مقالات عکاسی عروس و داماد

17 باغ و عمارت برای عکاسی عروسی + 7 نکته حیاتی برای انتخاب

باغ عمارت آیت بهترین گزینه برای عکاسی عروسی

یافتن باغ و عمارت برای عکاسی عروسی یکی از مهم‌ترین بخش‌های مراسم ازدواج است؛ حتما شما نیز دیده‌اید که عروس و دامادها از مدت‌ها قبل در گیرودار انتخاب لوکیشن عکس‌هایشان هستند. در همین ابتدای مطلب این هشدار را به شما می‌دهم که اگر بهترین تالارها و باغ‌های عکاسی را نشناسید، مجبورید مدت زمان زیادی را به این کار اختصاص بدهید و نهایتا سر از لوکیشن‌ های بی‌کیفیت دربیاورید!

اما اصلا نگران نباشید؛ ما از سایت استدیو طوس شما را از این سردرگمی نجات می‌دهیم؛ شما در این مطلب با تعدادی از بی‌نظیرترین و خاص‌ترین باغ عمارت عکاسی عروسی در تهران آشنا شده و یاد می‌گیرید قبل ازاین انتخاب و تصمیم‌گیری مهم به چه نکاتی توجه کنید.

 

معرفی 17 باغ و عمارت برای عکاسی عروسی در تهران

باغ‌های بسیار زیادی در تهران امکان ثبت تصاویر بهترین روزهای زندگی‌تان را به شما می‌دهند؛ اما برخی از آن‌ها در درجه بالاتری از بقیه قرار می‌گیرند که در بخش زیر با آن‌ها آشنا می‌شوید.

 

1. باغ عمارت عکاسی عروس جذاب ماکان

باغ عمارت عکاسی عروس جذاب ماکان

اگر سخت پسند هستید، این باغ بسیار مناسب سلیقه شماست؛ زیرا تمام چیزهایی که شما برای عکاسی عروسی نیاز دارید در آن پیدا می‌شوند. از گلخانه و فضای باز و جذاب آن گرفته تا کتابخانه، وایت روم، دارک روم و دالان‌های پرنور در این لوکیشن به چشم می خورد. به طوریکه مکان بسیار دل‌پذیری را برای عکاسی زوجین فراهم کرده است. علاوه بر این در باغ عمارت ماکان سن تورینی یونان نیز فضاسازی شده و لوکیشن خارق‌العاده‌ای را در اختیار عکاسی عروس و دامادها قرار داده است.

مساحت زیاد باغ ماکان به شما این امکان را می‌دهد که در لوکیشن‌های مختلف، عکس‌های متفاوتی گرفته و همچنین از امکانات زیاد آن استفاده کنید. این لوکیشن زیبا در پکیج‌های مختلف عقد و نامزدی، پکیج عروسی و… استدیو طوس قرار دارد تا بهترین عکس‌ها را در اختیارتان قرار ‌دهد.

دسترسی ساکنین شهرک غرب به این عمارت بسیار راحت بوده و در منطقه شهریار واقع شده است.

 

2. باغ عمارت شیخ بهایی بهترین لوکیشن عکاسی عروسی

باغ عمارت شیخ بهایی

اگر دنبال یک باغ مدرن و لوکس می‌گردید، باغ عمارت شیخ بهایی را به شما پیشنهاد می‌دهم. در این باغ چندین اتاق با رنگ‌ها، چیدمان و طراحی‌های بسیار متفاوت وجود داشته و فضایی دل‌نشین را برای عکاسی عروسی فراهم می‌کند.

از مزایای فوق‌العاده این باغ می‌توان به هزینه مناسب، کادر بسیار حرفه‌ای، دسترسی آسان و… اشاره کرد. علاوه بر این گل‌خانه و درختان زینتی بسیاری در داخل و بیرون عمارت وجود داشته و همین مورد آن را به یکی از جذاب‌ترین باغ‌ها برای عکاسی عروس و دامادها تبدیل کرده است.

حتما دیده‌اید برخی از باغ و تالارها فقط در یک فصل خاص زیبا هستند؛ اما امکانات و زیبایی‌های این باغ به گونه‌ای است که شما می‌توانید در هر چهار فصل عکاسی و فیلم‌برداری خود را انجام دهید.

بنابراین اگر دوست دارید در یک مکان، عکس‌های بسیار متنوع و با پس‌زمینه‌های مختلفی داشته باشید، حتما به این باغ سری بزنید. باغ عمارت شیخ بهایی در شمال تهران واقع شده است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران استدیو طوس در ارتباط باشید.

 

3. عمارت استاد زمان تجربه‌ای بی‌نظیر برای عکاسی ازدواج

این باغ یکی از بهترین و فراموش‌ نشدنی‌ترین لوکیشن‌های عکاسی مخصوص عروس و دامادهاست؛ اگر به خانه‌های قدیمی علاقه دارید، این لوکیشن بسیار مناسب شماست.وقتی به این عمارت پا می‌گذارید با قالی‌های رنگارنگ، حوض آبی فیروزه‌ای و… روبه‌رو شده و حس خانه‌های باصفا قدیمی را دریافت می‌کنید. در طراحی این باغ عمارت حتی به جزئیات نیز توجه شده است؛ به گونه‌ای که حتی درب و پنجره‌ها نیز بسیار زیبا طراحی شده‌اند.

ایوان‌های چشم‌نواز این باغ عمارت، فضای بسیار دل‌نشینی را در اختیارتان قرار می‌دهد؛ بنابراین اگر دوست دارید عکس‌های عروسی‌تان را در فضایی بسیار منحصربه‌فرد ثبت کنید، حتما این باغ را انتخاب کرده و از امکانات آن بهره‌مند شوید. باغ عمارت استاد زمان در غرب تهران و در شهران واقع شده است؛ برای دریافت نوبت یا کسب اطلاعات بیشتر به صورت حضوری، تلفنی یا از طریق پلتفرم های اجتماعی استدیو طوس اقدام کنید.

 

4. باغ عمارت الهیه مجهزترین فضا برای عکاسی عروس و دامادها

باغ عمارت الهیه مجهزترین فضا برای عکاسی عروس و دامادها

باغ عمارت الهیه نیز یکی دیگر از بهترین لوکیشن‌های عکاسی در شمال تهران است. دیزاین بسیار جذاب و اکسسوری‌های خاصی مثل میز پیانو در فضای داخلی این عمارت وجود داشته که طرف‌داران بسیار زیادی دارد!

علاوه بر این پنجره‌های بزرگ، استخر آبی بسیار چشم‌نواز و نور طبیعی و زنده موجود، عکس‌های بسیار فوق‌العاده‌ای را برای عروس و دامادها خلق می‌کند. دسترسی به این باغ بسیار آسان بوده و مخصوصا ساکنین شمال تهران می‌توانند با خیال راحت آن را رزرو کنند.

شما حتی می‌‌توانید زمان مناسب و موردنظرتان برای ورود به این باغ را از قبل هماهنگ کرده و همراه نیز با خود به این باغ عمارت جذاب ببرید!

 

5. باغ عمارت سرهنگ از چشمگیرترین مکان‌های عکاسی

باغ عمارت سرهنگ از چشمگیرترین مکان‌های عکاسی

باغ عمارت سرهنگ در خیابان فرشته واقع شده و فضایی بسیار سرسبز با درختان قدیمی را برای عکاسی در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه بر این کلبه موجود در این فضا، جذابیت آن را دو چندان کرده و تاکنون موردعلاقه بسیاری از عروس و دامادها بوده است.

این مجموعه حتی لوکیشن اختصاصی عروس داشته و مطمئنا با استفاده از تخصص عکاسان حرفه‌ای استدیو طوس، می‌توانید تصاویر بسیار جذابی را خلق کنید. جالب است بدانید شما می‌توانید این باغ را هم به صورت اختصاصی و هم غیر اختصاصی رزرو کرده و با توجه به شرایط خود بهترین تصمیم را بگیرید.

 

6. باغ شیلات تکه‌ای از بهشت در تهران

باغ شیلات تکه‌ای از بهشت در تهران

اگر قصد عکاسی فرمالیته و یا اسپرت دارید، حتما به باغ عمارت شیلات سری بزنید. مساحت بسیار بزرگ آن به همراه امکانات مختلفی مثل کوه، دریاچه، باشگاه اسب سواری، درختان بزرگ، قایق پارویی و… به شما امکان عکس‌برداری در سبک‌های مختلف را می‌دهد.

اگر بخواهم فضای این باغ را برایتان توصیف کنم؛ باغ عمارت شیلات دقیقا تکه‌ای از شمال است و هر آنچه برای عکاسی به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. این باغ در شرق استان تهران قرار داشته و حدود 20 دقیقه تا تهران پارس فاصله دارد.

آدرس دقیق این تالار سمت جاجرود سعید آباد، کنار پژوهشگاه بانک کشاورزی است و می‌توانید با مراجعه حضوری تمام امکانات آن را از نزدیک ببینید.

 

7. باغ عمارت دشتی فضایی لوکس برای عکاسی

باغ عمارت دشتی فضایی لوکس برای عکاسی

آیا دوست دارید عکس‌های عروسی خود را در خانه‌ای بسیار شیک و لوکس ثبت کنید؟ فضای سبز این باغ، لوکیشنی بسیار تماشایی را برای عروس و دامادها فراهم کرده است.

جالب است بدانید این باغ به قدری جذاب و چشمگیر طراحی شده که حتی در بسیاری از سریال‌ها نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد! اتاق‌های موجود در قسمت داخلی عمارت طراحی و دکوراسیون بسیار زیبایی دارند و علاوه بر این قسمت گلخانه این باغ نیز فضایی بسیار دلنشین برای عکاسی است.

باغ عمارت دشتی در شمال تهران و در کامرانیه واقع شده است؛ برای مشاهده حضوری می‌توانید مراجعه و این باغ را هم به صورت اختصاصی و هم غیراختصاصی رزرو کنید.

 

8. باغ عمارت کاج با لوکیشن‌های متنوع برای عکاسی ازدواج

باغ عمارت کاج با لوکیشن‌های متنوع برای عکاسی ازدواج

باغ عمارت کاج یکی از بهترین و زیباترین باغ‌های عکاسی ازدواج در تهران بوده و با مساحت 40000 متری‌اش جذاب‌ترین انواع لوکیشن‌ها را برای شما تهیه می‌کند. طراحی عمارت و دکوراسیون آن به گونه‌ای است که نظیر آن را جایی ندیده‌اید.

علاوه بر این موارد دریاچه کوچک موجود در آن به شما امکان ایجاد عکس‌های خاصی را داده و همچنین پل سنگی نیز در آن وجود دارد که پس‌زمینه عکس‌هایتان را بسیار جذاب می‌کند.

برای مشاهده این باغ جذاب به آدرس بزرگراه خلیج فارس، عوارضی تهران_قم، خروجی کاشانک، چهارراه کاشانک، بعد از ریل راه‌آهن مراجعه کنید.

 

9. باغ عمارت دل آرا متنوع‌ترین لوکیشن عکاسی

باغ عمارت دل آرا متنوع‌ترین لوکیشن عکاسی

باغ عمارت دل آرا تنها مجموعه‌ای است که 3 عمارت داخلی جذاب را برای عکاسی در اختیار عروس و دامادها قرار می‌دهد. این فضای داخلی با اکسسوری‌های بسیار جذاب مثل مبل و پرده‌های بسیار شیک، فرش‌های زینتی و… طراحی شده است.

علاوه بر این فضای داخلی، قسمت باغ این تالار نیز فضای سرسبزی را برای ثبت تصاویر ایجاد کرده است. این باغ عمومی در غرب تهران و شهریار واقع شده است؛ اما شما می‌توانید آن را به صورت اختصاصی نیز رزرو کنید.

 

10. باغ عمارت آیت بهترین گزینه برای عکاسی عروسی

باغ عمارت آیت بهترین گزینه برای عکاسی عروسی

باغ عمارت آیت یکی از زیباترین لوکیشن‌ها برای عکاسی ازدواج بوده و امکانات زیادی را داراست؛ سنگ‌فرش‌های جذاب و درخت‌های چهار فصل آن به شما امکان عکس‌برداری در هر زمانی از سال را می‌دهد.

از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به عمارت اختصاصی، مدیریت عالی، منطقه جغرافیایی مناسب و… اشاره کرد. علاوه بر این اگر دوست دارید هزینه‌های عکاسی خود را تا حد قابل توجهی کاهش دهید، می‌توانید این باغ عمارت را به صورت اختصاصی رزرو کنید.

باغ عمارت آیت در غرب تهران و در پونک وجود داشته و برای مشاهده حضوری می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 

11. باغ عمارت اردیبهشت دارای متنوع‌ترین لوکیشن

باغ عمارت اردیبهشت دارای متنوع‌ترین لوکیشن

یکی از اصلی‌ترین دلایل استدیو طوس برای پیشنهاد این عمارت، فضاهای متنوع آن است؛ به گونه‌ای که لوکیشن‌های اسپرت، کلاسیک و حتی سنتی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این باغ دارای دو عمارت بسیار جذاب بوده، به‌طوری‌که سریال‌های معروفی مثل دراکولا نیز در این مکان فیلم‌برداری شده است. بنابراین اگر دنبال یک لوکیشن همه چیز تمام برای عکس‌های خود می‌گردید، باغ عمارت اردیبهشت را به شما پیشنهاد می‌دهم.

این باغ در غرب تهران و پونک واقع شده است و امکان رزرو اختصاصی و همچنین غیراختصاصی را به شما می‌دهد.

 

12. ثبت تصاویر خیره‌کننده در باغ عمارت رامش

ثبت تصاویر خیره‌کننده در باغ عمارت رامش

اکسسوری‌های جذاب موجود در این عمارت (مثل مبل‌های سلطنتی، مجسمه‌های زیبا، میز بیلیارد و…) امکان ایجاد تصاویر بسیار جذابی را به شما می‌دهد. علاوه بر فضای داخلی، باغ سرسبزی نیز در قسمت بیرونی وجود داشته و دارای گیاهان و گل‌های زینتی فراوانی می باشد.

اگر جزئیات خیلی برایتان اهمیت دارد، این لوکیشن بهترین گزینه برای شما بوده و تمیزترین و زیباترین پس‌زمینه‌ها را برایتان فراهم می‌کند. باغ عمارت رامش در شمال تهران و در منطقه لواسان قرار دارد و دغدغه شما را برای انتخاب باغ و عمارت برای عکاسی عروسی برطرف می‌کند.

 

13. باغ عمارت شاهی از مدرن‌ترین لوکیشن‌های عکاسی

باغ عمارت شاهی فضاهایی بسیار مدرن و متنوع را برای عکاسی عروس و دامادها فراهم کرده است. شما حتی می‌توانید جذابیت این باغ را از روی نام آن نیز حدس بزنید؛ لوکیشن‌های این باغ بسیار تجملاتی و البته لوکس طراحی شده‌ و دارای دکوراسیون کلاسیک است.

این باغ دارای دو عمارت زیبا و باغی سرسبز و سنگ‌فرش شده است و به درد عروس و دامادها با هر سلیقه‌ای می‌خورد! برای مشاهده حضوری باید به آدرس احمدآباد مستوفی مراجعه کنید.

 

14. ویدا سرسبزترین باغ و عمارت برای عکاسی ازدواج

ویدا سرسبزترین باغ و عمارت برای عکاسی ازدواج

یکی از مزیت‌های فوق‌العاده این باغ، وجود دریاچه 2000 متری و طبیعت بکر آن است که فضای فوق‌العاده‌ای را برای عکس‌های شما ایجاد می‌کند. شما حتی می‌توانید با قایق نیز عکس‌های جذابی تهیه کنید.

علاوه بر این باغ عمارت ویدا نیز فضاهای بسیار بزرگ و متنوعی را با دکوراسیون بسیار لوکس در اختیارتان قرار می‎‌‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های این باغ و عمارت، وجود آبشاری بسیار زیبا و فضایی بسیار دلنشین برای عکاسی است. این باغ در همت غربی خروجی دهکده المپیک واقع شده است.

 

15. موگه محبوب‌ترین باغ و عمارت برای عکاسی عروسی

موگه محبوب‌ترین باغ و عمارت برای عکاسی عروسی

باغ عمارت موگه یکی از مجلل‌ترین و بهترین باغ‌های اطراف تهران برای عکاسی ازدواج است. این باغ با مساحت 70 هزار متری خود، لوکیشنی بسیار متنوع و متفاوتی را برای ثبت لحظه‌های شما در اختیارتان قرار می‌دهد.

اکسسوری‌های شیک و خاص موجود در عمارت نیز زیبایی عکس‌هایتان را دوچندان می‌کند. از دیگر امکانات این باغ عمارت می‌توان به مدیریت عالی، درختان و گیاهان بلند و قدیمی، دکوراسیون مدرن و… اشاره کرد. این باغ در شهریار و داغستان ساخته شده است.

 

16. باغ و عمارت برادوی در غرب تهران

باغ و عمارت برادوی در غرب تهران

اگر دوست دارید عکس‌های عروسی‌تان را در فضایی بسیار منحصر به فرد و خاص بگیرید، باغ و عمارت برادوی را به شما پیشنهاد می‌کنم. افرادی که در غرب تهران ساکن هستند به راحتی به این باغ دسترسی دارند.

شما با انتخاب برادوی با یک تیر چند نشان می‌زنید؛ هم از دکوراسیون جذاب و اکسسوری‌های خاص برخوردار شده و هم می‌توانید در فضایی سرسبز با گیاهان زینتی، عکس‌های بسیار جذابی بگیرید.

 

17. باغ مجلل باکیفیت‌ترین باغ و عمارت برای عکاسی عروسی در تهران

باغ مجلل باکیفیت‌ترین باغ و عمارت برای عکاسی عروسی در تهران

این باغ عمارت همیشه در بالاترین سطح کیفیت قرار داشته و از آخرین متد روز اروپا در طراحی آن استفاده شده است. باغ عمارت مجلل بیش از 100 لوکیشن بسیار خاص را برای انواع عکاسی‌ها در اختیار شما قرار داده و نیاز تمام افراد را با هر سلیقه‌ای برطرف می‌کند. علاوه بر این باغ مجلل فضایی بسیار جذاب و سرسبز را نیز برای عکاسی عروسی در اختیارتان قرار داده و به شما امکان عکس‌برداری در فضای باز را نیز می‌دهد.

 

پکیج های متنوع عکاسی عروسی در استدیو طوس

تا اینجا شما با 17 مورد از بهترین لوکیشن‌های عکاسی عروسی آشنا شدید؛ توصیه می‌کنم هرگز این تصمیم مهم برای انتخاب لوکیشن را سرسری نگیرید؛ زیرا این اتفاق یعنی تصویربرداری عروسی یا فرمالیته تنها یک بار در زندگی‌تان می‌افتد!

تیم طوس استدیو در این زمینه نیز به کمکتان آمده و با ارائه پکیج‌های مختلف، تمام نیازهای شما را برای عکاسی ازدواج فراهم می‌کند. جالب است بدانید شما می‌توانید آیتم‌های موجود در این پکیج‌ها را متناسب با نیاز خود تغییر داده و حتی به صورت اقساطی نیز هزینه آن را پرداخت کنید.

اگر در این زمینه نیز با سوالی روبه‌رو شدید با مشاوران ما در ارتباط باشید؛ آن‌ها با سال‌ها تجربه و تخصص خود در این زمینه بهترین راهنمایان شما هستند و اطلاعات مورد نیازتان را در اختیارتان قرار می‌دهند.

آیا می‌دانید برای انتخاب باغ و عمارت برای عکاسی عروسی به چه نکاتی توجه کنید؟ در بخش زیر شما را با این موارد آشنا می‌کنیم.

 

نکات کلیدی انتخاب بهترین باغ و عمارت برای عکاسی عروسی

در این بخش با تعدادی از نکات ضروری و حیاتی در انتخاب باغ عمارت عکاسی عروس آشنا می‌شوید، تمام این نکات را مدنظر قرار داده و در تصمیم‌گیری خود سهل‌انگاری نکنید.

 

1. توجه به لوکیشن‌های مختلف

مسلما همه ما از عکس‌های تکراری بیزاریم؛ مخصوصا در مناسبت مهمی مثل عروسی! بنابراین توجه به تنوع لوکیشن‌ها در باغ و عمارت موردنظر یکی از نکات بسیار حیاتی به شمار می‌رود. البته فقط به تنوع توجه نکنید؛ بلکه زیبایی و جذابیت آن‌ها نیز اهمیت بسیار زیاد و همچنین تاثیر بالایی در کیفیت‌ عکس‌هایتان دارند. به‌طورکلی لوکیشنی را انتخاب کنید که فضاهای متنوع و البته متفاوت و زیبایی را در اختیارتان قرار دهد.

 

2. اکسسوری‌های لازم جهت عکاسی و فیلم‌برداری

اکسسوری‌ها نیز یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار در عکس و فیلم‌های شما بوده و جلوه خاصی به آن‌ها می‌دهند. به عنوان مثال کلاه، دستبند، پابند، عینک و … از اکسسوری‌هایی هستند که عروس خانم‌های زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند.

علاوه بر این موارد می‌توانید از چترهای ظریف و فرمالیته برای جذابیت بیشتر عکس‌هایتان استفاده کنید؛ بنابراین قبل از حضور در لوکیشن عکاسی حتما به این موارد توجه کنید.

 

3. امکانات و تجهیزات لازم و تخصصی

برخلاف تصور بسیاری از افراد، خیلی از عروس و دامادها از عکاس کمک نگرفته و خودشان قصد انجام این کار را دارند. اگر از این دسته هستید باید بگویم به تجهیزات و موارد متفاوتی برای تهیه عکس‌های باکیفیت نیاز دارید مثل سه پایه، فلاش اکسترنال، هد سه پایه و…

 

4. کریل و هلی شات برای عکاسی

حتما می‌دانید که این روزها عکس‌برداری با استفاده از امکاناتی مثل هلی شات یا هلی کم بسیار رایج بوده و البته باعث ایجاد تصاویری بسیار باکیفیت می‌شود. این دو وسیله تخصصی مجهز به دوربین عکاسی بوده و با چرخش در آسمان، عکس‌هایی بسیار جذاب و دیدنی از شما ثبت می‌کنند.

 

5. هزینه ورودی باغ و موارد دیگر آن

قطعا یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکاتی که تمام عروس و دامادها در انتخاب باغ و عمارت برای عکاسی ازدواج خود در نظر می‌گیرند، مربوط به هزینه ورودی آن است. قبل از انتخاب باغ موردنظر، حتما به این نکته توجه کنید که چه خدماتی را در ازای هزینه پرداختی دریافت می‌کنید.

یکی از مواردی که باید از قبل بدانید این است که باغ‌ها از شما هزینه‌های متفاوتی مثل ورودی دریافت می‌کنند؛ بنابراین اگر این هزینه‌ها را از قبل در نظر نگرفته و تمایلی به پرداخت آن‌ها ندارید، لوکیشن‌های دیگری مثل کوچه‌ باغ‌ها، روستاهای سرسبز و… را انتخاب کنید!

 

6. توجه به آدرس و دسترسی آسان به لوکیشن

مسلما نزدیکی لوکیشن عکاسی به محل برگزاری مراسم اهمیت بسیار زیادی داشته و استرس را از شما دور می‌کند؛ بنابراین توصیه می‌کنم اگر تالار عروسی شما در شرق تهران است، یکی از لوکیشن‌های عکاسی همان مکان را انتخاب کنید و برعکس. در غیر این صورت احتمال تاخیر در کارها و رسیدن به محل مراسم وجود داشته و به نظرم اصلا ارزش استرسش را ندارد!

 

7. توجه به سبک و موضوع عکاسی

خیلی از افراد قبل از عروسی عکس‌های اسپرت و فرمالیته می‌گیرند؛ بنابراین بسیار مهم است که لوکیشن مورد نظر هارمونی خاص و متناسبی با سبک عکس‌های شما داشته باشد.

مثلا برای عکس‌های اسپرت بهتر است باغی را انتخاب کنید که باشگاه اسب‌سواری، میز بیلیارد، دکوراسیون اسپورت و… داشته باشد تا فضای سنتی!

 

نکته پایانی در مورد باغ و عمارت برای عکاسی ازدواج

در این مقاله شما با بهترین باغ عمارت عکاسی عروسی در تهران و همچنین نکات مهم قبل از انتخاب لوکیشن موردنظر آشنا شدید. البته در انتها باید بگویم فضاهای مختلف بسیاری مثل ریل قطار، جنگل‌های شمال، دریا و… نیز وجود داشته و برای عکس‌های فرمالیته و اسپورت بسیار مناسب هستند.

آیا شما لوکیشن‌های دیگری را برای این کار می‌شناسید؟ نظرات خود را با ما در میان گذاشته و از پیشنهادهای افراد دیگر نیز استفاده کنید. اگر سوال یا ابهامی در این مورد دارید، حتما با مشاوران ما در ارتباط بوده و بهترین مشاوره‌ها را دریافت کنید.

اگر در اطرافیانتان افرادی را می‌شناسید که دنبال باغ و لوکیشن‌های جذاب و خاص برای عروسی خود در تهران می‌گردند، این مقاله را برای آن‌ها نیز بفرستید.

 

سوالات متداول

1- مهمترین عامل برای انتخاب لوکیشن در عکاسی فرمالیته چیست؟

خیلی از افراد قبل از عروسی عکس‌های اسپرت و فرمالیته می‌گیرند؛ بنابراین بسیار مهم است که لوکیشن مورد نظر هارمونی خاص و متناسبی با سبک عکس‌های شما داشته باشد.

 

2- بیشتر از چه اکسسوری هایی برای عکاسی عروسی استفاده می شود؟

اکسسوری‌ها یکی از عوامل تأثیرگذار در عکس و فیلم‌های شما بوده و جلوه خاصی به آن‌ها می‌دهند. به عنوان مثال کلاه، دستبند، پابند، عینک و … از اکسسوری‌هایی هستند که عروس خانم‌های زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند.

 

3- چگونه بهترین پکیج استدیو طوس را برای عکاسی عروسی انتخاب کنیم؟

تیم طوس استدیو در این زمینه به کمکتان آمده و با ارائه پکیج‌های مختلف، تمام نیازهای شما را برای عکاسی ازدواج فراهم می‌کند. شما می‌توانید آیتم‌های موجود در این پکیج‌ها را متناسب با نیاز خود تغییر داده و حتی به صورت اقساطی نیز هزینه آن را پرداخت کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *