باغ عمارت شیخ بهایی

6,000,000 تومان

  • مکان (لوکیشن) : شیخ بهایی
  • سبک لوکیشن : نیمه مدرن
  • رزرو اختصاصی : ندارد
  • نحوه تسویه : روز برنامه
  • مبلغ ورودی هر نفر: 600/000 هزارتومان
گلخانه

دارد

فضای سبز (چمن)

دارد

درختان بلند

دارد

پارکینگ

دارد

کافی شاپ

دارد

محدودیت پذیرش

ندارد

رزرو اختصاصی

ندارد

رزرو ساعتی

دارد

لوکیشن کودک

ندارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باغ عمارت شیخ بهایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه کارها

سوالات متداول

با توجه به تاریخ مراسم شما و تعداد قراردهای طوس استدیو، بازه های زمانی متفاوتی برای عقد قرارداد وجود داره. ولی به طور معمول برای برنامه ریزی بهتر و منظم‌تر برای مراسم شما بازه‌ی یک الی دوماهه قبل از مراسم به شما پیشنهاد میشه.

بله. مجموعه طوس استودیو محدودیت لوکیشنی برای اجرای پروژه شما نداره و با بهترین کیفیت پروژه شما رو انجام میده.

حفظ حریم خصوصی عروس و دامادها بسیار برای مجموعه استودیو طوس اهمیت داره . و یک اتاق مخصوص برای بخش ارشیو تخصیص داده شده که جز افراد محدودی اجازه ورود به اون اتاق رو ندارند. و تمام روند ارشیو و طراحی و تدوین برای عزیزانی که حساسیت دارند بدست گروه تمام خانم انجام میشه.

بله ، خیلی وقت‌ها به دلیل تخفیف‌ها و پر نشدن تاریخ، عروس دامادها تقاضای عقد قرارداد رو از مجموعه ما داشتند.  مجموعه طوس استودیو این شرایط رو فراهم کرده و عروس دامادها میتونن با تاریخ باز با مجموعه ی ما قرارداد ببندند.

بله آنلاین . خیلی پیش اومده که عروس دامادها به دلیل مسافت زیاد با دفتر و یا به دلیل شاغل بودنشون نمیتونن به صورت حضوری برای دیدن نمونه کار ها و عقد قرارداد تشریف بیارند. شما میتونید از طریق گوگل میت یا فیس تایم به صورت کامل مشاوره بشید، نمونه کار هارو ببینید و قرارداد ببندید. به همین راحتی.

توضیحات

یکی از لوکیشن های بسیار خاص برای عکسبرداری و تصویربرداری در مجموعه استودیو طوس باغ عمارت شیخ بهایی می باشد. این باغ زیبا در شمال تهران و در منطقه شیخ بهایی واقع شده است.

 

باغ عمارت شیخ بهایی را بیشتر بشناسید

اگر به دنبال لوکیشن لوکس و مدرن برای ثبت تصاویر و خاطره انگیزی از مراسم عروسی، عقد، نامزدی و یا سایر مناسبت های ویژه هستید عکسبرداری و فیلمبرداری باغ عمارت شیخ بهایی را به شما پیشنهاد می کنیم. مطمئناً لوکیشن این مجموعه با فضای زیبا و منحصر به فردی که دارد انتخاب شایسته ای برای ضبط و ثبت تصاویر زیبای شما خواهد بود.

 

تنوع دیزاین اتاق ها در عمارت شیخ بهایی

درون عمارت باغ عکاسی شیخ بهایی فضایی بسیار متفاوت و متنوع دارد. چندین اتاق مختلف با دیزاین های متنوع، امکان تصویربرداری با تم های متفاوت را برای همکاران ما در استودیو طوس فراهم کرده است. هر اتاق دارای رنگ های منحصربه‌فردی است؛ نقش و نگار دیوارها فرق می‌کند و مبلمان و نورافشانی ها در هر اتاق باغ عمارت شیخ بهایی جذابیت خودش را دارد. بنابراین فیلمبرداری باغ عمارت شیخ بهایی و ثبت تصاویر در لوکیشن های آن، هر صفحه از آلبوم خاطرات شما را رنگ و لعابی دیگر می بخشد.

 

گلخانه باغ عکاسی شیخ بهایی

از دیگر ویژگی‌های باغ عمارت شیخ بهایی می‌توان به گلخانه آن اشاره کرد. اگر می خواهید ثبت تصاویر شما در کنار گل های زیبا و لوکیشنی زنده، طراوت دیگری داشته باشد کار خود را  به عکاسان استودیو طوس و گلخانه زیبای باغ عکاسی شیخ بهایی بسپارید. شکل و ظاهر این گلخانه که در حیاط باغ عمارت شیخ بهایی واقع شده است کاملا منحصر به فرد است. به نحوی که لوکیشنی بسیار خاص و زیبا برای ثبت تصاویر عروس و دامادهای عزیز در اختیار همکاران ما در استودیو طوس قرار می دهد.

اگر سلیقه خاصی دارید؛ سخت پسندید و انتخاب در میان باغ عمارت های زیبای مجموعه طوس کمی شما را به چالش انداخته است باغ عمارت شیخ بهایی بهترین گزینه برای شماست.

 

چرا باغ عکاسی شیخ بهایی را به شما پیشنهاد می دهیم؟

نمای زیبا، تجهیزات مناسب و فضای لوکس و لاکچری از ویژگی های منحصر به فرد باغ عکاسی شیخ بهایی به شمار می‌رود. مطمئنا فیلمبرداری باغ عمارت شیخ بهایی نیز با وجود چنین فضایی، ارزش مالی زیادی در پی دارد که در مقابل نتایج و خروجی آن برای مشتریان عزیز و عروس و دامادها و همچنین افراد علاقمند به فضاهای لاکچری می آوررضایت بخش خواهد بود.

نوع ساخت و رعایت استاندارد های ساختمانی در این مجموعه باعث شده است که باغ عمارت شیخ بهایی به فضایی منحصر به فرد برای لوکیشن فیلمبرداری، ضبط کلیپ تبلیغاتی، فیلمبرداری، موزیک ویدیو و غیره تبدیل شود. باغ عکاسی شیخ بهایی تنها بخشی از مجموعه بزرگ عمارت به شمار می رود. از سایر عمارت های این مجموعه می توان به عمارت احتشامیه یا عمارت کندوان اشاره کرد.

 

خدمات قابل ارائه در باغ آتلیه ی شیخ بهایی

  • لوکیشن اختصاصی عروس

فیلمبرداری باغ عمارت شیخ بهایی در لوکیشن اختصاصی عروس با محیط زیبا و بی نظیری که دارد فرصتی را برای عکاسان استودیو طوس فراهم کرده است تا بدون اتلاف وقت و با بهترین کیفیت بهترین تصاویر را برای شما ثبت کنند.

 

شرایط رزرو باغ عکاسی شیخ بهایی

برای رزرو این مجموعه به صورت غیر اختصاصی می توانید اقدام کنید. زمان رزرو باغ عکاسی شیخ بهایی نیز آزاد است. بنابراین با هماهنگی قبلی می توانید تایم مورد نظر خود را رزرو کنید.

باغ عمارت شیخ بهایی، لوکیشنی بسیار خاص میباشد که در غرب شمال تهران و در منطقه شیخ بهایی واقع شده است. این لوکیشن دارای گلخانه ای بسیار زیبا میباشد که زیبایی این عمارت را دو چندان میکند.

رزرو این باغ فقط به صورت غیراختصاصی  امکان پذیر می باشد:

هزینه رزرو غیراختصاصی :  6,500,000 تومان

لازم به ذکر است به ازای هر نفر همراه مبلغ 600,000 تومان به هزینه اعلام شده اضافه میشود.

شماره تماس باغ عمارت: 09100900118

0/5 (0 نظر)