باغ عمارت دشتی

10,000,000 تومان

  • مکان (لوکیشن) : کامرانیه
  • سبک لوکیشن : منزل
  • رزرو اختصاصی : دارد
  • نحوه تسویه : 50% بابت رزرو مابقی روز مراسم
  • مبلغ ورودی هر نفر:
گلخانه

دارد

فضای سبز (چمن)

ندارد

درختان بلند

ندارد

پارکینگ

دارد

کافی شاپ

ندارد

محدودیت پذیرش

دارد

رزرو ساعتی

ندارد

لوکیشن کودک

ندارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باغ عمارت دشتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه کارها

سوالات متداول

با توجه به تاریخ مراسم شما و تعداد قراردهای طوس استدیو، بازه های زمانی متفاوتی برای عقد قرارداد وجود داره. ولی به طور معمول برای برنامه ریزی بهتر و منظم‌تر برای مراسم شما بازه‌ی یک الی دوماهه قبل از مراسم به شما پیشنهاد میشه.

بله. مجموعه طوس استودیو محدودیت لوکیشنی برای اجرای پروژه شما نداره و با بهترین کیفیت پروژه شما رو انجام میده.

حفظ حریم خصوصی عروس و دامادها بسیار برای مجموعه استودیو طوس اهمیت داره . و یک اتاق مخصوص برای بخش ارشیو تخصیص داده شده که جز افراد محدودی اجازه ورود به اون اتاق رو ندارند. و تمام روند ارشیو و طراحی و تدوین برای عزیزانی که حساسیت دارند بدست گروه تمام خانم انجام میشه.

بله ، خیلی وقت‌ها به دلیل تخفیف‌ها و پر نشدن تاریخ، عروس دامادها تقاضای عقد قرارداد رو از مجموعه ما داشتند.  مجموعه طوس استودیو این شرایط رو فراهم کرده و عروس دامادها میتونن با تاریخ باز با مجموعه ی ما قرارداد ببندند.

بله آنلاین . خیلی پیش اومده که عروس دامادها به دلیل مسافت زیاد با دفتر و یا به دلیل شاغل بودنشون نمیتونن به صورت حضوری برای دیدن نمونه کار ها و عقد قرارداد تشریف بیارند. شما میتونید از طریق گوگل میت یا فیس تایم به صورت کامل مشاوره بشید، نمونه کار هارو ببینید و قرارداد ببندید. به همین راحتی.

توضیحات

محیط کلی باغ عمارت دشتی را میتوان به یک خانه ی لوکس تشبیه کرد .

باغ عمارت دشتی، یکی از لوکس ترین باغ  عمارت ها برای عکاسی و فیلم برداری از مراسم ها است. همچنین این مکان زیبا و جذاب برای استفاده از خدمات عکس برداری و فیلمبراری در پکیج های مختلف مانند پکیج عقد و نامزدی، عروسی و … کاملا مناسب و کاربردی میباشد.

استفاده از فضای سبز، از امکانات زیبای باغ عمارت دشتی است. تمامی مشتریان عزیز می توانند با استفاده از این فضا  عکس ها و لحظات خودشان را یک محیط  طبیعی و سرسبز ثبت  کنند. جالب است بدانید که  باغ عمارت دشتی، در پروژه های فیلم های سینمایی و سریال های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.

مشتریان عزیز می توانند با انتخاب استودیو طوس به عنوان استودیوی مورد نظر خود برای عکاسی و فیلم برداری، از خدمات و امکانات فیلم برداری و عکاسی در باغ عمارت دشتی بهره مند شوند. چون یکی از منحصربه فردترین استودیوهایی که از باغ عمارت دشتی برای عکاسی و فیلم برداری از مجالس و مراسم های تشریفاتی مشتریان استفاده می کند، استودیوی طوس است.

 

باغ عمارت دشتی را بهتر بشناسید

باغ عمارت دشتی با داشتن لوکیشن ها و فضای  لوکس یک محیط کاملا استثنایی را برای تمامی مشتریان عزیز مهیا می کند تا آنها بتوانند لحظات شیرینی را در شب به یادماندنی در یک ساختمان  باشکوه عکس برداری و فیلم برداری کنند.

 

فضای سبز و طبیعی، مناسب برای عکاسی دورهمی

فضای سبز و کاملا جذاب باغ عمارت دشتی، یکی از لوکیشن های  ارام و دلنشین برای عکس برداری و فیلم برداری از عروس و داماد  است. مشتریان می توانند از این فضا به صورت اختصاصی و هم غیراختصاصی برای عکسبرداری و تهیه کلیپ های خود استفاده کنند. حتی آنها می توانند در هنگام عکسبرداری و تصویربرداری اطرافیان و نزدیکان خود را به عنوان همراه به باغ عمارت دشتی بیاورند.

 

گلخانه رویایی در باغ عکاسی دشتی

مشتریانی که دوست دارند از لحظات با هم بودنشان در یک گلخانه رویایی عکس و تصویر تهیه کنند، بهتر است برای دست یابی به چنین لوکیشنی در میان انواع باغ عمارت ها، باغ عمارت دشتی را انتخاب کنند.

همکاران ما در استودیو طوس، تجربه لازم برای عکس و تصویر برداری از عروس و دامادها را در لوکیشین گلخانه به شایستگی دارند. آنها می توانند با مدیریت کامل، راهنمایی های لازم را برای انواع ژست ها و استایل های جذاب به مشتریان عزیز ارائه دهند. آنها همچنین تمام سعی و تلاش خود را برای تهیه و تحویل قاب عکس های زیبا از حضور مشتریان در گلخانه این عمارت به کار می بندد.

 

خدمات ارائه شده در باغ عمارت دشتی

امکان ارائه کلیه خدمات عکسبرداری و فیلمبرداری در انواع پکیج های استودیو طوس (عقد و نامزدی، عروسی، فرمالیته و خانواده) در باغ عمارت دشتی وجود دارد. مشتریان می توانند از لوکیشن های اختصاصی عروس در باغ عمارت دشتی استفاده کنند.

همانطور که گفته شد محیط کلی باغ عمارت دشتی را می توان به یک خانه لوکس تشبیه کرد. این باغ عکاسی، تمامی امکانات مورد نیاز از اتاق خواب، سالن های پذیرایی، مبلمان و دکوراسیون داخلی شیک را برای مشتریان عزیز فراهم کرده .

مشتریان عزیز می توانند با استفاده از این خدمات باغ عمارت دشتی، خاطره انگیزترین و زیباترین تصاویر را از لحظات شادی و مفرح خودشان ثبت و ضبط کنند.

باغ عمارت دشتی در شمال تهران ، واقع در کامرانیه میباشد. این باغ عمارت از زیباترین لوکیشن ها ی تهران می باشد که بسیاری از فیلم های سینمایی در این لوکیشن تصویر برداری میشود. این لوکیشن هم به صورت اختصاصی و هم غیر اختصاصی قابل رزرو میباشد.

رزرو اختصاصی : 8,000,000 تومان

رزرو غیر اختصاصی : 8,000,000 تومان

لازم به ذکر است به ازای هر نفر همراه مبلغ 800,000 تومان به هزینه اعلام شده اضافه میشود.

شماره تماس : 09122245654

0/5 (0 نظر)