باغ عمارت الهیه

5,000,000 تومان10,000,000 تومان

شناسه محصول: نامعلوم
  • مکان (لوکیشن) : الهیه
  • سبک لوکیشن : منزل
  • رزرو اختصاصی : دارد
  • نحوه تسویه : ۵۰% بابت رزرو و مابقی روزمراسم
  • مبلغ ورودی هر نفر: 1/000/000 هزارتومان
شناسه محصول: نامعلوم دسته:
گلخانه

ندارد

فضای سبز (چمن)

ندارد

درختان بلند

دارد

پارکینگ

دارد

کافی شاپ

ندارد

محدودیت پذیرش

دارد

رزرو ساعتی

ندارد

لوکیشن کودک

ندارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باغ عمارت الهیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه کارها

سوالات متداول

با توجه به تاریخ مراسم شما و تعداد قراردهای طوس استدیو، بازه های زمانی متفاوتی برای عقد قرارداد وجود داره. ولی به طور معمول برای برنامه ریزی بهتر و منظم‌تر برای مراسم شما بازه‌ی یک الی دوماهه قبل از مراسم به شما پیشنهاد میشه.

بله. مجموعه طوس استودیو محدودیت لوکیشنی برای اجرای پروژه شما نداره و با بهترین کیفیت پروژه شما رو انجام میده.

حفظ حریم خصوصی عروس و دامادها بسیار برای مجموعه استودیو طوس اهمیت داره . و یک اتاق مخصوص برای بخش ارشیو تخصیص داده شده که جز افراد محدودی اجازه ورود به اون اتاق رو ندارند. و تمام روند ارشیو و طراحی و تدوین برای عزیزانی که حساسیت دارند بدست گروه تمام خانم انجام میشه.

بله ، خیلی وقت‌ها به دلیل تخفیف‌ها و پر نشدن تاریخ، عروس دامادها تقاضای عقد قرارداد رو از مجموعه ما داشتند.  مجموعه طوس استودیو این شرایط رو فراهم کرده و عروس دامادها میتونن با تاریخ باز با مجموعه ی ما قرارداد ببندند.

بله آنلاین . خیلی پیش اومده که عروس دامادها به دلیل مسافت زیاد با دفتر و یا به دلیل شاغل بودنشون نمیتونن به صورت حضوری برای دیدن نمونه کار ها و عقد قرارداد تشریف بیارند. شما میتونید از طریق گوگل میت یا فیس تایم به صورت کامل مشاوره بشید، نمونه کار هارو ببینید و قرارداد ببندید. به همین راحتی.

توضیحات

باغ عمارت الهیه یکی از بهترین و لوکس ترین لوکیشن های عکسبرداری و فیلمبرداری در پایتخت است. این مجموعه در منطقه  و خوش آب و هوای الهیه در شمال تهران واقع شده است و گزینه ای بی نظیر برای لوکیشن عکاسی و فیلمبرداری مشتریان محترم به مناسبت های زیبای عروسی، عقد، نامزدی و غیره می باشد.

 

باغ عمارت الهیه را بیشتر بشناسید

این باغ  دارای فضای سبز زیبایی ست. درختان و گیاهان چشم نواز باغ عمارت الهیه، با هنر عکاسان استودیو طوس، طراوتی ملموس و اثرگذار به عکس های شما می بخشد. از طرفی عمارت مجلل باغ عکاسی الهیه فرصتی را به تیم فیلمبرداری استودیو طوس می دهد تا بتوانند با استفاده از تخصص خود لحظات زیبای زندگی شما را به بهترین و باکیفیت ترین حالت ممکن ثبت کنند.

تیم فیلمبرداری استودیو طوس در این لوکیشن به شما کمک می کند با ژست های زیبا و خلاقانه، لحظات خوب زندگیتان را همیشه در کنار خود و در قاب آلبوم یا صفحه نمایش تلویزیونتان داشته باشید.

 

دکوراسیون و اکسسوری های جذاب باغ عمارت الهیه

دکورها و اکسسوری های جذاب و خاص باغ عمارت الهیه، مخصوصا اتاق پیانو که در فضای داخلی عمارت قرار دارد در میان عروس و داماد ها بسیار محبوب و پرطرفدار است و جز لوکیشن های برتر این مجموعه به شمار می رود. باغ عمارت عکاسی الهیه دارای پنجره های شیشه ای بزرگ به سمت منظره بیرون است که امکان گرفتن عکس هایی رویایی و بی نظیر را برای زوج های جوان، عروس و دامادها و همه افراد علاقمند و خوش ذوق فراهم می کند.

همکاران ما در استودیو طوس در چنین لوکیشن هایی شات هایی خاطره انگیز را برای شما از بهترین اوقات زندگی تان رقم می زنند.

اگر در حوالی شمال تهران زندگی می کنید و یا مراسم خود را در یکی از باغ تالار های منطقه شمال برپا کرده‌اید این لوکیشن بهترین گزینه پیشنهادی ما به شماست.

نور زنده و طبیعی خورشید هم در فضای باز باغ عمارت الهیه و هم فضای داخلی عمارت، عکس های شما را را طبیعی و خاص می کند. گویی که جانی دوباره به تصاویر ثبت شده توسط دوربین های حرفه ای استودیو طوس می بخشد.

طراحی منحصر به فرد باغ عمارت الهیه به همراه کاربرد المان های خلاقانه به تیم تصویربرداری استودیو طوس این امکان را می‌دهد تا از بهترین لحظات شما بنا به سلیقه خودتان هم در موقعیت های مدرن و هم لوکیشن های سنتی و خاطره انگیز تصویر برداری کنند.

ویژگی دیگری که جلوه ای خاص به باغ عمارت الهیه بخشیده است وجود یک استخر آبی رنگ در فضای باز و در حیاط جلویی عمارت می باشد. و واقعا چه چیزی بهتر از رنگ زنده آب می تواند به تصاویر و فیلم های شما واقعیتی حس شدنی ببخشد؟!

بنابراین اگر به دنبال لوکیشنی هستید که خیالتان از هر جهت راحت باشد ما تصویربرداری و فیلمبرداری باغ الهیه را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

خدمات قابل ارائه در باغ آتلیه ی الهیه

  • لوکیشن اختصاصی عروس

 

شرایط رزرو باغ عکاسی

باغ عمارت عکاسی الهیه دسترسی بسیار مناسبی دارد. این مجموعه مخصوصاً برای ساکنین شمال تهران یا افرادی که مراسم خود را در این منطقه برگزار می کنند گزینه بسیار ایده آلی است. باغ عمارت عکاسی الهیه را هم به صورت اختصاصی و هم غیر اختصاصی می توانید رزرو کنید که هزینه هر کدام متفاوت است. همچنین امکان بردن همراه نیز در این مجموعه وجود دارد که مبلغ ورودی آن به قیمت رزرو باغ عمارت الهیه افزوده می شود. انتخاب تایم و زمان مناسب برای ورود به این باغ، با هماهنگی قبلی آزاد است.

باغ عمارت الهیه لوکیشنی زیبا برای عکس برداری و تصویر برداری میباشد که در شمال تهران و واقع در الهیه می باشد.

باغ عمارت الهیه دارای باغ با عمارتی مجلل میباشد.

رزو این باغ به صورت غیر اختصاصی و اختصاصی امکان پذیر می باشد:

رزرو غیر اختصاصی :  5,000,000 تومان .

رزرو اختصاصی : 10,000,000 تومان .

لازم به ذکر است به ازای هر نفر همراه مبلغ 1,000,000 تومان به هزینه اعلام شده اضافه میشود.

شماره تماس باغ عمارت: 09122123733

0/5 (0 نظر)