باغ عمارت مجلل

4,000,000 تومان

  • رزرو به صورت تایم آزاد
  • رزرو غیر اختصاصی
  • غیر اختصاصی : 4,000,000 تومان
  • ساعتی : 1,000,000 تومان
  • همراه : نفری 500,000 تومان
  • لوکیشن های گوناگون
  • شماره تماس : 09122840083
لوکیشن

رنج قیمت

نوع لوکیشن

,

نوع رزرو

تایم آزاد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باغ عمارت مجلل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه کارها

سوالات متداول

با توجه به تاریخ مراسم شما و تعداد قراردهای طوس استدیو، بازه های زمانی متفاوتی برای عقد قرارداد وجود داره. ولی به طور معمول برای برنامه ریزی بهتر و منظم‌تر برای مراسم شما بازه‌ی یک الی دوماهه قبل از مراسم به شما پیشنهاد میشه.

بله. مجموعه طوس استودیو محدودیت لوکیشنی برای اجرای پروژه شما نداره و با بهترین کیفیت پروژه شما رو انجام میده.

حفظ حریم خصوصی عروس و دامادها بسیار برای مجموعه استودیو طوس اهمیت داره . و یک اتاق مخصوص برای بخش ارشیو تخصیص داده شده که جز افراد محدودی اجازه ورود به اون اتاق رو ندارند. و تمام روند ارشیو و طراحی و تدوین برای عزیزانی که حساسیت دارند بدست گروه تمام خانم انجام میشه.

بله ، خیلی وقت‌ها به دلیل تخفیف‌ها و پر نشدن تاریخ، عروس دامادها تقاضای عقد قرارداد رو از مجموعه ما داشتند.  مجموعه طوس استودیو این شرایط رو فراهم کرده و عروس دامادها میتونن با تاریخ باز با مجموعه ی ما قرارداد ببندند.

بله آنلاین . خیلی پیش اومده که عروس دامادها به دلیل مسافت زیاد با دفتر و یا به دلیل شاغل بودنشون نمیتونن به صورت حضوری برای دیدن نمونه کار ها و عقد قرارداد تشریف بیارند. شما میتونید از طریق گوگل میت یا فیس تایم به صورت کامل مشاوره بشید، نمونه کار هارو ببینید و قرارداد ببندید. به همین راحتی.

توضیحات

باغ عمارت مجلل یکی از لوکیشن های استودیو طوس می باشد که در شهرری  واقع شده است. این عمارت دارای فضای دل انگیز و لوکیشن های متنوعی برای عکسبرداری و فیلمبرداری از مراسم خاص و لحظه های زیبای زندگی شما است.

 

باغ عمارت مجلل را بیشتر بشناسید

همکاران ما در استودیو طوس با استفاده از لوکیشن های باغ عمارت مجلل، روزهایی که هیچ وقت تکرار نمی شود را برای شما جاودانه و ماندگار می کنند. این مجموعه با داشتن لوکیشن های متفاوت به یکی از  مکان ها ی زیبا برای عکاسی عروسی، عقد ، نامزدی و غیره تبدیل شده است.  فضاسازی های زیبا در گوشه و کنار باغ عمارت عکاسی مجلل شهرری چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

کدام زوج جوان یا عروس و داماد را می شناسید که نخواهد عکاسی عروسی یا مناسبت خاطره انگیزش به خاص ترین شیوه ممکن انجام شود؟! به هر حال یکی از ایده آل های هر عروس و دامادی داشتن عکس های زیبا و متفاوت در سطح ایده آل و رضایت بخش است.

باغ عکاسی مجلل شهرری علاوه بر داشتن لوکیشن های زیبا، فضای دل انگیز و پس زمینه خوبی را از مناظر دیدنی این مجموعه، در اختیار عکاسان حرفه ای استودیو طوس قرار می دهد تا بتوانند به بهترین شکل ممکن انتظارات شما را از داشتن فیلم و عکس های باکیفیت و خلاقانه برآورده کنند.

 

دکوراسیون شیک باغ عمارت مجلل شهرری

باغ عمارت مجلل با داشتن فضایی زیبا و لوکیشن های جذاب، نظر خیلی از عروس و داماد ها و زوج های جوان را برای عکاسی و تصویربرداری عروسی، عقد، نامزدی و غیره به خود جلب کرده است. آنچه این عمارت را در نگاه مشتریان استودیو طوس برجسته کرده است دکوراسیون های شیک  و طراحی منحصر به فرد معماری آن است. عکاسان استودیو طوس برای فیلمبرداری باغ مجلل با استفاده از دیزاین های جذاب این مجموعه و با تکیه بر تخصص خود در محیطی آرام و دل انگیز لحظات زیبای زندگی شما را با اکسیری از خاطره تقدیمتان می کنند.

 

خدمات قابل ارائه در باغ آتلیه ی مجلل شهرری

  • لوکیشن اختصاصی عروس

عکسبرداری و فیلمبرداری باغ مجلل در لوکیشن اختصاصی عروس بهترین فرصت برای عروس و داماد ها و زوج های جوان است تا روزهای تکرار نشدنی زندگی شان را در محیطی آرام و مجهز به اکسسوری های شیک و جذاب برای همیشه با هنر دستان عکاسان استودیو طوس جاودانه کنند.

 

شرایط رزرو باغ عکاسی مجلل

لوکیشن باغ عمارت مجلل به صورت اختصاصی و غیر اختصاصی فعالیت می کند. رزرو باغ عمارت عکاسی مجلل با هماهنگی قبلی در هر تایمی امکان پذیر است.

باغ عمارت مجلل ، واقع در شهرری تهران میباشد .

ا.

هزینه های رزرو باغ عمارت :

غیر اختصاصی : 4,000,000 تومان

ساعتی: 1,000,000 تومان

شماره تماس : 09122840083

0/5 (0 نظر)