر و یا به دلیل شاغل بودنشون نمیتونن به صورت حضوری برای دیدن نمونه کار ها و عقد قرارداد تشریف بیارند. شما میتونید از طریق گوگل میت یا فیس تایم به صورت کامل مشاوره بشید، نمونه کار هارو ببینید و قرارداد ببندید. به همین راحتی.

توضیحات

باغ عمارت موگه یکی از لوکس ترین باغ های مجلل در منطقه شهریار میباشد.

 

درباره باغ عمارت موگه بیشتر بدانید

باغ عکاسی موگه برای عشاق و زوج های جوانی که به دنبال فضاهای خاص و منحصر به فرد می گردند گزینه بسیار مناسبی است. در فضای جلوی عمارت، وجود یک استخر و آب نما با طراحی خاص حس و حال دلپذیر مدیترانه ای را برای شما زنده می‌کند. فیلمبرداری باغ موگه مخصوصاً در فصل های بهار و تابستان بهترین روزای شما را به زیبایی هر چه تمام تر به تصویر می کشد. خروجی فیلمبرداری باغ عمارت موگه در استودیو طوس به دلیل معماری بی نظیری که دارد بسیار خاص و منحصر بفرد است.

 

حال و هوای مدیترانه ای در باغ عمارت موگه

 طراحی باغ عمارت عکاسی به سبک مدیترانه ای است. همین ویژگی باعث شده است تا عمارت موگه طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. محبوبیت این باغ زیبا در همه فصول، پای خیلی از عروس ودامادها و مشتریان استودیو طوس را به این مجموعه دیدنی باز می کند.

 

چرا باغ عکاسی موگه را به شما پیشنهاد می کنیم؟

وجود یک برکه رویایی در  فضای سرسبز باغ عمارت موگه چشم هر بیننده ای را به سمت خود جلب می‌کند. دکوراسیون عمارت موگه به سبک اروپایی و بسیار حرفه ای طراحی شده است. از نمای بیرونی تا ستون های خاص، از طاق ورودی تا بکارگیری اکسسوری های محبوب ،گل آرایی و شمع آرایی و… همه و همه باغ عمارت موگه را به لوکیشنی منحصربه‌فرد برای تصویر برداری و عکس برداری استودیو طوس تبدیل کرده است.

 علاوه بر آن تنوع لوکیشن ها امکان ثبت لحظات خاص شما را در موقعیت های مختلف فراهم کرده است. نورپردازی های گرم و خیره کننده عمارت باشکوه موگه را هرگز از ذهن شما پاک نخواهد کرد.

 علاوه بر آن باغ عمارت موگه دسترسی مناسبی دارد و مجهز به پارکینگ اختصاصی نیز است.

 

خدمات قابل ارائه در باغ آتلیه ی موگه

  • لوکیشن اختصاصی عروس

این مجموعه زیبا دارای لوکیشن اختصاصی عروس نیز می باشد. مطمئناً فیلمبرداری باغ عمارت موگه با عکاسان با تجربه و کاربلد استودیو طوس، خاطره های زیبای شما را از مراسم عروسی با هنرمندی هر چه تمام تر به تصویر می کشد.

 

شرایط رزرو باغ عکاسی موگه

باغ عمارت عکاسی موگه را تنها به صورت غیر اختصاصی می توان رزرو کرد و امکان رزرو اختصاصی آن وجود ندارد. برای رزرو این لوکیشن حداکثر دو هفته قبل از مراسم می بایست اقدام نمایید. همچنین امکان بردن همراه نیز در این مجموعه وجود دارد که مبلغ ورودی آن به قیمت رزرو باغ عمارت موگه افزوده می شود. انتخاب تایم و زمان مناسب برای ورود به این باغ، با هماهنگی قبلی آزاد است.

باغ تالار موگه لوکیشنی فوق زیبا و مدرن  برای عکس برداری و تصویر برداری و همچنین برگزاری مراسم ها به صورت حرفه ای میباشد که در غرب  تهران و واقع در شهریار می باشد.

سبک این باغ به صورت مدیترانه ای ، و دارای بیشتر از 70 هزار متر مکعب فضا برای عکسبرداری و تصویر برداری میباشد.

باغ عمارت موگه برای افرادی که نیاز به استراحت دارند کافه و سفره خانه ای را در نظر گرفته است تا در صورت نیاز میهمانان از آن

خدمات استفاده کنند.

رزرو این باغ برای عکسبرداری فقط به صورت غیر اختصاصی امکان پذیر می باشد:

رزرو غیر اختصاصی :  4,000,000 تومان .

ساعتی: 1,500,000 تومان.

لازم به ذکر است به ازای هر نفر همراه مبلغ 300,000 تومان به هزینه اعلام شده اضافه میشود.

امکان رزرو  حد اکثر برای فاصله زمانی دو هفته تا مراسم امکان پذیر میباشد.

شماره تماس باغ عمارت: 09195553431

0/5 (0 نظر)