باغ عمارت رامش

6,000,000 تومان

  • مکان (لوکیشن) : لواسان
  • سبک لوکیشن : نیمه مدرن
  • رزرو اختصاصی : دارد
  • نحوه تسویه : 50% بابت رزرو مابقی دو روز قبل از مراسم
  • مبلغ ورودی هر نفر: 600/000 هزارتومان
گلخانه

ندارد

فضای سبز (چمن)

ندارد

درختان بلند

ندارد

پارکینگ

ندارد

کافی شاپ

ندارد

محدودیت پذیرش

دارد

رزرو ساعتی

ندارد

لوکیشن کودک

ندارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باغ عمارت رامش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه کارها

سوالات متداول

با توجه به تاریخ مراسم شما و تعداد قراردهای طوس استدیو، بازه های زمانی متفاوتی برای عقد قرارداد وجود داره. ولی به طور معمول برای برنامه ریزی بهتر و منظم‌تر برای مراسم شما بازه‌ی یک الی دوماهه قبل از مراسم به شما پیشنهاد میشه.

بله. مجموعه طوس استودیو محدودیت لوکیشنی برای اجرای پروژه شما نداره و با بهترین کیفیت پروژه شما رو انجام میده.

حفظ حریم خصوصی عروس و دامادها بسیار برای مجموعه استودیو طوس اهمیت داره . و یک اتاق مخصوص برای بخش ارشیو تخصیص داده شده که جز افراد محدودی اجازه ورود به اون اتاق رو ندارند. و تمام روند ارشیو و طراحی و تدوین برای عزیزانی که حساسیت دارند بدست گروه تمام خانم انجام میشه.

بله ، خیلی وقت‌ها به دلیل تخفیف‌ها و پر نشدن تاریخ، عروس دامادها تقاضای عقد قرارداد رو از مجموعه ما داشتند.  مجموعه طوس استودیو این شرایط رو فراهم کرده و عروس دامادها میتونن با تاریخ باز با مجموعه ی ما قرارداد ببندند.

بله آنلاین . خیلی پیش اومده که عروس دامادها به دلیل مسافت زیاد با دفتر و یا به دلیل شاغل بودنشون نمیتونن به صورت حضوری برای دیدن نمونه کار ها و عقد قرارداد تشریف بیارند. شما میتونید از طریق گوگل میت یا فیس تایم به صورت کامل مشاوره بشید، نمونه کار هارو ببینید و قرارداد ببندید. به همین راحتی.

توضیحات

باغ عمارت رامش در شمال تهران و در منطقه ی زیبا و خوش آب و هوای لواسان واقع شده است. یکی از دغدغه های عروس و داماد ها قبل از انجام مراسم عروسی، شناسایی بهترین باغ عمارت مطابق با سلیقه آنان است تا بتوانند عکس های زیبا و جذابی از لحظات زیبای زندگی و باهم بودنشان ثبت کنند.

 

باغ عمارت رامش را بیشتر بشناسید

باغ عمارت رامش برای ثبت عکس های عروسی، نامزدی و غیره بسیار عالی و گزینه جذابی است. شما می‌توانید با حضور در این باغ عمارت زیبا، عکس هایی با طرح های متنوع ثبت کنید. به هر حال لوکیشن عکاسی یکی از فاکتورهای مهم در جلوه زیبای عکس های خاطره انگیز شما دارد. به همین دلیل مدیریت باغ عمارت رامش نیز با درک این موضوع لوکیشن های مختلفی را برای عکسبرداری و تصویربرداری اختصاص داده است.

در باغ عکاسی رامش از اکسسوری های جذابی برای چشم نواز کردن هرچه بیشتر عکسبرداری و تصویربرداری عروسی، عقد و نامزدی استفاده شده است. عروس و دامادها و زوج های جوان با حضور در باغ عمارت عکاسی رامش می توانند با راهنمایی های تیم متخصص استودیو طوس به راحتی لوکیشن های خود را تغییر دهند و عکس های متنوع و خاطره انگیز برای خود ثبت کنند.

 

دکوراسیون حرفه ای باغ عکاسی رامش

اگر می‌خواهید ردپای   اکسسوری های جذاب در عکس‌های شما جلوه گر باشد باغ عمارت رامش را به شما پیشنهاد می کنیم. مبلمان های سلطنتی،  میز بیلیارد، مجسمه های لوکس، تنها بخشی از آیتم های این مجموعه زیبا به شمار می رود.

باغ عکاسی رامش با داشتن دکوراسیونی جذاب و حرفه ای بهترین عکس ها را برای عروس و دامادها و زوج های جوان خلق می کند. وجود گیاهان مختلف و گل های زیبا در گوشه و کنار باغ عمارت رامش خودنمایی می کند و شما را برای گرفتن بهترین عکس و فیلم های زندگی تان فرا می خواند.

 

خدمات قابل ارائه در باغ عمارت رامش

  • لوکیشن اختصاصی عروس

اگر از آن دست عروس و داماد ها و زوج های جوانی هستید که هنگام انتخاب لوکیشن عکاسی به جزئیات زیادی توجه می کنید  باغ عمارت رامش را به شما پیشنهاد می کنیم. مطمئنا عکاسان حرفه ای استودیو طوس برای ثبت بهترین روزهای زندگی شما تمام تلاش خود را برای استفاده از لوکیشن اختصاصی عروس در این مجموعه زیبا به کار می بندند.

 

شرایط رزرو باغ عکاسی رامش

رزرو باغ عمارت رامش فقط به صورت اختصاصی امکان پذیر است. بنابراین اگر به دنبال لوکیشن های غیر اختصاصی و عمومی هستید نمی توانید از خدمات و فضای فیلمبرداری باغ رامش بهره مند شوید. هزینه رزرو این عمارت تا ۵ ساعت ۲ میلیون تومان و به ازای هر ساعت اضافه هزینه به صورت ساعتی برآورد می شود. همچنین امکان داشتن همراه نیز با پرداخت هزینه ورودی امکان پذیر است.

باغ عمارت رامش عمارتیست در شمال تهران و واقع در منطقه ی لواسان تهران میباشد.

رزرو این عمارت فقط به صورت اختصاصی امکان پذیر میباشد.

هزینه رزرو اختصاصی(5 ساعت) : 6,000,000 تومان

لازم به ذکر است که به ازای هر نفر همراه مبلغ  300,000 تومان به هزینه اعلام شده اضافه میشود .

تلفن تماس : 09123172113

0/5 (0 نظر)