مقالات عکاسی عروس و داماد

انواع ژست عکاسی عقد

ایده عکاسی برای عقد-طوس استودیو

اگر اهل شبکه‌های اجتماعی و گشت و گذار در برنامه هایی مثل اینستاگرام برای پیدا کردن ایده عکاسی برای عقد باشید احتمالا لوکیشن و ژست عکاسی عقد برخی عروس و دامادها نظر شما را بارها و بارها به خود جلب کرده است. با سایت استودیو طوس در این مطلب همراه شوید تا با موضوع ایده عکاسی برای عقد، ثبت تصاویر این رویداد مهم را در زندگی شما متفاوت کنیم. در پایان مطلب اشاره ای به قیمت عکاسی عقد هم خواهیم داشت.

 

انواع ژست عکاسی عقد

قرار نیست یک عکاس با گفتن «لطفاً لبخند بزنید» و بعد فشردن دکمه دوربین، کار عکاسی عقد را تمام کند. این رفتار هرگز نشان دهنده تخصص عکاس عقد نیست. یک عکاس حرفه ای با تکنیک‌های موثر و روش‌های خلاقانه به شما کمک‌‌ می‌کند عکس‌های متفاوت و جذابی از مراسم عقد خود بگیرید.

به طور کلی برای داشتن آلبومی متفاوت از مراسم عقد، انتخاب ژست مناسب موضوع بسیار مهمی است. هر چند لوکیشن تاثیر مهمی در کیفیت و زیبایی عکس‌‌ها دارد اما اگر عروس و داماد ژست نامناسبی بگیرند قطعا نمی توان انتظار عکس هایی متفاوت و چشم نواز را در خروجی نهایی کار داشت. بنابراین هنگام مراجعه به آتلیه حتما انواع ژست عکاسی عقد را در آلبوم مجموعه ببینید و بر اساس آن تصمیم خود را نهایی کنید.

استودیو طوس نمونه کارهای خود را از صدها ژست عکاسی عقد در اختیار شما قرار‌‌ می‌دهد تا بتوانید مطابق با سلیقه خود بهترین ژست را انتخاب کنید.

 

ژست عکاسی عقد با حلقه ازدواج

یکی از زیباترین سوژه‌های عکاسی عقد ثبت تصاویر عروس و داماد در مراسم همراه با حلقه ازدواج است. حلقه ازدواج با پس زمینه‌های دسته گل عروس، سفره عقد یا خود عروس و داماد تصویر بی نظیری خلق‌‌ می‌کند. پیشنهاد‌‌ می‌کنیم اگر شما هم به دنبال ایده عکاسی برای عقد هستید حتماً یک نمونه از این عکس‌‌ها را در آلبوم خود داشته باشید.

عکس از حلقه‌های ازدواج

برای اجرایی کردن این ایده کافیست با کمی خلاقیت حلقه‌های ازدواج را بر روی سفره عقد در یک موقعیت زیبا با بک گراند مناسب و سایر اکسسوری‌های سفره عقد قرار دهید. این ایده عکاسی برای عقد هر چند ساده است و در آن خبری از عروس و داماد نیست اما حرف‌های زیادی برای روایت اولین روز آغاز زندگی مشترک و به رسمیت شناختن پیوند زوجین دارد.

عکس از حلقه‌های ازدواج-طوس استودیو

ژست عکاسی عقد کاملا رئال و طبیعی

در گذشته ایده عکاسی برای عقد بیشتر برخاسته از فیگورهای مصنوعی بود. عروس و داماد مجبور بودند با ژست‌های تکراری جلوی دوربین عکاسی قرار بگیرند و حرکت هایی که عکاس به آن‌‌ها دیکته کرده بود را انجام دهند. اما در حال حاضر ایده عکاسی برای عقد با ژست‌های طبیعی طرفداران بیشتری دارد. تا جایی که خیلی از سلبریتی‌‌ها و افراد مشهور نیز در عکاسی عقد ترجیح می‌دهند از سبک رئال و ژست‌های کاملا طبیعی استفاده کنند.

ژست عکاسی عقد هنگام خواندن قرآن

یکی از رسوم و آیین‌های تشریفاتی برگزاری مراسم عقد چه در سالن‌های جشن و چه در محضر، خواندن قرآن توسط عروس و داماد است. این رسم نیکو برای ما مسلمانان نشان از تکیه بر خداوند برای آغاز زندگی مشترک دارد. ایده عکاسی برای عقد هنگام قرآن خواندن عروس و داماد حال و هوایی کاملا روحانی و معنوی دارد و برای زیباتر شدن آلبوم عکاسی عقد بسیار تاثیر گذار است.

ژست عکاسی عقد با سند ازدواج-طوس استودیو

در سند ازدواج پیوند دو زوج عاشق ثبت‌‌ می‌شود و چه سوژه ای بهتر از لحظه امضا کردن این سند‌‌ می‌تواند تعهد و وفاداری دو نفر را به یکدیگر نشان دهد؟! سند ازدواج در ایده عکاسی برای عقد بسیار رایج است. برای ژست عکاسی عقد و اجرایی کردن این ایده عروس و داماد‌‌ می‌توانند سند ازدواج را روبروی خود بگیرند یا هنگام امضا کردن بهترین موقعیت را برای ثبت تصویر عاشقانه خود خلق کنند.

 

ژست عکاسی عقد هنگام انداختن حلقه

شاید در لحظه انداختن حلقه، عروس و داماد احساسی شوند و اشک آنها جاری شود؛ تمام این لحظات بهترین ایده عکاسی برای عقد است.

ژست عکاسی عقد پای سفره عقد

چه در دفترخانه و محضر و چه در منزل یا سالن پذیرایی، نشستن عروس و داماد پای سفره عقد خود بهترین سوژه برای عکاسی است؛ مخصوصا در موقعیت هایی که عروس و داماد با حالتی عاشقانه در کنار یکدیگر نشسته اند، یا به هم نگاه‌‌ می‌کنند و منتظر پیمان وفاداری خود هستند.

 

قیمت عکاسی عقد چگونه برآورد‌‌ می‌شود؟

یکی از دغدغه‌های زوجین هنگام پیدا کردن آتلیه، قیمت عکاسی عقد است. آتلیه‌های عروس بر اساس خدماتی که برای عکاسی عقد ارائه می‌دهند قیمت‌های متفاوتی نیز به عروس و داماد اعلام می‌کنند. در برخی آتلیه‌‌ها قیمت عکاسی عقد با توجه به آیتم‌های موجود در پکیج عقد مشخص می‌شود. در هر حال عروس و داماد‌‌ می‌توانند با توجه به شرایط مالی و همچنین کیفیت خدمات ارائه شده، مناسب ترین و به صرفه ترین قیمت عکاسی عقد را برای مراسم خود انتخاب کنند. از مهمترین پارامترهای موثر در قیمت عکاسی عقد‌‌ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

لوکیشن عکاسی عقد

آتلیه عقد و عروسی، دفترخانه ها، فضاهای باز، عمارت خانه ها، سالن‌های پذیرایی و غیره از جمله لوکیشن هایی است که عروس داماد‌‌ می‌توانند برای عکاسی عقد انتخاب کنند. برخی آتلیه‌‌ها با انواع باغ‌های پذیرایی، باغ عمارت‌‌ها و سایر لوکیشن‌های مناسب برای عکاسی عقد و عروسی همکاری می‌کنند. بنابراین هنگام مراجعه به آتلیه درباره انواع خدمات و لوکیشن های پیشنهادی کادر مجموعه برای برآورد قیمت عکاسی عقد اطلاعات لازم را کسب کنید.

تعداد آلبوم

قیمت عکاسی عقد به انتخاب و سلیقه عروس و داماد نیز بستگی دارد. عکس‌های شما قرار است چگونه ارائه شود؟ چه تعداد آلبوم‌‌ می‌خواهید؟ نوع جلد و تعداد صفحات آلبوم چقدر باشد؟ عکس هایتان را با چه ابعادی‌‌ می‌خواهید چاپ کنید؟ همه این گزینه‌‌ها در قیمت عکاسی عقد تاثیر گذار است.

تعداد آلبوم-طوس استودیو

تجهیزات عکاسی عقد

هر آتلیه ای برای عکاسی عقد به تجهیزات مختلفی نیاز دارد. امروزه دیگر هیچ دوربینی به تنهایی نمی تواند به طور کامل ایده عکاسی برای عقد را تامین و در نهایت ثبت کند. علاوه بر دوربین، داشتن تجهیزات حرفه ای عکسبرداری در هر مراسمی ضروری است.

به عنوان مثال سیستم‌های نورپردازی به عکاس کمک‌‌ می‌کند از هر زاویه ای که‌‌ می‌خواهند نوردهی لازم را انجام دهند. در برخی مواقع‌‌ می‌توان به کمک لوازم جانبی و سیستم‌های نورپردازی کیفیت نور عکس‌های ثبت شده را افزایش داد.

البته لازم است که عکاس قبل از برگزاری مراسم درباره لوکیشن عروسی، اطلاعات کامل را از عروس و داماد بگیرند. در هر حال نوع لوکیشن بر نحوه نورپردازی و به کارگیری تجهیزات مختلف عکسبرداری عقد تاثیرگذار است. ممکن است در یک لوکیشن خاص مانند فضای باز به لوازم خاصی نیاز باشد و برخی تجهیزات اصلاً به کار نیاید!

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت عکاسی عقد‌‌ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدت زمان برگزاری مراسم
  • تخصص عکاس و سابقه آتلیه
  • نوع پکیج انتخابی

 

سخن پایانی

شما در این مطلب از سایت استودیو طوس با ایده عکاسی برای عقد، جدیدترین ژست عکاسی عقد و همچنین قیمت عکاسی عقد آشنا شدید. استودیو طوس برای رفاه حال عروس و دامادهای عزیز پکیج‌های عقد خود را با قیمت‌های مختلف ارائه داده است تا زوجین با هر بودجه یا سلیقه ای بتوانند از خدمات این مجموعه استفاده کنند. استودیو طوس خدمات مختلف فیلمبرداری عقد و عکاسی از مراسم عقد را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به زوج‌های جوان ارائه‌‌ می‌دهد.

 

سوالات متداول

1- قیمت عکاسی عقد به چه عواملی بستگی دارد؟

مدت زمان برگزاری مراسم، تخصص عکاس و سابقه آتلیه، نوع پکیج انتخابی و… از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت عکاسی عقد است.

2- انواع لوکیشن عکاسی عقد کدام است؟

آتلیه عقد و عروسی، دفترخانه‌های لوکس، فضاهای باز، عمارت خانه ها، سالن‌های پذیرایی و غیره از جمله لوکیشن هایی است که عروس داماد‌‌ می‌توانند برای عکاسی عقد انتخاب کنند.

3- آیا ژست عکاسی عقد رئال قدیمی شده است؟

خیر، ایده عکاسی برای عقد با ژست‌های طبیعی طرفداران زیادی دارد. خیلی از سلبریتی‌‌ها و افراد مشهور در عکاسی عقد ترجیح می‌دهند از سبک رئال و ژست‌های کاملا طبیعی استفاده کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *