مقالات عکاسی عروس و داماد, مقالات لوکیشن عکاسی عروسی

لوکیشن عکاسی عروسی در تهران

لوکیشن عکاسی عروسی در تهران-طوس استودیو

لوکیشن عکاسی عروسی در تهران چه در فضای باز چه در محیط‌های بسته مانند عمارت خانه ها، ظرافت و جذابیت‌های زیادی در زمینه عکس و فیلم‌های عروس و داماد ایجاد می‌کند. عکاسان حرفه ای می‌توانند با المان‌های طبیعی در فضاهای باز یا اکسسوری‌های بناهای تاریخی و عمارت خانه ها، فیلم و تصاویر عروسی را به خاطراتی بی نظیر و جاودانه برای زوج‌های جوان تبدیل کنند. اگر در انتخاب لوکیشن های مراسم خود تردید دارید در این مطلب از استودیو طوس همراه ما باشید تا درباره بهترین مکان عکاسی برای عقد و عروسی در تهران اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

 

عکاسی عروسی و مهارت عکاس در انتخاب لوکیشن

در ابتدای مطلب اشاره ای به مفهوم عکاسی عروسی می‌کنیم و در ادامه به بررسی بیشتر لوکیشن عکاسی عروسی در تهران می‌پردازیم. در هنر عکاسی، گرایش و تخصص عکاسی عروسی جایگاه ویژه ای دارد که سرشار از ظرافت و خلاقیت است. آنچه در عکاسی عروسی نمود پیدا می‌کند تلفیقی از عکاسی پرتره، عکاسی عروسی در فضای باز، عکاسی عروسی در فضای بسته، کانسیچوال یا عکاسی مفهومی و غیره است.

یک عکاس حرفه ای و کاربلد علاوه بر مهارت در زاویه بندی باید از تجهیزات مدرن و پیشرفته ای برای ثبت تصاویر استفاده کند. هر چه تجهیزات عکاسی پیشرفته تر باشد کیفیت عکس‌های عروسی نیز بهتر می‌شود. تجهیزات، سطح تمایز زیادی بین عکس‌های حرفه ای عروسی با عکس‌های مبتدی ایجاد می‌کند.

از دیگر مهارت هایی که در عکاسی عروسی ضروریست نحوه انتخاب ژست‌های مناسب برای عروس و داماد و خلاقیت و ایده پردازی در این زمینه است. علاوه بر این موارد عکاس باید در انتخاب یا پیشنهاد بهترین لوکیشن نیز بر اساس سلایق و شرایط عروس و داماد راهنما و مشاور خبره‌ای باشد.

 

تاثیر لوکیشن در کیفیت عکاسی و ضبط فیلم عروسی

انتخاب درست لوکیشن عکاسی عروسی در تهران عامل مهمی است که آلبوم عکس و فیلم‌های عروسی زوجین را از دیگران متمایز می‌کند. هر چند مهمترین سوژه در عکاسی عروسی، خود عروس و داماد هستند اما لوکیشن تاثیر قابل توجهی در زیباتر شدن عکس‌های عروسی دارد.

به هرحال عروس و داماد در روز مراسم اصلی خود به بهترین شکل ممکن ظاهر می‌شوند و طبیعی است که ظاهر زیبایی حتی بدون ادیت و روتوش داشته باشند. آنچه به عنوان یک عامل تعیین کننده در زیبایی و جذابیت عکس‌های عروسی تاثیرگذار است لوکیشن عکاسی عروسی در تهران و سوژه‌های محیط اطراف عروس و داماد است. هر چند هم تجهیزات عکاسی یا آتلیه عکاسی عروس پیشرفته و مجهز باشد اما اگر مکان عکاسی برای عقد و عروسی در تهران به درستی انتخاب نشود نمی‌توان انتظار عکس‌های متفاوت و با کیفیت فوق العاده ای را از مراسم داشت.

تاثیر لوکیشن در کیفیت عکاسی و ضبط فیلم عروسی-طوس استودیو

 

نقش عروس و داماد در پیدا کردن لوکیشن عکاسی عروسی در تهران

یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین مراحل برنامه ریزی قبل از برگزاری مراسم عروسی، انتخاب استودیو عکاسی و همچنین لوکیشن فضای مناسب برای عکسبرداری و ضبط فیلم است. عروس و داماد‌‌ها نیز باید توجه داشته باشند که اگر می‌خواهند برای انتخاب هدفمند و اصولی لوکیشن عکاسی عروسی در تهران تحقیقات لازم را انجام دهند از مشاوران آتلیه‌ای که با آن قرارداد بسته اند کمک بخواهند؛ مکان‌های مختلف را ببینند و در نهایت بهترین تصمیم را برای هر چه باشکوه‌تر شدن عکس و فیلم‌های خود بگیرند.

 

انواع لوکیشن عکاسی عروسی در تهران

برخی از پرطرفدارترین مکان عکاسی برای عقد و عروسی در تهران عبارتند از:

  1. عمارت خانه ها
  2. باغ و تالار
  3. دکوراتیو
  4. موزه و ابنیه‌های تاریخی
  5. آتلیه عکاسی

 

از لوکیشن های خارج از تهران نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طبیعت (ساحل دریا، کوه، جنگل، کویر و…)
  • لوکیشن‌های خارج از کشور

 

لوکیشن عکاسی عروسی در تهران (فضای باز)

شاید گمان کنید انتخاب لوکیشن در فضای باز کار شما را برای عکس و فیلم سخت و دشوار کند. ممکن است باد موهایتان را به هم بریزد؛ چمن یا زمین لباس‌هایتان را لک کند یا تاثیرات مختلف جوی بر کیفیت اجرای تیم عکسبرداری شما تاثیرگذار باشد؛ اما فراموش نکنید عوامل طبیعی و انتخاب پس زمینه مناسب در فضای باز تاثیر شگفت انگیزی در فوق العاده شدن عکس‌های عروسی شما دارد. اگر عکاس خود را به درستی انتخاب کرده باشید همیشه می‌توانید به آلبوم و تصاویر عروسی خود در فضای باز طبیعی افتخار کنید و در هر زمانی با دیدن آن بیاد بهترین روزهای زندگی تان بیفتید. از جمله لوکیشن‌های عکاسی عروسی در فضای باز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عکاسی عروسی در چمنزار و فضای سبز
  • عکاسی عروسی در ساحل یا کنار دریاچه
  • عکاسی عروسی در فضای باز عمارت خانه‌های قدیمی
  • عکاسی در لوکیشن‌های اسپرت مانند باشگاه سوارکاری و…

عناصر‌های طبیعی مانند شکوفه ها، درختان سرسبز، چمنزار با گل‌های زیبا و… همیشه تاثیر بی نظیری در جذابیت عکسبرداری از عروس و داماد دارد. شاید شما هم تا به حال به عکس عروسی که با لباس سفید و رویایی خود در میان باغی از گلها، بر روی یک نیمکت چوبی نشسته است یا در حال قدم زدن بر روی سنگفرش‌های یک کوچه باغ قدیمی است خیره شده باشید!

لوکیشن فضای باز به همین سادگی فضای رویایی آغاز زندگی زناشویی را به یک واقعیت تبدیل می‌کند. کافیست عکاس شما ایده پرداز باشد و خلاقیت در وجود او موج بزند تا به شما بگوید که چگونه با ژست‌های خاص و متفاوت در کنار گل‌های رنگارنگ یا حوضچه‌های آبی و فواره‌های روشن می‌توانید عکس‌های متفاوتی خلق کنید.

لوکیشن عکاسی عروسی در تهران (فضای باز)-طوس استودیو

 

 

باغ عمارت عکاسی عروسی در تهران

برخی باغ عمارت‌‌ها فضای مدرن، لوکس و لاکچری دارند؛ برخی نیز به صورت کلاسیک با تمی سنتی دکور شده اند و از متریال سنتی در ساخت آن استفاده شده است. در هر حال باغ عمارت عکاسی عروسی در تهران یکی از بهترین انتخاب‌های زوج‌های جوان برای ثبت به یادماندنی ترین لحظات زندگی‌شان است.

به تصویر کشیدن یک عروس و داماد امروزی در کنار شیشه‌های رنگی پنجره عمارت خانه‌‌ها یا دیوارهایی با معماری سنتی بهترین سوژه برای تصویربرداری باغ عمارت عکاسی عروسی در تهران است. عمارت خانه‌‌ها به عکاسان این فرصت را می‌دهد تا بهترین ژست‌های کلوز آپ، پرتره و عکس‌های عاشقانه زوجین را در فاصله‌های دور از هم به بهترین شکل ممکن ثبت کنند.

در تهران بیشتر عمارت خانه‌ها دارای تم سلطنتی هستند؛ پرده‌های فاخر، پنجره‌های بلند و رویایی، لوستر‌های باشکوه، مبلهای لوکس و سلطنتی، فرش هایی با نقش و نگارهای چشم نواز، مجسمه‌های قدیمی و… از جمله اکسسوری‌های مجللی هستند که عکس و فیلم عروس و داماد را به خوبی از عکاسی در سایر لوکیشن‌‌ها متمایز می‌کند. از زیباترین لوکیشن‌های باغ عمارت عکاسی عروسی در تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

باغ عمارت‌های شمال تهران

  • باغ عمارت الهیه
  • باغ عمارت شیخ بهایی
  • باغ عمارت دشتی
  • باغ عمارت رامش

 

باغ عمارت‌های غرب تهران

  • باغ عمارت آیت
  • باغ عمارت اردیبهشت
  • باغ عمارت ماکان
  • باغ عمارت استاد زمان

 

باغ عمارت‌های شرق تهران

  • باغ عمارت شیلات

 

باغ عمارت‌های جنوب تهران

  • باغ عمارت مجلل
  • باغ عمارت کاج

باغ عمارت عکاسی عروسی در تهران-طوس استودیو

ژست‌های پرطرفدار در لوکیشن باغ عمارت‌های تهران

در این قسمت از بهترین ژست هایی که در لوکیشن باغ عمارت یا فضای باز آن می‌توان به عروسو داماد پیشنهاد داد اشاره می‌کنیم:

  • ژست‌های متفاوت عروس و داماد در راه پله‌های داخلی یا خارجی عمارت خانه
  • نشستن عروس و داماد بر روی نیمکت‌های باغ در فضای باز عمارت خانه
  • ژست عروس و داماد هنگام وزیدن باد
  • ایستادن عروس و داماد روبروی پنجره‌های عمارت و…

 

لوکیشن عکاسی عروسی در تهران بر اساس فصل

هنگام انتخاب مکان عکاسی برای عقد و عروسی در تهران شرایط فصل‌های مختلف سال و تطابق آن با روحیات خود را در نظر داشته باشید. آیا می‌خواهید عکس هایتان در فصل‌های بهار و تابستان ثبت شود یا فصول سرد سال را بیشتر می‌پسندید؟! هر کدام از این فصل‌ها زیبایی‌های خاص خودش را دارد و تمی منحصربفرد به عکس‌های شما می‌دهد؛ البته در بهار و تابستان کار شما آسان‌تر است؛ باد کمتری می‌وزد و نگران تغییرات جوی نیستید. میوه درختان رسیده است؛ گل‌‌ها باز است و گیاهان سرسبز، زیبایی خیره کننده ای به عکس‌های شما در فضاهای باز می‌بخشد.

فصل پاییز هم که زیبایی‌های خودش را دارد. از برگ‌های زرد و قرمز و نارنجی گرفته تا آسمان ابری و قدم زدن بر روی سنگفرش‌های خیس همه و همه می‌تواند بهترین المان‌‌ها برای جذابیت آلبوم عروسی شما به شمار آید.

اگر به هر دلیلی می‌خواهید در فصل زمستان تصاویرتان را ثبت کنید می‌توانید از انواع باغ عمارت عکاسی عروسی در تهران که تنها دارای ساختمان‌های مجلل هستند استفاده نمایید. این عمارت خانه‌‌ها برای فصل‌های سرد و شرایط جوی نامساعد مناسب هستند.

لوکیشن عکاسی عروسی در تهران بر اساس فصل-طوس استودیو

 

راهنمای انتخاب مکان عکاسی برای عقد و عروسی در تهران

برای انتخاب بهترین و مناسب ترین مکان عکاسی برای عقد و عروسی در تهران در درجه اول سلایق و علایق خود را در نظر بگیرید. چقدر می‌خواهید هزینه کنید و بودجه شما با چه نوع لوکیشنی مطابقت دارد. آیا فرصت مناسب تا تاریخ برگزاری مراسم خود دارید؟ همه این عوامل بر مکان عکاسی برای عقد و عروسی در تهران تاثیرگذار است. علاوه بر آن موارد زیر را نیز در نظر داشته باشید:

 

هدف شما از انتخاب لوکیشن عکاسی فرمالیته است یا اصلی؟

انتخاب لوکیشن را برای مراسم اصلی می‌خواهید یا روز فرمالیته؟ اگر می‌خواهید لوکیشنی مناسب برای روز فرمالیته انتخاب کنید بهتر است از لباس‌های اسپرت و سایر استایل‌های غیر رسمی برای کلیپ و عکس‌های عروسی خود استفاده کنید. لوکیشن هایی مانند فضاهای ورزشی، باشگاه سوارکاری و… تاثیر زیادی در زیباتر شدن عکس‌های شما دارد.

مطمئنا عکس شما با لباس‌های سوارکاری بر روی اسبی زیبا وقتی در کنار سایر عکس‌های عروسی تان قرار می‌گیرد جذابیت آلبوم عکاسی و کلیپ مراسم شما را بیشتر می‌کند. لوکیشن‌های اسپرت دارای اکسسوری‌های زیادی از جمله مبلمان، میز بیلیارد و غیره است که همگی در چشمگیر شدن فضای عکس‌های عروسی تاثیرگذار است.

 

لوکیشن دسترسی راحتی دارد؟

هنگام انتخاب لوکیشن به بعد مسافت و دسترسی مکان عکاسی برای عقد و عروسی در تهران نیز توجه کنید. اگر می‌خواهید برای عکسبرداری عروسی در روز اصلی مراسم اقدام کنید بهتر است لوکیشن در نزدیکی باغ یا تالار محل برگزاری مراسم شما باشد. به هر حال اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی مانند ترافیک و غیره ممکن است امور مختلف و برنامه ریزی‌های شما را در روز اصلی مراسم به تاخیر بیندازد؛ در نتیجه دچار  استرس و نگرانی می‌شوید که در کیفیت عکس‌های شما بی تاثیر نخواهد بود.

در صورتی که لوکیشن عکاسی مورد نظر شما برای فرمالیته یا پیشکاری است دیگر فاصله آن با شما تفاوتی ندارد. حتی می‌توانید در خارج از کشور نیز لوکیشنی برای عکاسی فرمالیته خود در یک تاریخ معین انتخاب کنید.

 

با عکاس خود مشورت کنید

برای انتخاب مکان عکاسی برای عقد و عروسی در تهران حتماً با مشاوران متخصص در آتلیه مورد نظر خود صحبت کنید و مشورت بگیرید. برخی آتلیه‌‌ها لوکیشن‌های مختلفی از جمله باغ عمارت، ساحل دریا، یا لوکیشن هایی در خارج از کشور را به شما پیشنهاد می‌دهند و انتخاب آن را به عهده خودتان می‌گذارند. در هر حال باید سلایق و ایده‌های خود را با عکاستان در میان بگذارید و نظر او را درباره انتخاب نهایی لوکیشن خود بپرسید. در نهایت بهترین لوکیشن یا مکان عکاسی برای عقد و عروسی در تهران یا خارج از تهران را انتخاب کنید.

 

جمع بندی

مطمئنا برای انتخاب لوکیشن عکاسی عروسی در تهران گزینه‌های مختلفی در پیش روی شماست. اما با استفاده از خدمات و پکیج‌های متنوع مثل پکیج عروسی استدیو طوس جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی ماند. حتی عکاسی در فضای محدودی مانند محضر نیز با تیم تخصصی طوس می‌تواند جذابیت‌های خودش را به همراه داشته باشد. عکاسان و تصویربرداران حرفه ای استودیو طوس در روز مراسم اصلی یا فرمالیته عروسی و عقد خاطرات شما را به گونه‌ای ثبت می‌کنند که بعد از گذشت سال‌های سال باز هم با دیدن قاب تصاویر خود، خاطرات آن روز شیرین برایتان زنده شود؛ گویی که همین دیروز اتفاق افتاده است!

 

سوالات متداول

1- باغ عمارت‌های عکاسی عروسی در تهران تم سنتی دارد یا مدرن؟

برخی باغ عمارت‌‌ها فضای مدرن، لوکس و لاکچری دارند؛ برخی نیز به صورت کلاسیک با تمی سنتی دکور شده اند و از متریال سنتی در ساخت آن استفاده شده است.

2- پرطرفدارترین مکان عکاسی برای عقد و عروسی در تهران کدام است؟

انواع عمارت خانه ها، باغ و تالار، دکوراتیو، موزه و ابنیه‌های تاریخی، آتلیه های عکاسی مجهز در تهران برای عکاسی عقد و عروسی پرطرفدار است.

3- آیا جنوب تهران هم دارای باغ عمارت لوکس برای عکاسی عقد و عروسی است؟

مجموعه باغ عمارت مجلل و باغ عمارت کاج دو لوکیشن بی نظیر برای عکاسی عقد و عروسی در جنوب تهران است که با استودیو طوس همکاری می کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *