مقالات عکاسی عروس و داماد, مقالات عکاسی فرمالیته, مقالات لوکیشن عکاسی عروسی

لوکیشن عکاسی فرمالیته در تهران

عکاسی فرمالیته در تهران-طوس استودیو

دختر یا پسر جوانی نیست که برای روز عروسی یا عقد خود رویاهای زیادی در سر نداشته باشد. ممکن است بارها خود را با لباس عروس یا داماد تصور کنند و زیباترین تصاویر را از لحظات عاشقانه‌ی دونفره‌شان در ذهن خود بیافرینند. عروسی نشسته بر روی یک نیکمت چوبی در فضای باز یک عمارت خانه لوکس یا دامادی که روبروی یک آینه قدی مجلل ایستاده است توجه هر بیننده ای را به خود جلب می‌کند. برای تحقق این رویاها لوکیشن های مختلفی با هدف عکسبرداری و فیلمبرداری عروس در تهران وجود دارد. در این مطلب از سایت استدیو طوس متخصص در عکسبرداری و فیلمبرداری مراسم عقد و عروسی با موضوع لوکیشن عکاسی فرمالیته در تهران همراه شوید تا خاص ترین مکان‌های عکاسی فرمالیته در پایتخت را به شما معرفی کنیم.

 

لوکیشن عکاسی فرمالیته در تهران چیست؟

اگر ایده‌های زیادی برای برگزاری مراسم عروسی یا عقد خود در سر دارید احتمالاً در اینترنت و فضاهای مجازی، عکس و فیلم‌های زیادی توجه شما را به خود جلب کرده است. عروس و دامادهایی که در لوکیشن‌های مختلف از کویر و ساحل دریا گرفته تا جنگل و کوه و عمارت خانه‌های لاکچری، عکس و فیلم‌های فوق العاده ای از خود با استایل‌های جذاب ثبت می‌کنند و قسمت هایی از آن را در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند. شاید از خود پرسیده اید که عروس و دامادها با آن همه دغدغه و مشغله‌های قبل از مراسم کی فرصت کرده اند که مثلا خود را به یک لوکیشن زیبا در جزیره کیش یا سواحل چابهار برسانند؛ سوار قایق شوند و در میان موج‌های دریا رویایی ترین عکس‌‌ها  را ثبت کنند؟ یا چگونه با تیم عکاسی و فیلمبرداری خود هماهنگ شده اند و در یک باشگاه بیلیارد لوکس در شمال پایتخت، عکس‌های اسپرت دونفره گرفته اند؟!

تمام این خدمات در قالب پکیج فرمالیته عروسی ارائه می‌شود که لازمه اجرای آن دسترسی به لوکیشن‌های عکاسی است. با این توضیح لوکیشن عکاسی فرمالیته در تهران به مکانی مناسب و ایده آل برای ثبت عکس و ضبط فیلم زوجین در روزی غیر از مراسم اصلی در قالب برنامه ای تشریفاتی یا پیش کاری گفته می‌شود.

 

چرا لوکیشن عکاسی فرمالیته در تهران؟

هیچ عروس و دامادی در روز اصلی مراسم عروسی یا عقد فرصتی برای تغییر لباس یا سبک میکاپ خود ندارد؛ استرس این روز زیاد است و عروس و داماد باید تقریباً حواسشان به تمام شرایط و جوانب برگزاری مراسم باشد. مطمئناً هر دو نفر در این روز فشار روحی و جسمی زیادی را متحمل می‌شوند تا جایی که ممکن است نتوانند آن طور که انتظار دارند در مقابل دوربین‌‌ها و میمهمانان خود ظاهر شوند.

اما آیا خدماتی هست که به عروس و داماد کمک کند در روز مراسم آرامش خود را حفظ کنند و بهترین خاطره از آغاز زندگی مشترک را برای خودشان رقم بزنند؟!

خدمات عکاسی فرمالیته برای برطرف کردن همین مشکلات و کاهش استرس عروس و داماد در روز عروسی به خدمات آتلیه‌های عکاسی و فیلمبرداری عروس اضافه شده است. با استفاده از این خدمات می‌توان در روزی غیر از مراسم روز اصلی، در بهترین لوکیشن‌های عکاسی فرمالیته در تهران با هماهنگی تیم آتلیه عکس برداری حضور پیدا کرد و با گرفتن ژست‌های متفاوت، روز مراسم را به آرام ترین و جذاب ترین روز زندگی خود تبدیل نمود.

 

فرمالیته مقدمه ای برای خروجی بهتر پروژه عکسبرداری

لوکیشن عکاسی فرمالیته در تهران به دلیل تاثیری که در کیفیت و جلوه عکس‌های عروس و دماد دارد از اهمیت زیادی برخوردار است. عروس و داماد می‌توانند در لوکیشن مورد نظر بر اساس فضا و تم لوکیشن، عکس و فیلم‌های خود را با هر استایلی که می‌خواهند ثبت کنند. در نهایت تصاویر و فیلم‌های خروجی روز فرمالیته وقتی در کنار فیلم‌های مراسم اصلی قرار بگیرد جذابیت برگزاری مراسم را بیشتر می‌کند.

 برخی از عروس و دامادها با استفاده از تجهیزاتی مانند ویدئو پروجکشن کلیپ‌های روز فرمالیته خود را در روز عروسی پخش می‌کنند و هیجان زیادی به مراسم می‌دهند. بنابراین فیلم و عکس‌های که در بهترین لوکیشن‌های عکاسی فرمالیته در تهران ثبت می‌شود برای تدوین فیلم‌های روز اصلی و تهیه آلبوم نتیجه چشمگیری دارد. در نهایت شما می‌توانید خروجی بی‌نظیری از مراسم عروسی یا عقد خود داشته باشید که قطعاً مهمترین رویداد زندگی هر فرد، ارزش چنین تلاش و انتخاب آگاهانه ای را دارد.

فرمالیته مقدمه ای برای خروجی بهتر پروژه عکسبرداری-طوس استودیو

 

راهنمای انتخاب لوکیشن عکاسی فرمالیته در تهران

برای یافتن لوکیشن خاص برای عکاسی فرمالیته در تهران قبل از هر چیز باید بدانید گزینه‌های مختلف و بسیار متنوعی در پیش رو دارید. بنابراین حتما باید از قبل معیارهای خود را مشخص کنید و سلیقه شخصی تان را در نظر بگیرید؟ آیا به فضاهای سنتی و قدیمی علاقمندید یا عاشق دکورهای لوکس و مدرن هستید؟ عکاسی در فضای باز بیشتر شما را جذب می‌کند یا محیط‌های بسته مانند آتلیه و نماهای داخلی عمارت خانه در نگاه شما جذاب تر  است؟!

 در هر حال مناسب ترین لوکیشن عکاسی فرمالیته در تهران مکانی است که علاوه بر تطابق با سلیقه و بودجه شما دارای فضای زیبایی باشد و به عکاسان فرصت ثبت ژست‌های مختلف سوژه‌‌ها را بدهد.

 

انواع لوکیشن عکاسی فرمالیته در تهران

تهران پتانسیل زیادی هم برای اجرای عکاسی فرمالیته در فضاهای باز و هم فضاهای بسته دارد. از جمله بهترین لوکیشن‌های عکاسی فرمالیته در تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • لوکیشن در طبیعت و فضای باز مانند کوه، باغ، فضاهای سبز، رودخانه، برکه و…
  • لوکیشن در فضای بسته مانند آتلیه
  • لوکیشن فضای باز و بسته مانند عمارت خانه، باغ ویلا، ابنیه‌های تاریخی و…

در ادامه مطلب به بهترین لوکیشن‌های عکاسی فرمالیته در تهران که شامل عکاسی در طبیعت و عمارت خانه‌‌ها  است اشاره می‌کنیم.

 

باغ عمارت؛ انتخابی خاص برای خاص پسندان

عکاسی در فضای باز و داخلی عمارت خانه‌‌ها  با متریال هایی که در نما و ساخت بنا استفاده شده است تاثیر چشم نوازی در عکاسی عروسی روز فرمالیته دارد. استفاده از سنگ‌های ‌فرش‌ها، معماری سنتی دیوارها، پنجره‌های قدی، درب‌های بزرگ با رنگ‌های متناسب، چراغ‌های تزیینی، نیمکت‌های چوبی و خاطره انگیز و… از جمله المان‌های لوکیشن‌های فضای باز عمارت خانه‌‌ها و باغ ویلا‌‌ها است. در داخل عمارت خانه‌‌ها  نیز دکور فضا به لوسترهای مجلل، مبل‌های فاخر، مجسمه‌های زیبا، فرش‌های چشم نواز، آینه‌های باشکوه و اکسسوری‌های مختلف فرصت بی نظیری برای عکسبرداری فرمالیته عروس و دامادها فراهم شده است.

 

باغ عمارت‌های شمال تهران

شمال تهران به داشتن آب و هوای خوب، فضای سبز چشم‌نواز و عمارت خانه‌های لوکس و لاکچری در میان عکاسان مشهور است. برای داشتن زیباترین عکس‌‌ها و یک خروجی متفاوت و فوق العاده جذاب، می‌توانید نسبت به رزرو زیباترین عمارت خانه‌های شمال تهران اقدام کنید از جمله:

باغ عمارت‌های شمال تهران-طوس استودیو

 

باغ عمارت‌های غرب تهران

غرب تهران آب و هوای بسیار خوب و مطلوبی دارد و به دلیل برخورداری از فضاهای سبز و چشم نواز بسیار مورد توجه عکاسان است. باغ عمارت‌های سمت غرب تهران مشهورند و برای عروس دامادهایی که دسترسی راحتی به غرب دارند نوعی لوکیشن خاص برای عکاسی فرمالیته در تهران به شمار می‌رود. منطقه غرب به مرکز یا قطب باغ عمارت‌های تهران نیز شناخته می‌شود. از جمله باغ عمارت‌های عکاسی فرمالیته غرب تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

باغ عمارت‌های غرب تهران-طوس استودیو

 

باغ عمارت‌های شرق تهران

 شرق تهران باغ عمارت‌های زیبایی دارد که بهترین گزینه برای عکس برداری و ضبط فیلم فرمالیته عروس به شمار می‌رود. برخی از این عمارت خانه‌‌ها  دارای سبک معماری سنتی هستند، در برخی باغ عمارت‌‌ها  نیز از متریال مدرن و المان‌های پیشرفته استفاده شده است. هر کدام از این باغ عمارت‌‌ها جز بهترین لوکیشن‌های عکاسی فرمالیته در تهران و مکان مناسب و زیبایی برای ثبت عکاسی زوج‌های جوان است. باغ عمارت‌های سمت شرق با فضای زیبای داخلی و درختان تزیینی در محیط باز، امکان عکس برداری فرمالیته حرفه ای را برای عروس و دامادها فراهم می‌کند. زیباترین باغ عمارت‌های سمت شرق تهران عبارتند از:

باغ عمارت‌های شرق تهران-طوس استودیو

باغ عمارت‌های جنوب تهران

در جنوب تهران نیز عمارت خانه‌های چشم نوازی برای لوکیشن عکاسی فرمالیته در تهران شناخته شده اند که عروس و دامادها با هر سلیقه ای می‌توانند بر اساس بودجه و سلیقه خود یکی از این لوکیشن‌‌ها را انتخاب کنند.

باغ عمارت‌های جنوب تهران-طوس استودیو

طبیعت؛ لوکیشنی که نمی توان به سادگی از آن گذشت!

هر چند عروس و داماد در روز فرمالیته یا مراسم اصلی خود شیک و منحصر به فرد باشند اما آنچه آنان را مانند یک ستاره درخشان می‌کند زمینه و لوکیشنی‌ست که چون آسمان در پس زمینه آنان خودنمایی می‌کند. انتخاب فضاهای باز برای لوکیشن عکاسی فرمالیته در تهران مزایای زیادی دارد. شما می‌توانید بر اساس فصلی که در آن مراسم خود را برگزار می‌کنید یک لوکیشن زیبا را انتخاب کنید.

از طرفی عکاسان نیز دغدغه هایی مثل تنظیمات دیافراگم دوربین یا نگرانی بابت تار شدن عکس‌‌ها را در چنین فضاهایی ندارند. البته عکاسی روز فرمالیته در طبیعت نیز شرایط و محدودیت‌های خاص خود را دارد. به هر حال شدت نور، وجود سایه و شرایط آب و هوایی لوکیشن عکاسی ممکن است شما را در روز برگزاری فرمالیته با چالش‌هایی مواجه کند.

اگر قرارد داد خود را با یک تیم تخصصی عکسبرداری و فیلمبرداری فرمالیته بسته باشید خیالتان از همه جهت راحت است است و می‌توانید عکس‌های زیبایی در بهترین لوکیشن‌های عکاسی فرمالیته در تهران ثبت کنید.

 

تاثیر المان‌های طبیعی در جلوه عکس‌های فرمالیته

از جمله لوکیشن عکاسی فرمالیته در تهران می‌توان از باغ و باغ ویلا هایی نام برد که پر از سوژه‌های های جذاب برای عکاسان حرفه ای است. عناصر طبیعت به زیبایی می‌توانند عکس‌های شما را تغییر دهند. چه چیزی زیباتر از تصور یک عروس با لباس‌های سفید در وسط چمنزار یا گل‌های زیبا می‌تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند و یک آلبوم عروسی را به زیبایی بیاراید؟

اگه بخواهید در روز فرمالیته، لباس روز اصلی مراسم خود را بپوشید قطعاً تضاد بی نظیری بین رنگ لباس شما با رنگ سبز محیط اطرافتان در فضاهای سبز مختلف ایجاد می‌شود که بهترین سوژه برای عکاسی است و قطعا تاثیر زیادی در متفاوت شدن بهترین روز زندگی شما خواهد گذاشت.

 

استفاده از اکسسوری در طبیعت و لوکیشن‌های باز

علاوه بر انتخاب لوکیشن خاص برای عکاسی فرمالیته در تهران، استفاده از اکسسوری‌های جذاب و متنوع نیز به زیباتر شدن عکس‌های فرمالیته شما کمک زیادی می‌کند. از اکسسوری هایی که می‌توانید برای عکسبرداری و فیلمبرداری روز فرمالیته استفاده کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  کلاه‌های خاص و زیبا
  • عینک‌های متناسب با چهره
  • بادکنک‌های تزیینی
  • چتر‌های رنگی یا تک رنگ

هر کدام از این اکسسوری‌‌ها  در ماندگاری عکس‌های فرمالیته شما بسیار تاثیرگذار است و جلوه ای خاص به آلبوم عروسی شما می‌دهد.

 

قیمت لوکیشن عکاسی فرمالیته در تهران

اگر تصمیم خود را برای برگزاری عکاسی روز فرمالیته قطعی کرده‌اید نمی‌توانید درباره قیمت  لوکیشن عکاسی فرمالیته در تهران بی‌تفاوت باشید. مطمئنا یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در هزینه برگزاری روز فرمالیته، لوکیشنی است که انتخاب می‌کنید. بنابراین لازم است که قبل از هر اقدامی نسبت به قیمت بهترین لوکیشن‌های عکاسی فرمالیته در تهران اطلاعات لازم را کسب کنید.

به هر حال هر لوکیشن شرایط خاص و ملزومات خود را می‌طلبد. تجهیزات عکسبرداری که در فضای لوکیشن‌های فضای باز و طبیعت مورد نیاز است گاهی متفاوت از تجهیزات آتلیه یا یک عمارت خانه سنتی می‌باشد. از طرفی برخی لوکیشن‌‌ها مبلغی به عنوان ورودی دریافت می‌کنند. همچنین اگر قرار است لوکیشن عکاسی عروسی شما در خارج از تهران یا خارج از کشور باشد هزینه آن نیز به تبع متفاوت خواهد بود. استدیو طوس پکیج‌های عکاسی فرمالیته خود را با آیتم‌های متنوع و قیمت‌های مشخص در بهترین لوکیشن‌های عکاسی فرمالیته در تهران ارائه می‌دهد.

 

پایان

استدیو طوس به افرادی که به دنبال لوکیشن خاص برای عکاسی فرمالیته در تهران هستند پیشنهاد می‌کند برای داشتن یک فرمالیته بی نظیر، یکی از لوکیشن‌های معرفی شده در این سایت را انتخاب کنند. هر کدام از این لوکیشن‌‌ها  بر اساس کارشناسی‌های تیم تخصصی آتلیه استودیو طوس از میان بهترین لوکیشن‌های عکاسی فرمالیته در تهران انتخاب شده است تا آسایش و اطمینان خاطر بیشتری را برای عروس و داماد‌‌ها  به همراه بیاورد.

 

سوالات متداول

1- لباس عکاسی فرمالیته عروس چیست؟

لباسی که خانوم‌‌ها  قبل از برگزاری روز اصلی مراسم برای عکسبرداری و ضبط فیلم با سبک آرایش و مدل مو‌های خاص می‌پوشند لباس فرمالیته عروس است که می‌تواند سبک اسپرت، لباس روز اصلی مراسم یا هر مدل لباس دیگری به سلیقه عروس و داماد باشد.

 

2- از چه اکسسوری هایی می‌توان در روزفرمالیته برای بهتر شدن عکس‌‌ها  استفاده کرد؟

از اکسسوری هایی که می‌توانید برای عکسبرداری و فیلمبرداری روز فرمالیته استفاده کنید می‌توان به کلاه‌های خاص و زیبا، عینک‌های متناسب با چهره، بادکنک‌های تزیینی، چتر‌های رنگی یا تک رنگ و… اشاره کرد.

 

3- عکاسی عروسی فرمالیته در فضای باز بهتر است یا عمارت خانه ها؟

هر کدام ازاین لوکیشن‌‌ها  شرایط خاص خود را دارد. همه چیز به سلیقه عروس و داماد و بودجه ای که به عکاسی فرمالیته اختصاص داده اند بستگی دارد. در برخی برخی لوکیشن‌‌ها  مانند باغ ویلا و عمارت خانه‌‌ها  می‌توانید هم از فضای داخلی و هم فضای باز و طبیعی برای عکسبرداری فرمالیته استفاده کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *