باغ عمارت ماکان

15,000,000 تومان

  • مکان (لوکیشن) : سعیدآباد شهریار
  • سبک لوکیشن : مدرن
  • رزرو اختصاصی : ندارد
  • نحوه تسویه : 50% بابت رزرو و مابقی روزمراسم
  • مبلغ ورودی هر نفر: 1/500/000 هزارتومان
گلخانه

دارد

فضای سبز (چمن)

ندارد

درختان بلند

ندارد

پارکینگ

دارد

کافی شاپ

دارد

رزرو اختصاصی

ندارد

رزرو ساعتی

دارد ( فقط صبح)

لوکیشن کودک

ندارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باغ عمارت ماکان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه کارها

سوالات متداول

با توجه به تاریخ مراسم شما و تعداد قراردهای طوس استدیو، بازه های زمانی متفاوتی برای عقد قرارداد وجود داره. ولی به طور معمول برای برنامه ریزی بهتر و منظم‌تر برای مراسم شما بازه‌ی یک الی دوماهه قبل از مراسم به شما پیشنهاد میشه.

بله. مجموعه طوس استودیو محدودیت لوکیشنی برای اجرای پروژه شما نداره و با بهترین کیفیت پروژه شما رو انجام میده.

حفظ حریم خصوصی عروس و دامادها بسیار برای مجموعه استودیو طوس اهمیت داره . و یک اتاق مخصوص برای بخش ارشیو تخصیص داده شده که جز افراد محدودی اجازه ورود به اون اتاق رو ندارند. و تمام روند ارشیو و طراحی و تدوین برای عزیزانی که حساسیت دارند بدست گروه تمام خانم انجام میشه.

بله ، خیلی وقت‌ها به دلیل تخفیف‌ها و پر نشدن تاریخ، عروس دامادها تقاضای عقد قرارداد رو از مجموعه ما داشتند.  مجموعه طوس استودیو این شرایط رو فراهم کرده و عروس دامادها میتونن با تاریخ باز با مجموعه ی ما قرارداد ببندند.

بله آنلاین . خیلی پیش اومده که عروس دامادها به دلیل مسافت زیاد با دفتر و یا به دلیل شاغل بودنشون نمیتونن به صورت حضوری برای دیدن نمونه کار ها و عقد قرارداد تشریف بیارند. شما میتونید از طریق گوگل میت یا فیس تایم به صورت کامل مشاوره بشید، نمونه کار هارو ببینید و قرارداد ببندید. به همین راحتی.

توضیحات

عمارت ماکان با داشتن  لوکیشن  های متنوع برای عکاسی و فیلم برداری یکی از پرطرفدار ترین و خاصترین عمارت هایی است که انواع عکس و فیلم در پکیج های عقد و نامزدی، عروسی و فرمالیته در این لوکیشن انجام میشود . عروس و دامادها می توانند  با انتخاب این لوکیشن زیبا و جذاب برای عکس و فیلم برداری در به یادماندنی ترین شب زندگی خود لحظات زیبایی را ثبت کنند و به تصویر بکشانند.

 

باغ عمارت ماکان را بهتر بشناسید

در کنار تمام لوکیشن های جذاب و متنوع باغ عمارت ماکان امکان عکس و فیلم برداریی در فضایی باز هم کاملا وجود دارد و عروس و داماد هایی که دوست دارند عکس ها و خاطرات خودشان را در فضای باز ثبت کنند ،محدودیتی برای انتخاب فضای باز ندارند و به راحتی می توانند از این فضا برای فیلمبرداری و عکاسی استفاده کنند.

عکاسان ماهر و با تجربه در استودیو طوس می توانند تجربیات و راهنمایی های لازم در مورد ژست های متناسب با فضای عکاسی را به مشتریان عزیز ارائه دهند. از طرفی آنها تمام تجربیات لازم را برای عکس برداری و فیلم برداری در نقاط مختلف این باغ را دارند.

لوکیشن های عمارت ماکان

لوکیشن های عمارت ماکان شامل موارد زیر است:

  • گلخانه
  • فضاسازی سن تورینی یونان
  • و سایر لوکیشن های مجموعه از جمله کتابخانه، راهرو، وایت روم، دارک روم …
  • دالان های پرنور در باغ عمارت ماکان، بهترین فضا برای عکس های عاشقانه

لوکیشن و یا استفاده از دالان های بسیار زیبا و پرنوری که در قسمت باغ عمارت مکان وجود دارد یکی از جذاب ترین و خاطره انگیزترین جایگاه، برای گرفتن عکس های دونفره و عاشقانه است که عروس و دامادها می توانند از این قسمت برای گرفتن عکس ها و کلیپ های خاص خودشان استفاده کنند.

 

ترکیب سنگ و شیشه در باغ عمارت ماکان، بهترین مکان برای انواع سلیقه ها

مناظر کاملا زیبا و جذاب ساخته شده از ترکیب سنگ و شیشه و تابلوهای کاملا به روز و امروزی یک موقعیت خیلی عالی را برای عکاسی و فیلم برداری مختص جشن های اختصاصی مانند تولد و بارداری فراهم کرده است تا با سلیقه افرادی که به محیط های امروزی علاقه بیشتری دارند سازگاری داشته باشد.

 

تلفیقی از دنیای هنر و عکاسی، فضایی کاملا نوستالوژی در باغ عمارت ماکان

استفاده از قاب عکس های کاملا کلاسیک در گوشه ی دیگری از باغ ماکان یکی دیگر از لوکیشن های خاص است که می تواند محیطی زیبا و دیدنی  برای افرادی که به دنیای هنر و عکاسی علاقه دارند و می خواهند با این فضا لحظات خاص خودشان را ثبت کنند، باشد.

پس همان طورکه می بینید عکاسی و فیلم برداری در باغ امارت ماکان با تنوع خیلی بسیار زیادی همراه است چون لوکیشن های مختلفی در این عمارت وجود دارند که مشتریان عزیز می توانند متناسب با هر اهداف خود از عکاسی و فیلمبرداری از این لوکیشن  زیبا استفاده کنند

 

خدمات قابل ارائه در باغ عمارت ماکان

با توجه به موقعیت های مختلفی که برای عکس و فیلمبرداری از باغ عمارت ماکان وجود دارد، خدمات قابل ارائه در آن بسیار زیاد و متنوع هستند. مشتریان عزیز می توانند با توجه به انتخاب خودشان نسبت به انواع پکیج ها از جمله پکیج عقد و نامزدی، پکیج عروسی، پکیج فرمالیته و … از انواع خدمات قابل ارائه در باغ عمارت ماکان استفاده کنند.

انتخاب باغ عمارت ماکان برای فیلمبرداری و عکاسی از هر مراسمی می تواند یک گزینه احتمالی باشد. چرا که این عمارت، لوکیشن های متنوع و متناسبی با هر نوع سلیقه ای احتمالی را برای مشتریان عزیز دارد. در کنار آمادگی لازم مشتریان عزیز برای تهیه عکس های متنوع و فیلمبرداری های جذاب و به یادماندنی، این هنر عکاسان و فیلمبرداران است که بتوانند لحظات و شادی های مشتریان را به بهترین نحو ممکن به تصویر بکشانند. حتی با ارائه خدمات با کیفیت، ماندگارترین قاب عکس و کلیپ های فیلمبرداری را برای آنها تهیه و ضبط کنند.

ما در استودیو طوس، حساسیت های مشتریان را برای انتخاب باغ عمارت ماکان، کاملا درک کرده ایم و سعی می کنیم با توجه به صرف هزینه های زیاد برای تهیه عکس و فیلم بهترین و باکیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم. هدف ما به تصویر کشاندن لحظات خاص و به یادماندنی برای مشتریان در این عمارت و جلب رضایت کامل آنها است.

 

باغ عمارت ماکان

باغ عمارت ماکان در غرب تهران و سمت شهریار واقع شده است.

رزرو این مجموعه فقط به صورت غیر اختصاصی امکان پذیر هست و هزینه ی  رزرو این مجموعه به صورت زیر می باشد :

رزرو غیر اختصاصی : 10,000,000 تومان

لازم به ذکر است به ازای هر نفر همراه مبلغ 1,000,000 تومان به هزینه اعلام شده اضافه میگردد.

شماره تماس : 09129002388

5/5 (1 نظر)