مقالات عکاسی عروس و داماد

لاکچری‌ترین آتلیه عروس و داماد در تهران

آتلیه لاکچری عروس در تهران

آتلیه لاکچری عروس و داماد یکی از بهترین فرصت ها برای ثبت باشکوه مهمترین روز زندگی زوجین است. بی‌شک روز عروسی یک روز خاص و رویایی در طول زندگی پر فراز و نشیب هر فرد به شمار می‌رود. بدیهی است که هر کس دوست دارد تک تک لحظات این روز خاطره‌انگیز را به خوبی ثبت و ضبط کند تا هر وقت به عکس و فیلم‌های به جا مانده از آن روز تکرارنشدنی نگاه کرد، یاد و خاطره آن لحظات ناب برایش تداعی شود. پس برای ثبت باشکوه جشن خود، در روند تهیه تدارکات لازم، باید به فکر پیدا کردن یک آتلیه لاکچری نیز باشید.

آتلیه‌ای که ضمن داشتن کادر حرفه‌ای و مجرب، مجهز به تجهیزات مدرن باشد و انواع گوناگونی از خدمات را به عروس و دامادها ارائه دهد. اگر یافتن لاکچری‌ترین آتلیه عروس و داماد در تهران دغدغه این روزهای شما است، کافی است در ادامه مطلب از سایت استدیو طوس با ما همراه باشید. چراکه قصد داریم به معرفی آتلیه طوس به عنوان استودیو لاکچری عروس و داماد تهران و نکات مهمی درباره رزرو این مجموعه برای ثبت قشنگترین روز زندگی شما بپردازیم.

 

آتلیه لاکچری عروس و داماد در تهران

آتلیه‌های متعددی در شهر تهران به ارائه خدمات مختلف به عروس و دامادها مشغولند به طوری که می‌توان یک لیست بلند بالا از آن‌ها تهیه کرد. اما آتلیه‌ای که خلق قاب‌های شیرین و به‌یادماندنی از لحظات خاص مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده باشد و در عین حال لاکچری و به‌روز باشد، انگشت شمار است.

در میان تعداد کمی استودیو لاکچری عروس و داماد در تهران، طوس استدیو یک و سر و گردن از بقیه بالاتر ایستاده است. آتلیه‌های لاکچری معمولا با چند ویژگی خاص شناخته می‌شوند مثلا همواره از لوکیشن‌های به‌روز و زیبا استفاده می‌کنند، خلاقیت مهمترین چاشنی کارشان است و از تجهیزات و ترفندهای به‌روز عکاسی بهره می‌گیرند. علاوه بر آن از افراد معتمد و متخصص دعوت به همکاری می‌کنند؛ طوس استدیو آتلیه لاکچری عروس در تهران تمامی این معیارها را به خوبی رعایت کرده است.

 

 

خدمات ارائه شده در آتلیه طوس استدیو

علاوه بر عکاسی و فیلمبرداری، ارائه آلبوم، تدوین فیلم، پرداخت به صورت اقساط، در اختیار گذاشتن نمونه کارها و… از جمله خدمات طوس استدیو لاکچری عروس و داماد تهران می باشد. اما جدا از این خدمات، کیفیت کارها، قیمت به صرفه، اخلاق مداری و خلاقیت تیم حرفه‌ای تدوین از جمله بهترین ویژگی‌های طوس استدیو به شمار می‌رود.

طوس استدیو برای پروژه‌های خود از تیم حرفه‌ای و مجرب، تجهیزات پیشرفته و به‌رروز بهره می‌گیرد. همچنین این آتلیه لاکچری عروس در تهران در مراسمات مهم شما از تجهیزات فیلمبرداری عروسی شامل موارد زیر استفاده می کند:

  • دوربین فیلمبرداری: دوربین‌های حرفه‌ای با کیفیت 4K که با وضوح بسیار عالی و تعداد فریم بالا از مراسم شما تصویر برداری می‌کند.
  • استدیو لایتینگ: استدیوهای لایتینگ در آتلیه لاکچری عروس و داماد برای استفاده از نور مناسب و خلق جلوه‌های رنگارنگ در فیلمبرداری، که شامل چراغ‌های حرفه‌ای، مهتابی و تکنولوژی‌های نورپردازی متنوع می باشد.
  • تجهیزات صدابرداری: شامل میکروفون‌های حرفه‌ای برای ضبط صدای باکیفیت و همچنین دستگاه‌های میکسر صدا برای تنظیم های متناسب با فیلم در نظر گرفته شده است.
  • استفاده از تکنیک های جدید فیلمبرداری مانند 360 درجه، افق نگاری و… از خدمات استودیو لاکچری عروس و داماد تهران است.
  • از دیگر لوازم جانبی طوس آتلیه لاکچری عروس در تهران میتوان به دوربین‌های فیلمبرداری کوچک، گیمبال و تجهیزات استابیلایزر، دوربین اسلوموشن، کرین، ویدئو پروژکشن، مووی کم، اسلایدر، استیدیکم، هلی شات، رونین و..‌ اشاره کرد.

 

پکیج‌های طوس استدیو برای عکاسی و فیلمبرداری لاکچری

همان طور که گفته شد طوس استدیو یک آتلیه لاکچری عروس و داماد در تهران به شمار می‌رود که خدمات و پکیج‌های متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. از این رو به راحتی می‌توانید برای تصویربرداری از هر مجلس، سفر یا حتی عکس‌های خانوادگی روی این آتلیه لاکچری عروس در تهران حساب کنید. در ادامه به صورت دقیق‌تر پکیج‌های این مجموعه معرفی شده‌اند.

 

پکیج‌های عروسی

در حال حاضر طوس استدیو بیش از ۵ پکیج عروسی با خدمات و قیمت‌های مختلف برای روز مراسم عروسی و با توجه به بودجه و انتظارات هر فرد در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

 

پکیج‌ عقد

در پکیج عقد و نامزدی آتلیه لاکچری عروس و داماد طوس استدیو نیز خدمات متنوعی برای عروس و دامادهای عزیز ارائه می‌شود تا شیرینی لحظه وصالتان را چند برابر کند. لازم به ذکر است که طوس استدیو حتی تیم تمام خانم دارد و خیال عروس‌ خانم‌های با حجاب را نیز به لحاظ مسائل اعتقادی و شرعی راحت کرده است.

 

پکیج‌های فرمالیته

اگر دوست دارید که عاشقانه‌هایتان در لوکیشن‌های جذاب و دیدنی تصویربرداری شود، طوس استدیو پکیج‌های مختلفی را در سراسر ایران ارائه کرده است. پکیج فرمالیته تهران، قشم، گرمسار، چابهار و شمال از جمله پکیج‌های فرمالیته این مجموعه هستند. لوکیشن‌های در نظر گرفته شده از هر لحاظ بهترین لوکیشن برای فرمالیته است و عکس‌های زیبایی را به شما تحویل می‌دهد.

 

پکیج‌های تور

طوس استدیو حتی برای تورهای قشم، چابهار و ترکیه نیز پکیج قرار داده است تا در این تورها لحظات شاد و شیرین شما را ثبت و ضبط کند. شما با استفاده از پکیج تور طوس استدیو می‌توانید بهترین خاطراتتان در تور را تجربه کنید.

پکیج‌های تور

 

پکیج‌های خانواده و کودک

این نوع پکیج از استدیو طوس شامل ۵ پکیج مختلف است. بارداری، جشن تولد، نوزاد، سالگرد ازدواج، دورهمی و خانوادگی از جمله مراسم‌های مناسب برای پکیج خانوادگی آتلیه طوس به شمار می رود.

پکیج‌های خانواده و کودک

 

لاکچری‌ترین لوکیشن‌های عکاسی عروسی

شاید برای مراسمات از جمله فرمالیته، عقد یا عروسی خود لوکیشن های جذابی برای عکاسی در نظر نداشته باشید. طوس استدیو فکر همه جا را کرده است و با ارائه چندین لوکیشن جذاب و منحصربه‌فرد برای فیلمبرداری، جایی برای اما و اگر باقی نگذاشته است.

به عنوان مثال باغ عمارت ماکان، شیخ بهایی، آیت، باغ عمارت اردیبهشت، استاد زمان، الهیه، باغ عمارت رامش، کاج، مجلل، موکه و… برخی از این لوکیشن‌های ناب در تهران هستند. اما لوکیشن‌های لاکچری به همین چند عمارت ختم نمی‌شوند. طوس استدیو برای رقم زدن بهترین خاطرات و داشتن عکس و فیلم‌هایی جذاب، هم در داخل از کشور و هم در خارج از کشور لوکیشن‌های بی‌نظیری را در نظر دارد.

لاکچری‌ترین لوکیشن‌های عکاسی عروسی

 

نحوه رزرو استودیو لاکچری عروس و داماد تهران

رزرو آتلیه لاکچری عروس و داماد باید به موقع و در زمان مناسب انجام شود تا بتوان به راحتی برای آن برنامه‌ریزی و آمادگی لازم را برای خلق یک اثر ماندگار از مهمترین روز زندگی کسب کرد. مخصوصا در استودیوهای لاکچری و معتبر این موضوع حساس تر است و به دلیل شهرت و محبوبیت مجموعه، باید هر چه زودتر نسبت به رزرو آن اقدام کرد. نحوه رزرو استودیو لاکچری عروس و داماد تهران معمولا شامل مراحل زیر است:

 

1- انتخاب آتلیه: انتخاب یک آتلیه حرفه‌ای برای فیلمبرداری مراسم از مراحل اولیه است. در این مرحله باید نکات مهمی از جمله قیمت آتلیه، کیفیت کار، سابقه و تجربه آتلیه، تخصص فیلمبردار، نمونه کاری آتلیه و نوع تجهیزات فیلمبرداری را در نظر گرفت.

2- برقراری تماس: پس از انتخاب استودیو لاکچری عروس و داماد تهران ، با مجموعه تماس گرفته و تاریخ و ساعت مراسم را اعلام کنید.

3- حضور در جلسه مشاوره: در این مرحله با آتلیه، جزئیات مراسم را بررسی کنید. از جمله: محل برگزاری مراسم، تعداد دوربین ها، سبک فیلمبرداری، استفاده از روش‌های جدید فیلم‌برداری و غیره

4- قرارداد: پس از تعیین جزئیات، قرارداد را با استودیو لاکچری عروس و داماد تهران امضا کنید. در این قرارداد، شرایط کاری، هزینه‌ها و نحوه پرداخت مشخص می‌شود.

5- پرداخت وجه: پرداخت مبلغی مشخص (معمولا یک سوم از مبلغ کل قرارداد) به عنوان پیش پرداخت برای آتلیه لاکچری عروس و داماد بر حسب قوانین قرارداد امضا شده الزامی است.

6- اجرای فیلمبرداری: در روز مراسم، تیم فیلم‌برداری آتلیه به محل مراسم می‌روند و عملیات فیلمبرداری را شروع می‌کنند.

7- ویرایش و تدوین: پس از فیلم‌برداری، ویدیوها توسط تیم آتلیه لاکچری عروس در تهران تدوین و با ابزارهایی چون برش، تغییر رنگ، افزودن افکت‌، موسیقی و… ویرایش می‌شود.

8- تحویل نهایی کار: در نهایت فیلم مراسم به شما تحویل داده می‌شود. امکان دریافت فیلم در قالب DVD، USB و غیره برای عروس و دامادها وجود دارد.

 

رزرو طوس استودیو لاکچری عروس و داماد تهران

برای رزرو عکاسی در طوس استودیو لاکچری عروس و داماد تهران نیز می‌توانید به صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی اقدام کنید. برای رزرو حضوری به آدرس شهرک غرب بلوار دادمان (شرق به غرب) مابین درختی و یادگار نبش کوچه فاضل جمی (معراج) پلاک ۱ واحد ۳ مراجعه کنید.

همچنین آدرس سایت طوس استدیو برای رزرو به صورت اینترنتی و شماره‌های ۰۲۱۸۸۵۷۱۰۰۶، ۰۲۱۸۸۵۷۱۰۰۲، ۰۲۱۸۸۵۷۰۲۳۹ و ۰۹۱۲۸۸۷۷۳۳۹ برای رزرو به صورت تلفنی در دسترس شما قرار دارد. اما لازم است تا قبل از هرگونه اقدام برای رزرو ابتدا نمونه کارهای مجموعه و بخش رضایت مشتریان قبلی را مشاهده و پس از مشورت با تیم طوس استدیو اقدام به رزرو کنید. توجه داشته باشید که طوس استدیو امکان پرداخت هزینه به صورت قسطی در ۳ مرحله را برای عروس و دامادها فراهم کرده است.

رزرو طوس استودیو لاکچری عروس و داماد تهران

 

نمونه کارهای لاکچری‌ترین آتلیه عروس و داماد

دیدن نمونه کار اتلیه برای انتخاب بهترین آتلیه لاکچری عروس و داماد اهمیت بسیاری دارد. در واقع شما با کمک نمونه کارها بعنوان یک معیار مهم می‌توانید مهارت و تجربه عکاس یا فیلمبردار را ارزیابی کنید. ما به دلایل زیر به شما توصیه می کنیم با هر آتلیه ای وارد مذاکره می شوید حتما نمونه کارهای آن را ببینید:

  • ارزیابی مهارت و تجربه: با دیدن نمونه کار آتلیه لاکچری عروس در تهران ارزیابی درستی از مهارت و تجربه عکاس یا فیلمبردار خواهید داشت و به شما در جهت انتخاب بهترین گزینه کمک می کند.
  • بررسی کیفیت تصاویر یا فیلم‌ها: از طریق مشاهده نمونه کارها می‌توانید کیفیت تصاویر یا فیلم‌ها را بررسی کنید و ببینید نسبت به مبلغی که پرداخت می کنید خروجی خود را با چه سطح کیفی تحویل می گیرید.
  • انتخاب سبک تصویربرداری: سبک تصویربرداری در هر آتلیه لاکچری عروس در تهران متفاوت است بنابراین از استایل تصویربرداری عکاس یا فیلمبردار اطلاعاتی جمع آوری کنید و آن را با سلایق و علاقمندی های خود تطبیق دهید.
  • بررسی دکور آتلیه: با دیدن نمونه کارها محیط و دکور استودیو لاکچری عروس و داماد تهران بهتر می توانید نسبت به انتخاب آن آتلیه برای ثبت تصاویر خود تصمیم بگیرید.

بخشی با عنوان نمونه کارها در سایت طوس استدیو وجود دارد که با کلیک بر روی آن می‌توانید تمام نمونه کارها از پکیج‌های مختلف عروسی، عقد و نامزدی و فرمالیته تا خانوادگی و کودک و… را مشاهده کنید و بهتر تصمیم بگیرید. در قسمت نمونه کارها در سایت، بیش از ده‌ها نمونه موجود است تا شما عزیزان ژست‌ها، کیفیت کار، لوکیشن‌های لاکچری و حدود قیمت‌ها و عوامل مهم دیگر را مشاهده کنید.

دیدن نمونه کارهای این مجموعه در صورت مراجعه حضوری نیز از نزدیک برای عروس و دامادهای عزیز امکان پذیر است. در قسمت زیر بخشی از نمونه کار مجموعه را ببینید:

 

نظر مشتریان

مشاهده نظرات عروس و دامادهایی که پروژه عکاسی مراسمات خاص خود را به طوس استدیو سپردند به شما کمک می‌کند تا مقایسه کنید که آیا این مجموعه می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند یا خیر. هرچند که این مجموعه با وجود تجهیزات به‌روز و پیشرفته و تیم حرفه‌ای خانم و آقا مطابق با تمامی سلایق و اعتقادها خدمات خود را ارائه می دهد اما باز هم راه را برای تصمیم آگاهانه شما باز گذاشته است.

همچنین در طوس استدیو این امکان وجوود دارد تا برای اطمینان از خلاقیت و مهارت عکاسان و ادیتورهای تیم از آتلیه درخواست کنید تا نمونه کارهای بیشتری را حتی از مرحله قبل از ادیت عکس و فیلم‌ها به شما نشان بدهد. در هر حال با توجه به نظرات مثبتی که تا به حال از عروس و دامادها دریافت شده است، طوس استدیو بهترین آتلیه لاکچری عروس و داماد در غرب تهران به شمار می‌رود. علاوه بر موارد گفته شده، مشاهده نمونه کارها هم به شما ایده می‌دهد و هم اینکه دستتان می‌آید که در روز مراسم به چه وسیله‌ یا اکسسوری هایی نیاز دارید تا عکس‌های جذاب‌تری داشته باشید.

 

با طوس استدیو تماس بگیرید

اگر به دنبال لاکچری‌‌ترین آتلیه در غرب شهر تهران هستید تا بتوانید تصاویری خاص از شیرین‌ترین روز زندگیتان ثبت کنید، پیشنهاد ما به شما طوس استدیو است. طوس استدیو با تجربه‌ای بالا در انواع فیلدهای عکاسی و فیلمبرداری می‌تواند به طور تضمینی یک تجربه زیبا برای شما رقم ‌بزند. کافی است به طوس استدیو اعتماد کنید و کار تصویربرداری از مجالس خاص خود را به این مجوعه خوش‌نام بسپارید. چراکه این مجموعه پکیج‌های متنوعی را با تیم متخصص و تجهیزات به‌روز خود در بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به شما ارائه می‌کند.

 

سوالات متداول

1- چگونه می‌توانم به طوس استدیو اعتماد کنم؟

مجموعه طوس استدیو برای اطمینان هرچه بیشتر شما عزیزان بخشی با عنوان رضایت مشتریان و نمونه کارها را در سایت خود قرار داده است. شما می‌توانید با مشاهده نمونه کارها و رضایت مشتریان قبلی این مجموعه با اطمینان خاطر عکسبرداری و فیلمبرداری مراسمات خود را به این مجموعه بسپارید و بهترین عکس و فیلم‌ها را داسته باشید.

 

2- چگونه می‌توانم با این مجموعه در ارتباط باشم؟

برای ارتباط با مجموعه طوس استدیو ۳ راه ارتباطی برای شما وجود دارد. اول از همه اینکه شهرک غرب بلوار دادمان (شرق به غرب) مابین درختی و یادگار نبش کوچه فاضل جمی (معراج) پلاک ۱ واحد ۳ آدرس طوس استدیو برای ارتباط حضوری با این مجموعه است. راه ارتباط بعدی، سایت این مجموعه با نشانی https://toosstudio.com برای ارتباط اینترنتی است. در آخر نیز می‌توانید به صورت تلفنی با هر یک از شماره تماس‌های ۰۲۱۸۸۵۷۱۰۰۶، ۰۲۱۸۸۵۷۱۰۰۲، ۰۲۱۸۸۵۷۰۲۳۹ و ۰۹۱۲۸۸۷۷۳۳۹ تماس حاصل کنید و اطلاعات لازم را به دست آورید.

 

3- طوس استدیو چه خدمات و پکیج‌هایی را ارائه می‌دهد؟

این آتلیه لاکچری عروس و داماد علاوه بر پکیج‌های عروسی، عقد و فرمالیته، پکیج‌های دیگری همچون پکیج خانواده و کودک و پکیج تور را نیز دارا است. همچنین این آتلیه حرفه‌ای به جز عکسبرداری و فیلمبرداری تهیه و تدوین آلبوم را نیز در سریع‌ترین زمان ممکن با قیمت مناسب و کیفیت کم‌نظیر و چه بسا بی‌نظیر انجام می‌دهد.

4.8/5 - (17 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *