مقالات عکاسی عروس و داماد

انواع ژست عکس عروس و داماد

انواع ژست عکس عروس و داماد-طوس استودیو

ژست عکس عروس و داماد هنر ظریفی است که تاثیر چشمگیری در زیبایی آلبوم عروسی شما دارد. هر چند مهارت و تخصص عکاس، نوع ترکیب بندی و زاویه درست و همچنین استفاده از تجهیزات مدرن در کیفیت عکاسی عروسی بسیار تاثیرگذار است اما عامل مهمی که نباید از آن چشم پوشی کرد انتخاب درست ژست عکاسی عروس و داماد است. در واقع همین ویژگی تفاوت تصاویر یک عکاس حرفه ای با یک عکاس مبتدی را نشان‌‌ می‌دهد.

در این مطلب از سایت استدیو طوس متخصص در ارائه خدمات عکاسی و فیلمبرداری عروسی همراه شوید تا با چند ژست عکاسی عروس و داماد در باغ و جدیدترین ژست عکاسی عروس و داماد در آتلیه برای داشتن آلبومی خاطره انگیز بیشتر آشنا شوید.‌

 

ژست عکاسی عروس و داماد در لوکیشن‌های مختلف

برای گرفتن بهترین ژست عکاسی عروس و داماد انتخاب لوکیشن ها و استفاده از ایده پردازی‌های ناب در فضای باز و بسته اهمیت زیادی دارد. هر چند ژست عکس عروس و داماد زیبا و خلاقانه باشد اما اگر در یک لوکیشن نامناسب اجرا شود متاسفانه نمی تواند تاثیر چندانی در زیباتر شدن عکس‌های آلبوم عروسی داشته باشد. در هر حال عروس خانم در این روز به زیباترین شکل ممکن مانند یک ملکه و پرنسس تماشایی ظاهر‌‌ می‌شود. آقا داماد هم بهترین استایل را برای خود انتخاب‌‌ می‌کند. بنابراین لوکیشن نیز باید متناسب با عروس و داماد چشمگیر و جذاب باشد. در ادامه مطلب چند نمونه از  ژست عکاسی عروس و داماد را در لوکیشن‌های باز و بسته‌‌ می‌آوریم. همچنین در ادامه میتوانید با مراجعه به مقاله ۱۲ نکته مهم در ژست عکاسی برای عقد اطلاعات جامع تری کسب کنید.

 

ژست عکاسی از عروس و داماد در طبیعت

با ارائه پکیج فرمالیته دسترسی به هر نقطه ای از طبعیت برای اجرای عکاسی عروس دیگر یک رویا نیست. طبیعت می تواند هر جایی باشد. از ساحل دریا تا پیست اسکی، جنگل، کویر، فضاهای سبز، باغ ها، کنار رودخانه و دریاچه، حتی میان کوه های پوشیده از برف…

 

ژست عکاسی عروس و داماد در باغ پرگل

یک باغ پر از گل زیبایی روز عروسی را برجسته می‌کند. اگر به دنبال داشتن عکس‌های هیجان انگیز و رویایی هستید‌‌ می‌توانید در یک باغ رنگارنگ و فضای سبز بی نظیری که دارد در کنار فواره‌های آب و حوضچه‌های رویایی بهترین ژست عکاسی عروس و داماد را بگیرید.

یکی از مهمترین دلایل برای زیباتر شدن ژست عکس عروس و داماد در باغ تضادی است که در رنگ لباس عروس و داماد با طبیعت وجود دارد. لباس عروس سفید است و لباس داماد سیاه و تیره! بنابراین در کنار گل‌های شاداب و رنگارنگ و سبزی فضای باغ ترکیب زیبایی خلق‌‌ می‌کند. در ادامه مطلب به چند مورد دیگر از ژست عکاسی عروس و داماد در باغ و فضاهای باز اشاره‌‌ می‌کنیم:

 

ژست قدم زدن در راه پله یا نشستن روی نیمکت در عمارت خانه ها

اگر به تم‌های سنتی علاقه‌مند هستید‌‌ می‌توانید از لوکیشن عمارت خانه یا یک بنای سنتی برای جذابیت ژست عکاسی عروس و داماد استفاده کنید. باغ ویلاها هم اگر دارای تم کلاسیک و سنتی باشد آلبوم شما را خاطره انگیزتر‌‌ می‌کند. معماری‌های جذاب، اکسسوری‌های قدیمی، المان‌های سلطنتی و… عناصری هستند که بر جذابیت ژست عکاسی عروس و داماد در این محیط‌‌ها تاثیرگذار است.

عکس هایی که در آن از المان‌های ساختمان مانند راه پله یا پیاده رو استفاده‌‌ می‌شود علاوه بر زیبایی، جزئیات محیط را نیز به تصویر‌‌ می‌کشد.

ژست قدم زدن در راه پله یا نشستن روی نیمکت در عمارت خانه ها-طوس استودیو

 

ژست عکس ناگهانی

برای ثبت این نوع ژست عکس عروس و داماد در باغ لازم است که عکاس سرعت، مهارت و خلاقیت زیادی داشته باشد تا بتواند از لحظه‌های یهویی و ناگهانی عروس و داماد مثل بلند خندیدن، قهقهه زدن یا در آغوش گرفتن تصاویر زیبایی خلق کند. زیبایی این تصاویر به واقعی بودن آن است! چرا که هیچ حالت مصنوعی در آن وجود ندارد و این قابلیت را دارد که برای همیشه تبدیل به یک تصویر خاطره انگیز و جذاب شود.

ری‌اکشن‌های طبیعی علاوه بر داشتن ویژگی‌های طراوت و شادابی نوعی حس جادویی و رمزآلود نیز به عکس‌های شما‌‌ می‌دهد.

ژست عکس ناگهانی-طوس استودیو

 

مدل عکس های عاشقانه و اسپرت در غروب و طلوع خورشید

غروب و طلوع خورشید جز زمان‌های طلایی برای گرفتن عکس‌های عاشقانه دونفره است. چه تیپ اسپرت داشته باشید چه از لباس های اصلی خود در روز مراسم استفاده کنید لحظات طلوع و غروب خورشید تمی رمانتیک و احساسی به عکس های عروسی شما می دهد.

مدل عکس های عاشقانه و اسپرت در غروب و طلوع خورشید-طوس استودیو

 

 

ژست عکاسی عروس وقتی باد‌‌ می‌وزد

ژست عکاسی عروس و داماد در باغ آن هم در حین وزیدن باد خیلی پرطرفدار است و حالت رمانتیکی به تصاویر عروس و داماد‌‌ می‌دهد. در این تصویر باد ممکن است لباس عروس را به رقص درآورد، در میان موهای عروس بپیچد یا کراوات داماد را جابجا کند. در این لحظات عروس و داماد‌‌ می‌توانند با گرفتن ژ‌ست های طبیعی خاطره عروسی خود را به زیباترین شکل ممکن ثبت کنند. البته منظور از باد لزوما باد طبیعی نیست. خیلی از عکاسان توسط تجهیزات و لوازم مخصوص بادی یا انواع پنکه حس و حال وزیدن باد را در لوکیشن مورد نظر ایجاد‌‌ می‌کند.

ژست عکاسی عروس وقتی باد‌‌ می‌وزد-طوس استودیو

 

 

نشستن بر روی تاب برای یک عکس رویایی

یک المان زیبا و رویایی برای گرفتن ژست عکس عروس و داماد در باغ نشستن عروس بر روی تاب است. داماد نیز‌‌ می‌تواند در این عکس در کنار عروس یا پشت سر او بایستد. مطمئنا اگر عکاس دارای تجربه و تخصص لازم باشد به زیبایی از این المان برای ثبت تصاویر باشکوه عروس و داماد کمک‌‌ می‌گیرد.

 

آب؛ عنصر جان بخش آلبوم عروسی

ژست عکاسی عروس و داماد در باغ و در کنار رودخانه، دریاچه، فواره یا حوضچه از فیگورهای پرطرفدار است. مخصوصا وقتی تصویر عروس بر روی آب انعکاس پیدا‌‌ می‌کند!

 

عکس دسته جمعی با خانواده و دوستان

یک عکس خانوادگی که همه حضور دارند یا یک عکس دسته جمعی دوستانه را در برنامه عکاسی روز عروسی خود قرار دهید. مطمئنا در آینده هر وقت دلتنگ عزیزانتان شدید این عکس لبخند را بر روی لب های شما جاری می کند.

 

ژست عکاسی با یک وسیله نقلیه

استفاده از وسیله نقلیه نیز در ژست عکاسی عروس و داماد در باغ ایده جالب و دوست داشتنی است. عروس و داماد‌‌ می‌توانند بر روی یک دوچرخه سوار شوند و با گرفتن یک ژست شاد، زیباترین احساس را به مخاطب خود منتقل نمایند. قایق، موتور و… از دیگر وسایل نقلیه ای است که‌‌ می‌تواند هیجان و انرژی را در آلبوم عروسی شما زنده نگه دارد.

ژست عکاسی با یک وسیله نقلیه-طوس استودیو

 

ژست عکاسی دو نفره عروس و داماد بر اساس داستان سرایی

اگر ژست عکس عروس و داماد در قالب یک سناریو یا داستان از قبل تعریف شده باشد جذابیت خاصی دارد. داستان عاشقانه راه رفتن عروس و داماد با هم در حالی که مشغول صحبت هستند، با هم‌‌ می‌خندند و یا بلند بلند قهقهه‌‌ می‌زنند سوژه مناسبی برای ژست عکاسی عروس و داماد در باغ است.

 

ژست عکاسی داماد و عروس با ساقدوش‌ها

حضور مهمان‌ها مخصوصا ساقدوش‌های عروس و داماد در عکس‌های عروسی بعدها برای شما یادآور خوبی از بهترین روز زندگی تان است. این فرصت شاد و تکرار نشدنی را از دست ندهید و با گرفتن زیباترین ژست عکس عروس و داماد به عکس هایتان حال و هوای صمیمی و دوستانه ای ببخشید.

 

جدیدترین ژست عکاسی عروس و داماد در آتلیه

یکی از مهمترین خدمات استدیوهای عروسی در ایران عکسبرداری از عروس و داماد در آتلیه است. برخی آتلیه‌‌ها لوکیشن‌های شیک و منحصر بفردی با اجزای سنتی و مدرن برای پوشش سلیقه‌های مختلف عروس و دامادها اختصاص داده اند. از جدیدترین ژست عکاسی عروس و داماد در آتلیه به چند مورد اشاره‌‌ می‌کنیم.

جدیدترین ژست عکاسی عروس و داماد در آتلیه-طوس استودیو

 

ژست های عروس و داماد در آتلیه؛ بوسه داماد بر پیشانی عروس

بوسه داماد بر پیشانی عروس در فرهنگ‌های مختلف رواج دارد و به عنوان یکی از تشریفات مراسم در برخی فرهنگ‌‌ها قداست خاصی دارد. این ژست هر چند تکراری اما یک ایده جذاب برای ثبت بهترین لحظات زوجین است و همیشه جزو جدیدترین ژست عکاسی عروس و داماد در آتلیه محبوبیت دارد.

 

عکاسی از دسته گل عروس

ایده عکس از دسته گل عروس به تنهایی با یک پیش زمینه زیبا یا در حالی که عروس با یک ژست زیبا آن را در دست گرفته است بسیار جذاب است. پیشنهاد‌‌ می‌کنیم اگر‌‌ می‌خواهید از گل در عکاسی عروسی به عنوان سوژه استفاده کنید حتما سراغ گل‌های طبیعی بروید تا آیتم زنده تری در عکس‌های خود ایجاد کنید.

 

جذاب ترین ژست عروس و داماد برای نشان دادن حلقه

حقیقتاً آلبوم عروسی بدون داشتن یکی دو تا عکس از حلقه‌‌ها لطفی ندارد چون حلقه مهمترین اکسسوری برای نمایش عشق عروس و داماد به شمار‌‌ می‌رود که شاید ساعت‌‌ها برای انتخاب آن وقت گذاشته اند. حلقه چیزی است که همیشه زوجین را به یاد هم‌‌ می‌اندازد بنابراین هیچوقت جای آن را در آلبوم عروسی خالی نگذارید.

ژست عکاسی عروس و داماد در حالی که حلقه آنها دیده‌‌ می‌شود به خوبی شما را به هدف داشتن آلبوم متفاوت نزدیک‌‌ می‌کند.

 

تاریخ عروسی

نمایش تاریخ عروسی نیز‌‌ می‌تواند یک ژست عکس عروس و داماد جذاب باشد.‌‌ می‌توانید تاریخ عروسی را در یک تابلو زیبا قاب کنید یا بر روی یک کارت پستال شکیل بنوبسید و آن را برای اجرای یک عکاسی متفاوت با راهنمای عکاس خود در دست بگیرید.

 

ژست عکس داماد تکی

اکسسوری‌های داماد شامل کراوات، پاپیون، دکمه سرآستین ، ساعت، حلقه و… است. جدیدترین ژست عکاسی عروس و داماد در آتلیه ثبت تصویر لحظه ای است که داماد مشغول بستن پاپیون یا کراوات خود است، عطر‌‌ می‌زند یا دکمه سرآستین خود را با وقار تمام‌‌ می‌بندد.

ژست عکس داماد تکی-طوس استودیو

 

ژست عکس عروس تکی

اکسسوری‌های عروس نیز جذابیت‌های خودش را دارد و همیشه به عنوان یک آیتم در جدیدترین ژست عکاسی عروس و داماد در آتلیه استفاده‌‌ می‌شود. لحظه ای که عروس گوشواره خودش را در گوش‌‌ می‌اندازد در حالی که با یک لبخند رضایت آمادگی خود را برای ورود به یک زندگی عاشقانه اعلام می‌کند را چگونه‌‌ می‌توان به راحتی از دست داد؟

 

 

ژست عروس تکی همراه با تور و سوژه های رمانتیک

عروس در لباس زیبایش مانند یک پرنسس می درخشد و با سوژه های رمانتیک بهترین فرصت عکاسی را در اختیار تیم عکاسی قرار می دهد. کافیست کمی خلاقیت به خرج دهید تا عکس های زیبایی ثبت کنید.

ژست عروس تکی همراه با تور و سوژه های رمانتیک-طوس استودیو

استدیو طوس با افتخار میزبان شماست!

شما در این مطلب با موضوع ژست عکاسی عروس و داماد از سایت استدیو طوس همراه ما بودید. ثبت مهمترین روز زندگی شما برای ما افتخار بزرگی است که سعی‌‌ می‌کنیم با تخصص عکاسان و تجهیزات مدرن این مجموعه به شایستگی از عهده آن برآییم. استودیو عکاسی و فیلمبرداری عروسی طوس با ارائه خدمات مختلف و پکیج‌های متنوع مثل پکیج عروسی، فرمالیته و… هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. برای دیدن پکیج‌ها به همراه قیمت می‌توانید به سایت این مجموعه سری بزنید و یا با کارشناسان استدیو طوس از طریق شماره‌های درج شده بر روی سایت مجموعه تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

1- خدمات عکاسی عروس در استدیو طوس چیست؟

این مجموعه خدمات عکاسی عروس خود را در قالب پکیج های متنوع به عروس و دامادهای عزیز ارائه می دهد.

2- انتخاب لوکیشن برای ژست عکاسی عروسی چه اهمیتی دارد؟

هر چند ژست عکاسی عروس و داماد زیبا و خلاقانه باشد اما اگر در یک لوکیشن نامناسب اجرا شود متاسفانه نمی تواند تاثیر چندانی در زیباتر شدن عکس‌های آلبوم عروسی داشته باشد.

3- برای عکاسی عروسی آتلیه بهتر است یا فضای باز؟

شرایط عکاسی در آتلیه و فضای باز متفاوت است. این موضوع کاملا سلیقه ای است و به علایق شخصی، بودجه و نوع پکیج عروس بستگی دارد.

1.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *