باغ عمارت دل آرا

7,000,000 تومان

  • مکان (لوکیشن) : شهریار
  • سبک لوکیشن : کلاسیک
  • رزرو اختصاصی : ندارد
  • نحوه تسویه : روز برنامه
  • مبلغ ورودی هر نفر: 3/500/000 هزارتومان
دسته:
گلخانه

دارد

فضای سبز (چمن)

دارد

درختان بلند

دارد

پارکینگ

ندارد

کافی شاپ

ندارد

محدودیت پذیرش

ندارد

رزرو ساعتی

دارد

لوکیشن کودک

ندارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باغ عمارت دل آرا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه کارها

سوالات متداول

با توجه به تاریخ مراسم شما و تعداد قراردهای طوس استدیو، بازه های زمانی متفاوتی برای عقد قرارداد وجود داره. ولی به طور معمول برای برنامه ریزی بهتر و منظم‌تر برای مراسم شما بازه‌ی یک الی دوماهه قبل از مراسم به شما پیشنهاد میشه.

بله. مجموعه طوس استودیو محدودیت لوکیشنی برای اجرای پروژه شما نداره و با بهترین کیفیت پروژه شما رو انجام میده.

حفظ حریم خصوصی عروس و دامادها بسیار برای مجموعه استودیو طوس اهمیت داره . و یک اتاق مخصوص برای بخش ارشیو تخصیص داده شده که جز افراد محدودی اجازه ورود به اون اتاق رو ندارند. و تمام روند ارشیو و طراحی و تدوین برای عزیزانی که حساسیت دارند بدست گروه تمام خانم انجام میشه.

بله ، خیلی وقت‌ها به دلیل تخفیف‌ها و پر نشدن تاریخ، عروس دامادها تقاضای عقد قرارداد رو از مجموعه ما داشتند.  مجموعه طوس استودیو این شرایط رو فراهم کرده و عروس دامادها میتونن با تاریخ باز با مجموعه ی ما قرارداد ببندند.

بله آنلاین . خیلی پیش اومده که عروس دامادها به دلیل مسافت زیاد با دفتر و یا به دلیل شاغل بودنشون نمیتونن به صورت حضوری برای دیدن نمونه کار ها و عقد قرارداد تشریف بیارند. شما میتونید از طریق گوگل میت یا فیس تایم به صورت کامل مشاوره بشید، نمونه کار هارو ببینید و قرارداد ببندید. به همین راحتی.

توضیحات

یکی از زیباترین لوکیشن های استودیو طوس برای عکسبرداری و تصویربرداری باغ عمارت دل آرا می باشد. این مجموعه در غرب تهران و در شهریار واقع شده است.

 

باغ عمارت دل آرا را بیشتر بشناسید

در حال حاضر باغ عمارت دل آرا تنها مجموعه ای است که به صورت اختصاصی دارای سه عمارت داخلی مجلل، عمارت شیشه‌ای و گلخانه‌ای بسیار چشم نواز می باشد. این مجموعه دارای ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات عکاسی و تصویربرداری به مشتریان و عروس و دامادها با سلایق و علایق گوناگون می باشد. مطمئناً داشتن چنین سابقه ای در کنار تخصص همکاران ما در استودیو طوس تاثیر مهمی در کیفیت ثبت تصاویر لحظات زیبای شما خواهد داشت.

 

لوکیشن های متنوع باغ عمارت دل آرا

انواع فضاهای سبز باغ عمارت دل آرا امکان گرفتن شات های متعدد را برای مجموعه عکسبرداری و فیلمبرداری استودیو طوس فراهم کرده است.

انواع لوکیشن های باغ عکاسی دل آرا هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد.

 

فضای داخلی مدرن

فضای داخلی این عمارت با اکسسوری های جذاب و محبوب فیلمبرداری باغ عمارت دل آرا را بسیار مشتری پسند کرده است.  انواع میز و صندلی لوکس ، پرده های شیک و فاخر، فرش های زینتی و دیوار های کار شده بخشی از زیبایی های این مجموعه است. استفاده از متریال با کیفیت و لوکس نیز جز شاخصه های باغ عمارت دل آرا به شمار می رود. دسترسی به باغ عمارت دل آرا نیز بسیار مناسب است.

اگر مراسم عروسی یا سایر مناسبت های شما در محدوده شهریار برگزار می‌شود می توانید عکاسی و فیلمبرداری باغ دل آرا را برای تهیه عکس و فیلم مراسم خود انتخاب کنید

 

خدمات قابل ارائه در باغ آتلیه ی دل آرا

  • لوکیشن اختصاصی عروس

لوکیشن اختصاصی عروس در باغ عکاسی دل آرا با اجزای زیبا و منحصر به فرد و تجهیزات مناسب، امکان ثبت خاطرات مهمترین روز زوج های جوان را در مناسبت هایی مانند عروسی، عقد، نامزدی و غیره به بهترین شکل ممکن فراهم کرده است.

 

شرایط رزرو باغ عکاسی

رزرو باغ عمارت دل آرا به صورت اختصاصی امکان‌پذیر نیست. علاقمندان عروس و دامادها و زوج های جوان می‌توانند این مجموعه را تنها به صورت غیر اختصاصی رزرو کنند. در واقع نوع لوکیشن باغ عمارت دل آرا عمومی است و رزرو آن نیز در تایم های آزاد با هماهنگی قبلی امکان پذیر می باشد.

باغ عمارت دل آرا  یکی از زیباترین باغ ها برای عکس برداری و تصویر برداری میبازشد که در غرب تهران و واقع در شهریار می باشد.

باغ عمارت دل آرا تنها باغ عمارتی میباشد که دارای 3 عمارت داخلی مجلل ، عمارت شیشه ای و گلخانه ای بسیار زیبا میباشد.

رزو این باغ فقط به صورت غیر اختصاصی امکان پذیر می باشد:

رزرو غیر اختصاصی :  6,000,000 تومان .

لازم به ذکر است به ازای هر نفر همراه مبلغ 250,000 تومان به هزینه اعلام شده اضافه میشود.

شماره تماس باغ عمارت: 0919239034

0/5 (0 نظر)