باغ عمارت استاد زمان

700,000 تومان

  • رزرو به صورت ساعتی
  • رزرو فقط به صورت اختصاصی
  • هزینه رزرو اختصاصی : ساعتی 700,000 تومان
  • هزینه ورودی همراه : نفری 100,000 تومان
  • شماره تماس : 09391274213
دسته:
نوع لوکیشن

نوع رزرو

ساعتی

لوکیشن

رنج قیمت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باغ عمارت استاد زمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه کارها

سوالات متداول

با توجه به تاریخ مراسم شما و تعداد قراردهای طوس استدیو، بازه های زمانی متفاوتی برای عقد قرارداد وجود داره. ولی به طور معمول برای برنامه ریزی بهتر و منظم‌تر برای مراسم شما بازه‌ی یک الی دوماهه قبل از مراسم به شما پیشنهاد میشه.

بله. مجموعه طوس استودیو محدودیت لوکیشنی برای اجرای پروژه شما نداره و با بهترین کیفیت پروژه شما رو انجام میده.

حفظ حریم خصوصی عروس و دامادها بسیار برای مجموعه استودیو طوس اهمیت داره . و یک اتاق مخصوص برای بخش ارشیو تخصیص داده شده که جز افراد محدودی اجازه ورود به اون اتاق رو ندارند. و تمام روند ارشیو و طراحی و تدوین برای عزیزانی که حساسیت دارند بدست گروه تمام خانم انجام میشه.

بله ، خیلی وقت‌ها به دلیل تخفیف‌ها و پر نشدن تاریخ، عروس دامادها تقاضای عقد قرارداد رو از مجموعه ما داشتند.  مجموعه طوس استودیو این شرایط رو فراهم کرده و عروس دامادها میتونن با تاریخ باز با مجموعه ی ما قرارداد ببندند.

بله آنلاین . خیلی پیش اومده که عروس دامادها به دلیل مسافت زیاد با دفتر و یا به دلیل شاغل بودنشون نمیتونن به صورت حضوری برای دیدن نمونه کار ها و عقد قرارداد تشریف بیارند. شما میتونید از طریق گوگل میت یا فیس تایم به صورت کامل مشاوره بشید، نمونه کار هارو ببینید و قرارداد ببندید. به همین راحتی.

توضیحات

باغ عمارت استاد زمان در غرب تهران و در منطقه شهران واقع شده است. دسترسی به این مجموعه بسیار راحت می باشد. باغ عمارت استاد زمان لوکیشن سنتی و منحصر به فردی برای عروس و داماد ها و افراد علاقه مند به فضا های قدیمی و تم های سنتی دارد.

 

باغ عمارت استاد زمان را بیشتر بشناسید

وقتی وارد این مجموعه می شوید گویی به گذشته‌ها سفر کرده اید و روزهای خوش و رنگارنگ گذشته برای شما تداعی می شود. چه بخواهید چه نخواهید درب و پنجره های نفیس، قالی های رنگارنگ، نمای زیبای باغ عمارت استاد زمان، پنجره نگاه شما را به دنیایی از خاطره های شیرین روزگاران گذشته باز می کند.

  • از مهمترین ویژگی های این مجموعه زیبا و خاطره انگیز می توان به حوض آبی فیروزه‌ای آن اشاره کرد. بدون شک فیلمبرداری باغ عمارت استاد زمان در کنار جلوه زیبا و خاطره انگیز این حوض زیبا، طرواتی ویژه به تصاویر شما می بخشد.
  • ایوان های زیبای باغ عمارت عکاسی استاد زمان نیز تصاویر تکرار نشدنی شما را چشم نواز می کند. مطمئنا رنگ های سنتی، شیشه کاری های پنجره ها و… تصاویر گرفته شده در این مجموعه را، به دیدنی تر لحظات شما تبدیل خواهد کرد.

علاوه بر فضای بیرونی زیبای باغ عکاسی استاد زمان، می‌توان به فضاسازی داخلی آن نیز اشاره کرد. در واقع فضای داخلی این مجموعه یکی از بهترین لوکیشن های عکاسی در پایتخت به شمار می رود. از فیلمبرداری باغ استاد زمان آنچه برای شما می ماند ثبت لحظه های شاد و فراموش نشدنی با بهترین کیفیت ممکن است. عکاسان حرفه ای استودیو طوس آماده اند تا با گرفتن شیت های متنوع و جذاب در باغ عمارت استاد زمان، لحظاتی خوش و ماندگار را برای شما ثبت کنند.

 

خدمات قابل ارائه در باغ آتلیه ی استاد زمان

  • لوکیشن اختصاصی عروس

فضای باغ عمارت استاد زمان آنقدر خاص هست که به تنهایی بتواند چالش های عکاسی عروس را در فضایی اختصاصی با هنرمندی عکاسان حرفه ای استودیو طوس از پیش روی زوج های جوان بردارد.

 

شرایط رزرو باغ عکاسی استاد زمان

رزرو این عمارت زیبا به صورت ساعتی و فقط به صورت اختصاصی امکان پذیر است.

باغ عمارت استاد زمان ، لوکیشنی بسیار خاص میباشد که در غرب تهران و در منطقه شهران واقع شده است.

اگر به دنبال لوکیشنی با تم سنتی استثنایی هستید باغ عمارت استاد زمان از بهترین گزینه هایی است که میتوانید برای ثبت خاطرات خود انتخاب کنید.

رزرو این باغ به صورت ساعتی و فقط به صورت اختصاصی  امکان پذیر می باشد:

رزرو اختصاصی : ساعتی 700,000 تومان

لازم به ذکر است به ازای هر نفر همراه مبلغ 100,000 تومان به هزینه اعلام شده اضافه میشود.

شماره تماس باغ عمارت: 09391274213

0/5 (0 نظر)