باغ عمارت آیت

4,000,000 تومان

  • مکان (لوکیشن) : پونک
  • سبک لوکیشن : کلاسیک
  • رزرو اختصاصی : ندارد
  • نحوه تسویه : روز برنامه
  • مبلغ ورودی هر نفر: 400/000 هزارتومان
دسته:
گلخانه

ندارد

فضای سبز (چمن)

دارد

درختان بلند

دارد

پارکینگ

دارد

کافی شاپ

ندارد

محدودیت پذیرش

ندارد

رزرو ساعتی

دارد

لوکیشن کودک

ندارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باغ عمارت آیت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه کارها

سوالات متداول

با توجه به تاریخ مراسم شما و تعداد قراردهای طوس استدیو، بازه های زمانی متفاوتی برای عقد قرارداد وجود داره. ولی به طور معمول برای برنامه ریزی بهتر و منظم‌تر برای مراسم شما بازه‌ی یک الی دوماهه قبل از مراسم به شما پیشنهاد میشه.

بله. مجموعه طوس استودیو محدودیت لوکیشنی برای اجرای پروژه شما نداره و با بهترین کیفیت پروژه شما رو انجام میده.

حفظ حریم خصوصی عروس و دامادها بسیار برای مجموعه استودیو طوس اهمیت داره . و یک اتاق مخصوص برای بخش ارشیو تخصیص داده شده که جز افراد محدودی اجازه ورود به اون اتاق رو ندارند. و تمام روند ارشیو و طراحی و تدوین برای عزیزانی که حساسیت دارند بدست گروه تمام خانم انجام میشه.

بله ، خیلی وقت‌ها به دلیل تخفیف‌ها و پر نشدن تاریخ، عروس دامادها تقاضای عقد قرارداد رو از مجموعه ما داشتند.  مجموعه طوس استودیو این شرایط رو فراهم کرده و عروس دامادها میتونن با تاریخ باز با مجموعه ی ما قرارداد ببندند.

بله آنلاین . خیلی پیش اومده که عروس دامادها به دلیل مسافت زیاد با دفتر و یا به دلیل شاغل بودنشون نمیتونن به صورت حضوری برای دیدن نمونه کار ها و عقد قرارداد تشریف بیارند. شما میتونید از طریق گوگل میت یا فیس تایم به صورت کامل مشاوره بشید، نمونه کار هارو ببینید و قرارداد ببندید. به همین راحتی.

توضیحات

یکی از زیباترین باغ عمارت ها برای عکسبرداری و تصویربرداری باغ عمارت آیت می باشد. این باغ زیبا در غرب تهران و در محله پونک واقع شده است. البته استودیو طوس علاوه بر غرب تهران در سایر مناطق شمال جنوب و شرق نیز برای تکمیل ارائه خدمات خود به مشتریان عزیز، لوکیشن های متعددی دارد؛ تا از این طریق بتواند خدمات ارزنده‌ای به مشتریان خود در هر نقطه ای پایتخت و با هر سلیقه ای ارائه دهد.

 

باغ عمارت آیت را بیشتر بشناسید

باغ عکاسی آیت به لحاظ موقعیت جغرافیایی در منطقه باغ فیض واقع شده است. اولین پیشنهاد استودیو طوس برای عروس و دامادهایی که در سمت غرب تهران هستند مجموعه باغ عمارت آیت می باشد.

مهمترین دلیلی که ما مجموعه زیبای باغ عمارت عکاسی آیت را به مشتریان عزیز خود پیشنهاد می دهیم لوکیشن های خاص، ساده و در عین حال لوکس این مجموعه است. به طوری که شما شلوغ کاری ها و ریخت و پاش‌های طراحی برخی از باغ عمارت ها را در این مجموعه نمی بینید. همین موضوع فیلمبرداری باغ عمارت آیت را بسیار حرفه ای و مشتری پسند کرده است.

 

از سنگفرش های زیبا تا درختان سر به فلک کشیده

سنگ فرش باغ عکاسی آیت با مناظر دیدنی عکس های شما را به خاطره ای زیبا تبدیل می کند. درخت های چهار فصل در این باغ قدمتی طولانی دارند. بنابراین برنامه عروسی یا عقد و نامزدی شما در هر فصلی که باشد می توانید انتظار عکس هایی رویایی، زیبا و بی بدیل را با مهارت تیم تخصصی استودیو طوس داشته باشید.

از دیگر ویژگی های باغ عمارت آیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • منطقه جغرافیایی مناسب
  • دارای عمارت اختصاصی
  • مجهز به سالن غذاخوری و پارکینگ ماشین عروس
  • امکان تصویربرداری هوایی
  • دسترسی خوب
  • مدیریت با تجربه
  • لوکیشن های زیبا و به یاد ماندنی

 

فیلمبرداری باغ عمارت آیت در فضای باز

درخت های قدیمی فضای سبز باغ عمارت آیت را در فصل زمستان به یکی از بهترین لوکیشن ها برای ثبت روزهای مهم زندگی شما تبدیل کرده است. گویی درختان زیبای این مجموعه حیاتی دوباره به تصاویر خاطره انگیز شما می بخشند.

 

خدمات قابل ارائه در باغ آتلیه ی آیت

  • لوکیشن اختصاصی عروس

مطمئنا در فضای عکاسی عروس هر چه محیط کار زیبا و آرامش بیشتری حاکم باشد تصاویر نیز جلوه و کیفیت بهتری خواهند داشت. آلبوم های بی بدیل عروس و دامادهایی که در لوکیشن اختصاصی باغ عکاسی آیت  تاکنون توسط همکاران ما در استودیو طوس ثبت شده است خود گواه این مطلب است.

 

شرایط رزرو باغ عکاسی آیت

یکی دیگر از ویژگی‌های باغ عمارت آیت امکان رزرو غیر اختصاصی آن می باشد. در این صورت اگر می خواهید در هزینه های برگزاری مراسم یا مناسبت های خاص خود صرفه جویی کنید رزرو غیراختصاصی این مجموعه را به شما پیشنهاد می دهیم. در واقع شما با رزرو غیر اختصاصی باغ عکاسی آیت  علاوه بر بهره مندی از یک فضای زیبا و خاطره انگیز، هزینه کمتری نیز پرداخت می کنید.

همه این ویژگی ها در کنار هم باعث شده استودیو طوس برای پکیج های متنوع خود از جمله پکیج عروسی، پکیج عقد و نامزدی و… خدمات فیلمبرداری باغ آیت را به شما پیشنهاد دهد. این باغ عمارت زیبا با هزینه ای مقرون به صرفه با هماهنگی قبلی در هر ساعتی قابل رزرو است.

باغ عمارت آیت یکی از زیباترین باغ ها برای عکس برداری و تصویر برداری میباشد که در غرب تهران و واقع در محله پونک می باشد.

رزو این باغ فقط به صورت غیر اختصاصی امکان پذیر می باشد:

رزرو غیر اختصاصی : 4,000,000 تومان .

لازم به ذکر است به ازای هر نفر همراه مبلغ 400,000 تومان به هزینه اعلام شده اضافه میشود.

شماره تماس باغ عمارت: 09121149210

0/5 (0 نظر)